Toon posts:

Wat the f**k?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zet mijn pc aan. pentium 233 word ineens gezien als p120??? windoze start, geen muis-movement mogelijk?? maar de linkerknop werkt wel... dan maar opniew opstarten, monitor geeft aan no signal, pc start ook niet door????

Wat is dit in godsnaam :'(

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 20:51

Mex

RIP

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:45

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Dood?
Controleer alles ff.
Jammer.

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 december 2000 12:15 schreef meendering het volgende:
Dood?
Controleer alles ff.
Jammer.
Ja ok dood, maar als ik 5 min wacht dan doet hij het weer, weliswaar zonder muis ofzow. dus dan weer resetten, en weer geen beeld. Ik ben nou al 4 uur bezig met elke keer mijn pc aan en uit te zetten, maar hij wil gewoon niet :(

Dus ik zet hem aan: geen muis: uit, weer aan: geen beeld... w8 5 min, zet hem aan: geen muis: zet hem uit, en weer aan: geen beeld enz.. HELP :?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Klinkt naar een Mobo die nogal gaar is... Heb je eventueel nog een "spare" CPU liggenom uit te sluiten dat het je CPU is ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
ja. ik kan er wel iets anders in zetten inderdaad (P133 of P75), maar ik moet erbij zeggen dat hij al heel lang bij de eerste boot geen muis zag, maar dan zette ik hem uit, en wweer aan en dan werkte alles gewoon. Verder is hij wel overclockt 166 naar 233 en de videokaart (stealth II en monster 3d zijnbeiden ook overclockt natuurlijk :)) weet niet of dat iets uitmaakt :?

Verwijderd

Kan ook aan je netwerkkaart liggen als je die hebt, ik heb ook eens een keer 2 dagen aan het prutsen geweest..

Blijkt dat mijn bak dacht ineens te booten via LAN ??:?

Ik snap het nog steeds niet, maar toen die kaart eruit was, werkte alles weer..

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 december 2000 12:47 schreef Ohjajoh het volgende:
Kan ook aan je netwerkkaart liggen als je die hebt, ik heb ook eens een keer 2 dagen aan het prutsen geweest..
Nee sorry geen netwerkje

Verwijderd

Topicstarter
haha, ben er eindelijk achter.... Core stond op 2.8v ipv 2.9

Lullig

Verwijderd

whehehe
Hoe is dat dan ineens gekomen?! :))

Verwijderd

welk mobo heb je?
ik heb dat wel eens met mijn pcchips v760
staan alle bios instellingen op default :r

Verwijderd

Topicstarter
nou het is een abit sm-5, dus dat zit wel goed, maar volgens mij is het mb een beetje gaar aan het worden ;)
Geen idee hoe dat het gekomen is... Dacht toch dat ik een password in me bios had :?

Anyhow, de duron 700 staat al klaar, iemand nog een reactie op dit berichtje:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/91735

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
Mischien is de batterij leeg, dan 'vergeet' je bios alle instellingen

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Pagina: 1