Toon posts:

[ESC KT600-A] Multiplier???

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoy ik heb een duron cpu met volgende code: DHD1400DLV1C MIXHB 0338XPMW als ik het juist heb zou bij deze cpu de mulitplier standaard unlocked moeten zijn.

Maar met mijn Mobo de ESC KT600-A kan ik in de BIOS nergens een multiplier veranderen. Dit is nogal vaker bij ECS dus je zou zeggen dat je die kan met dipswitches of jumpers maar dit is ook niet het geval ik vind nergens in de handleiding daar iets van terug.

Kan iemand me vertellen hoe ik de multplier dan wel kan veranderen zodat ik een hogere clocksnelheid kan bereiken. De FBS nog verhogen is spijtig uitgesloten want dan loopt hij niet meer stabiel.

Het programmatje van dit topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/849727 werkt helaas ook niet, alhoewel ik eigenlijk geen idee heb of dat ook voor mijn CPU van toepassing is, alhoewel ik eerder denk van niet.

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand me hierbij helpen :'(

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 18:21

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

De oplossing is heel simpel ander mobo kopen ..... :z

ECS maakt budget mobos en om die dingen ook zo goedkoop mogelijk te houden zitten er veel opties niet in die de high end merken wel hebben.

Een duidelijk goedkoop = duurkoop probleem :X

Daarom hebben ook 99% van de Overclockers geen budget mobos in huis maar high end quality :*)

[ Voor 19% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 25-01-2004 17:48 ]

Turn it off and on again.

Verwijderd

Topicstarter
Tja maar je moet het toch op 1 of andere manier kunnen veranderen , die multiplier.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 19:29:
Tja maar je moet het toch op 1 of andere manier kunnen veranderen , die multiplier.
Dat kan dus alleen bij kwaliteits-mobo's die de functie voor het veranderen van MP's bezitten, en de ECS-bordjes bezitten die niet (SmokeyTheBandit is hierboven ook al duidelijk daarover). Valt verder weinig over uit te leggen of te discussiëren, vandaar dat dit topic dicht gaat.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.