Beste GoTters,
Ik heb de gelegenheid om een nieuwe videokaart aan te schaffen rond de € 200,-
Mijn oog was gevallen op de Club3D ATI Radeon 9800SE of de Club3D Nvidia Geforce 5900XT.
Van beide kaarten weet ik dat ze te modden zijn en vind ze daarom ook zo intressant. Het punt is dat de Geforce ongemod sneller is dan de ongemodde radeon, maar de Radeon is gemod weer sneller dan de gemodde Geforce.
Dus als ik de Radeon niet kan modden zit ik dus beter met de geforce maar kan ik hem wel modden is de Radeon beter!
Mijn vraag is dus welke van de twee kan ik het beste nemen?
Hoe groot is de kans dat ik de Radeon niet kan modden?
Hoe groot is het verschil in performance tussen de beide kaarten (gemod en ongemod)?
Of zeggen jullie van koop gewoon een 9600XT en ga geen risico's nemen?
Alvast bedankt!
Ik heb de gelegenheid om een nieuwe videokaart aan te schaffen rond de € 200,-
Mijn oog was gevallen op de Club3D ATI Radeon 9800SE of de Club3D Nvidia Geforce 5900XT.
Van beide kaarten weet ik dat ze te modden zijn en vind ze daarom ook zo intressant. Het punt is dat de Geforce ongemod sneller is dan de ongemodde radeon, maar de Radeon is gemod weer sneller dan de gemodde Geforce.
Dus als ik de Radeon niet kan modden zit ik dus beter met de geforce maar kan ik hem wel modden is de Radeon beter!
Mijn vraag is dus welke van de twee kan ik het beste nemen?
Hoe groot is de kans dat ik de Radeon niet kan modden?
Hoe groot is het verschil in performance tussen de beide kaarten (gemod en ongemod)?
Of zeggen jullie van koop gewoon een 9600XT en ga geen risico's nemen?
Alvast bedankt!