Toon posts:

HTML kijkersvraag

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mede-Tweaker-Lovers,

Ik ben voor mijn hobby met mijn site bezig en stuit tegen het volgende probleem ( sorry....weet er nog niet veel van ;( )

op www.van-unen.com zie je aan de linkerhand het menu.

Nu wil ik dat ook precies aan de andere kant zo hebben, ( dus dat ik 2 kolommen heb, 1 rechts en 1 links ) maar ik kan niet in de html vinden waar dat zit, en of dat mogelijk is ;)

Zou iemand dit kunnen bekijken, en mij van het nodige advies kunnen voorzien en zodoende aan kunnen geven wat ik in de html moet veranderen ?

Thanks folks !

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 03:54 ]

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

je wilt dus het menu links en rechts?!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

psst... heb je de richtlijnen voor het gebruik van Webdesign & Graphics al eens doorgelezen?

Professionele website nodig?

Verwijderd

Topicstarter
X-Lars schreef op 24 januari 2004 @ 04:22:
je wilt dus het menu links en rechts?!
Inderdaad ! Ik kom er gewoon echt niet uit ...zou top zijn, al is het maar 1 hint :)

Mod :

Heb trouwens de richtlijnen netjes door geleden, maar dacht dat dit wel toelaatbaar was ....anders mijn excuus....

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

de idee van een dubbel menu en ik had al weinig behoefte om er wat mee te doen;
een vluchtige blik op je source en ik had nog minder behoefte om er wat mee te doen

maar ik denk dat ik ook met curry684 meega: je laat helemaal niet zien wat je geprobeerd hebt enzo - kijk gewoon eens goed rond op andere sites hoe ze dat daar doen

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
"Blijf met je takken van mijn spullen af!".... En dan moeten wij je helpen? Echt niet dus!

Ook ik ben het eens met curry684. Heb je zelf al iets geprobeerd?

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 24-01-2004 04:44 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

<!------------------------ Menu section, links go below ---------------------------->

<!-- this is the code for a button below,
just copy and paste the code to make multiple
buttons, you will notice we have did this a
few times for example -->

zet de code die hieronder staat aan de rechterkant van de page en je bent klaar

<table width="160" height="43" cellpadding="0" cellspacing="0" border="0"><tr valign="top"><td width="160" height="14">[img]"buttontop.jpg"[/img]</td></tr><tr valign="top"><td width="160" height="16" background="buttonbg.jpg">[img]"bspcr.jpg"[/img]
<a href="index.html" class="menulink">Home</a>
</td></tr><tr valign="top"><td width="160" height="13">[img]"buttonbottom.jpg"[/img]</td></tr></table>

<table width="160" height="43" cellpadding="0" cellspacing="0" border="0"><tr valign="top"><td width="160" height="14">[img]"buttontop.jpg"[/img]</td></tr><tr valign="top"><td width="160" height="16" background="buttonbg.jpg">[img]"bspcr.jpg"[/img]
<a href="members.html" class="menulink">Members</a>
</td></tr><tr valign="top"><td width="160" height="13">[img]"buttonbottom.jpg"[/img]</td></tr></table>

<a href="comembers.html" class="menulink">Co-Members</a>

<a href="news.html" class="menulink" >News</a>

<a href="fotobook.html" class="menulink">Fotobook</a>

<a href="guestbook.html" class="menulink">Guestbook</a>

<a href="music.html" class="menulink">Music</a>

<a href="webcam.html" class="menulink">Webcam</a>

simpel toch

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Als ik jou was zou je inlogsysteem ook anders maken.
Gebruikersnamen en wachtwoorden zijn gewoon uit de bron te halen.

Verwijderd

deze bijvoorbeeld, if (username=="music" && password=="level") {
loggedin=true;
window.location="musicok.htm";

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:12

Pelle

🚴‍♂️

Dit is toch wel basic HTML :)
Er zijn genoeg HTML tutorials te vinden op internet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.