Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aluminium prijzen

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was op zoek naar een plaat alu. Nu kwam ik er echter achter dat de alu prijzen best hoog liggen.

Ik ben opzoek naar ongeveer 2 vierkante meter en hij moet dikker zijn dan 1,5 mm . Weet iemand een shop waar je alu tegen een aannemlijk bedrag kan kopen?

Ik heb alu alleen nog maar gezien voor 75 eurie, voor een plaat van 2 m bij 1 m en die wsa 2 mm dik.

Verwijderd

Gamma, 20 euro oid

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:12
Dan heb je een plaatje van 50x100cm en 2mm. Als je daar 4 van nodig heb zit je al over de €80,00.
Metaalmarkt?

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:18
ik ad eerder in me favo's een url van een bedrijf waar alu voor 35 euro was
2mx1mx2mm. netjes dus (of was het nou 1 mm, maar dan nog netjes)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

- Gouden Gids: 'Aluminium - fabrieken en groothandel'
- Telefoongids: 'Metaalgroothandel + Aluminium'
- Scoot: 'Aluminium Fab'
- Google: 'Aluminium plaat'
- GoT search: 'Aluminium plaat'
- Marktplaats: 'Aluminium platen'
- http://www.metaalketen.nl/

Neem de telefoon eens op, of stuur een mailtje naar 1 van de plaat fabrikanten / leveranciers. Een onlineshop zal tot de zéér zeldzame mogelijkheden behoren in dat vakgebied, via de telefoon/mail kunnen hun in veel dikkere naslagwerken kijken als wij en je kunt gelijk een shop in jouw omgeving zoeken ;)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Even in de gouden gids kijken, onder metaal(handel) ofzo.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.