Toon posts:

Java probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met java een probleem.

Toen die eerst er op stond op me computer deed alles het goed kan plaatjes enz openen, en andere dingen met java.
Maar de laatste paar dagen kan ik geen java dingen doen plaatjes openen.
ik klik op het plaatje of op de link en dan gebeurt er nix :( heel vaag het is best lastig.
Ik wil dan het plaatje groot zien of door java site serven maar dat gaat niet.

alvast dank. _/-\o_

windows xp pro

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Euhm, het is me niet helemaal duidelijk. Wat heeft Java met 'plaatjes openen' te maken en wat zijn 'java dingen doen'?

En hoe open je je Java apps, in een browser (welke?) of rechtstreeks vanaf de CLI. Welke Virtual Machine gebruik je?

Of bedoel je soms problemen met JavaScript in je browser (wederom: welke?) JavaAScript heeft nl. amper iets van doen met Java.

offtopic:
Serven doe je o.a. op een tennisbaan, surfen doe je (ook) op het web ;)

Anyhow, installeer evt. je VM even opnieuw als het om Java gaat. Als dat niet genoeg is en je niets in de GoTsearch kan vinden: open even een nieuw topic waar je even duidelijk maakt wat nu je situatie is en wat wat je probleem is, dan kunnen we wellicht helpen. Maar zo niet, aan gokken heb je niets ;)
Lees dan ajb eerst FAQ topicstart + SA Policy even door ajb. Succes en misschien tot zo :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.