Toon posts:

Wat is deze pc waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik weet niet of deze vraag op de goede forum zit, maar anders merk ik het wel als ie verplaatst word.

Ik ben niet zo goed in het schatten van waarde van 2e hands pc's en ik wil hem aan een zaak verkopen maar die eigenaar is altijd van "Wat vind jij (in dit geval ik dus) een redelijke prijs" en daar heb ik dus geen flauw idee van.

Dit zijn de specs:

Amd Athlon 900mhz
Msi k7t Turbo moederbord
256 MB SDRAM pc-133 (Maakt een 128 extra nog veel uit voor de waarde)?
Geforce 4 mx440 64MB DDR
52 x cdrom
ATX Voeding ontbreekt omdat die stuk is, maar dat valt te verwaarlozen.

en een 15 inch crt LITEON monitor.

Wat denken jullie dat ik ervoor kan vragen aan die winkel eigenaar, aangezien hij er nog wat winst mee moet maken?

Graag de systeem en monitor prijs apart, aangezien ik me monitor er alleen bij doe als ik een redelijk TFT schermpje kan kopen.

Alvast bedankt mensen.

Toevoeging over eerste reply :)

PC en Monitor beide in goede staat, niet geel etc.
Hoop nog meer meningen te krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 05:00 ]

Verwijderd

Dit had je beter in het "Hoeveel is dit nog waard?" Deel XIV-topic kunnen posten.

Maar ik schat zo ergens tussen de € 125,- en € 200,- voor het systeem, en die 15" CRT ergens tussen de € 25,- en € 75,- afhankelijk van hoe die eruitziet (lees: niet geel van nicotine aanslag en geen krasjes op de beeldbuis).

Verwijderd

ATX Voeding ontbreekt omdat die stuk is, maar dat valt te verwaarlozen.
Dan heeft de rest waarschijnlijk een opdonder gehad. Ik raad je aan om het systeem alleen werkend te kopen, of rekening te houden met evt. schade.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:54
Het forum is wel goed, maar het topic nog niet ;)

Hier is een appart topic voor, namelijk "Hoeveel is dit nog waard?" Deel XIV :)

Lees daar even de startpost goed door, dan kun je de prijs van de onderdelen opvragen :)

Dit topic is gesloten.