IK heb hier een PC, en 2 brackets met ieders een 50 Gb hdd. Er zijn al een aantal harddisks overleden doordat ze constant uitgewisselt worden. Dat ik in de eerste plaats met brackets ben gaan werken, ligt eraan dat op de ene hdd de belangrijke gegevens staan, zoals verslagen en bankspul enzo. De andere disk is bedoeld voor de kinderen, om op te gamen enzo. Het idee hierachter is dat als de kinderen hun hardeschijf (windows) overhoop halen, ik nog steeds door kan werken.
Het doel is om uiteindelijk de 2 schijven vast in dezelfde PC te zetten, maar dat er maar van 1 van de 2 schijven gewerkt word, en je dus niet bij de andere schijf kunt.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan realiseren ? Ik sta open voor zowel hardware matige als software matige oplossingen
PS. Het is de bedoeling dat er windows opkomt..een ander OS is geen optie.
Het doel is om uiteindelijk de 2 schijven vast in dezelfde PC te zetten, maar dat er maar van 1 van de 2 schijven gewerkt word, en je dus niet bij de andere schijf kunt.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan realiseren ? Ik sta open voor zowel hardware matige als software matige oplossingen
PS. Het is de bedoeling dat er windows opkomt..een ander OS is geen optie.