Ik moet binnenkort een nieuwe kaart kopen maar me budget is nogal klein. Dus twijfel ik tussen de ATI Radeon 9200 SE 128Mb, ATi Radeon 9200 Pro 128MB of de Asus V9520 Magic T FX5200 128Mb. Ik weet dat er al een soortgelijk topic is geweest over de radeon 9200 en FX5200 maar dit zijn toch weer net even andere kaarten (2 van de 3 dan). Welke raden jullie mij aan om te kopen???
De SE versies van Radeon's zijn sowieso al een no-go. De FX5200 is ook flink sloom, ze presteren niet veel beter dan een opgevoerde Geforce 4 MX, dus dan blijft de R9200 Pro over
The devil is in the details.
Als je even de lijst had doorgekeken was je Radeon 9800SE of Geforce 5900XT tegengekomen en had je geweten dat deze topics direct op slot gaan. Je hebt níets zelf uitgezocht en nu wordt het wéér puur een discussie tussen nvidia en ati liefhebbers...
Mijn advies blijft altijd om een radeon te kopen, vanwege de mijns inziens betere filters e.d., maar een videokaart is vaak ook iets persoonlijks.
Ow, en een linkje naar de FAQ over 'Welke videokaart moet ik kopen?'
Mijn advies blijft altijd om een radeon te kopen, vanwege de mijns inziens betere filters e.d., maar een videokaart is vaak ook iets persoonlijks.
Ow, en een linkje naar de FAQ over 'Welke videokaart moet ik kopen?'
[ Voor 37% gewijzigd door pagani op 24-01-2004 11:31 ]
De Asus Magic is een 64-bits versie... de 9200SE is ook een 64-bits versie, allebei te langzaam voor woorden.
De memory bus van beide kaarten is aardig ge-castreert!
9200 Pro, geen concurrentie!
De memory bus van beide kaarten is aardig ge-castreert!
9200 Pro, geen concurrentie!
[ Voor 18% gewijzigd door swampy op 24-01-2004 12:05 ]
There is no place like ::1
Dit topic is gesloten.
![]()