Toon posts:

systeem vereisten

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

wie kan mij de optimale systeem vereisten van windows XP pro in combinatie met office XP vertellen zodat de pc's op mijn werk soepeltjes kunnen verlopen en dat het niet te duur gaat kosten voor het upgraden van de systemen.

mijn dank is groot,

Chikie

Verwijderd

Google :?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 10:34:
Beste mensen,

wie kan mij de optimale systeem vereisten van windows XP pro in combinatie met office XP vertellen zodat de pc's op mijn werk soepeltjes kunnen verlopen en dat het niet te duur gaat kosten voor het upgraden van de systemen.

mijn dank is groot,

Chikie
doosje kijken? (simpele vraag....)
en hoe sneller, hoe optimaler natuurlijk.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

iets van een cpu rond de 1GHz en iets van 256 mb geheugen erin douwen
een 7200rpm schijfje erin met een simpel vga kaartje en gaan ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 10:39 ]

• TheXception
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Of klik eens hier

En natuurlijk heb je ook nog microsoft.com

"It's better to burn out, than to fade away"

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:24
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 10:34:
Beste mensen,

mijn dank is groot,

Chikie
Als dat het enige is wat je gaat doen, office en internetten kan je in princiepe al klaar zijn met een leuk p2tje ofzo.

Maar omdat je toch zeker wilt zijn dat het lekker draaid, ook in de toekomst zou ik gaan voor een leuk pentium 3tje, laten we zeggen 866mhz ofzo, met 256 mb ram en een leuk 40gb 7200rpm hddtje (die kosten iets van 59€ nieuw, dus vandaar).

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05 22:58

johnneman

rofl de bofl

ik heb op een "centrale" pc (in de woonkamer)
een 600mhz, 128mb ddr, 32mb videokaart -pc'tje
windows xp pro (sp1) en office xp (laatste versie) draaien,
en alles draait heel erg soepel, dus mocht je boven deze spec's zitten dan zit je goed

edit, @ Icey; wat kost 59€ nieuw??

[ Voor 13% gewijzigd door johnneman op 23-01-2004 10:42 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

• _fool
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:05

_fool

Helemaal zo gek nog niet

Mijn lieve ouders draaien XP op respectievelijk Duron800Mhz, 256Mb, 20Gb en Duron1000Mhz, 256Mb, 30Gb. Gaat als een tierelier. Dus ondergrens zal idd ergens rond 600Mhz liggen

Het probleem is niet zozeer wat de fysieke ondergrens is, maar waar je die (oude) onderdelen/systemen nog op de kop gaat tikken. Je wil meerdere systemen, begrijp ik? Volgens mij ben je dan het makkelijkst uit als je een aantal identieke systemen op basis van de nieuwe Duron Applebred opzet (spotgoedkoop). En dan ben je *zeker* snel genoeg.

S6

[edit] En wat voor systemen heb je nu staan? Als je echt wil upgraden (dus de oude systemen als basis wil gebruiken voor nieuwere) lijkt me dat vrij essentiele informatie :)

[ Voor 16% gewijzigd door _fool op 23-01-2004 10:49 ]

specs

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

chikie, welkom op GoT nog :)

Deze vraag is wel wat erg laag qua nieveau voor GoT. Dit wordt wel als basis kennis vereist hier.
Sowieso, als je vragen hebt over bepaalde configuraties e.d. dan mag dat wel, maar dan moet je wel zelf eerst even met verschilende punten komen die je al hebt uitgezocht en vertellen waar je precies vast zit.

Neem voor je verder post op GoT eerst even de volgende dingen goed door aub:

Voor Windows Operated Systems: Windows Operated Systems - Policy

En forum algemeen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

:)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.