Powergrab +newsgroups ???

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hallo

Een vriend van mij had er laatst over dat hij allerlij nieuwe "films/spellen" en andere software makkelijk en snel kon downloaden met een programma genaamd Powergrap. Na een uurtje uitzoeken weet ik nog steeds niet hoe het werk !!! Je moet connecten met een newsgroup ofzo en dan vervolgens op een 1 of andere manier je download uit zoeken.
Jullie zijn mijn laatse hoop... :'(
Omdat ik nu dus ook een snelle verbinding heb (1024/384) wil ik dit dus ook kunnen gebruiken, maar hoe vind ik een goeie gratis newsgroup. En hoe moet ik vervolgens downloaden.

(ter informatie......... HET IS ILLEGAAL OM ZO MAAR DIT SOORT SOFTWARE TE DOWNLOADEN. ;) )

Gebruik aub noob taal..... ik weet helaas niet zo veel over dit soort shit.. 8)7

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Op die site heb ik wel een newsgroups gevonden.... maar hoe ik dan verder moet werken.....? hoe downloads ik dan bijvoorbeeld een nieuwe film...? Hoe weet ik of ik op een goeie newsgroup zit te zoeken......? Echt een handleiding heeft die site niet.
sorry maar ik snapt er allemaal egt weinig van 8)7

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

forget it :{

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Fiddle schreef op 23 januari 2004 @ 17:11:
Op die site heb ik wel een newsgroups gevonden.... maar hoe ik dan verder moet werken.....? hoe downloads ik dan bijvoorbeeld een nieuwe film...? Hoe weet ik of ik op een goeie newsgroup zit te zoeken......? Echt een handleiding heeft die site niet.
sorry maar ik snapt er allemaal egt weinig van 8)7
:? :D :D.

Begin er maar niet aan, want dit wordt niets. Sorry als ik je beledig, maar je bent beter af met KaZaA waar het klikken en downloaden is :).

Verwijderd

Helemaal mee eens.

Google 's op 'FTDv3' , kun je alle info vinden die je nodig hebt. :+

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
als je tutorialbase niet snapt
dan kom je echt niet verder hoor
anders vraag je het toch aan je vriend
ik bedoel, noob ok,
maar als je sites waar alles uitgelegd al niet snapt
zit er maar 1 ding op en is al vaker gerypled

forget it :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 17:20:
kun je alle info vinden die je nodig hebt. :+
Tutorialbase staat een hele handleiding over o.a. FTD en dat snapte ie al niet..sjah :{

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-12 08:07
begin eerst maar eens op de site van je provider te zoeken na het adres van je nieuwsserver, vervolgens moet je nog maar ff paar keer goed ed tutorialbase doorlezen.

het principe is nl. zo, je connect na een newsserver en daarop staan allerlei newsgroups.

In principe zou ik er maar niet aan beginnen als ik jou was maar als je wil doorzetten iets meer verdiepen want ookal kun je straks alles aanvinken en downloaden met een crappy newsserver ben je nog verder van huis dan dat je nu bent.

succes ermee

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb hier : Click! een leuke Tutorial voor je ;) zelf geschreven :D B)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Fiddle: met alle respect maar op GoT worden we toch geacht om een paar handleidingen te lezen om te leren wat een programma kan en doet. Probeer anders een site als www.beginnersweb.nl als het echt niet lukt, maar hier hoor je dat toch echt zelf uit te zoeken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.