Toon posts:

ik krijg me koeler er niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI-K7TPro2A met een duron 700. Nou heb ik een of ander Iceberg ORb imitatie geval koeler ding (ik geloof IB-70 is het model) maar ik krijg hem er niet op...
Ik klik die 2 clippies aan de boven en onder kant( of voor en achter, wat je wil) vast en dan moet je dat ding draaien, maar ik durf niet te ver te draaien ivm met afbreken van core enz. Hij schuift du over de core tot hij strak zit, maar hij zit al strak voordat hij vastgeklikt is :? en dan schiet hij dus vanzelf weer los...

Ik weet niet hoe ik dit ding nou vast moet gaan maken... HELP

Of moet ik zo'n spacer/shim ertussen zetten??

Verwijderd

Gozert... probleem heb ik ook gehad... Heb je waarschijnlijk een verkeerde meegekregen.

ik had dat tegenovergesteld, een koeler die veel te los zat. Bleek een PIII cooler ipv een Athlon cooler te zijn :) Die p3 is kennelijk net iets hoger.
Gewoon mee terug een andere halen.

Verwijderd

Je doet er verstandig aan om er wat koelpasta tussen te doen. Dan loop je minder kans je core eraf te schrapen. Voor de rest gewoon doordraaien todat ie "vastklikt". suc6

Verwijderd

Topicstarter
ehm, is het misschien ook mogelijk om die 4 dopjes die op de hoeken zitten eraf te halen, zodat elke gewone koeler erop past??

Of krijg je dan ook afbrekende core-toestanden ofzow??
Dan pleur ik nl. dat orb geval weg en zet ik me celeron koeler erop, die me P1 166MMX@266 op 39 graden wist te houden

Verwijderd

Op donderdag 21 december 2000 10:27 schreef Keeshond het volgende:
ehm, is het misschien ook mogelijk om die 4 dopjes die op de hoeken zitten eraf te halen, zodat elke gewone koeler erop past??

Of krijg je dan ook afbrekende core-toestanden ofzow??
Dan pleur ik nl. dat orb geval weg en zet ik me celeron koeler erop, die me P1 166MMX@266 op 39 graden wist te houden
Doe dat maar niet !!

edit:

Artic Silver op je core en op de heathsink, m'n superorb zei op me GHz ook klak (maar geen krak) en de core was nog gewoon heel. Ik zou het proberen maar ja niet op mijn verantwoordelijkheid natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
of mischien toch zo'n spacer geval??? Is dat eigenlijk wat of niet, ik hoor er hier op deze fora(is dat meervoud :?) niet zo veel over.
Pagina: 1