Mierenneukerij van de hoogste klasse dit, maar ik vroeg me al een hele tijd af wat dat rode kruis voor de status van sommige moderators deed. Nou weet ik dat ik dat had kunnen opzoeken in de De Organisatie achter GoT maar zo belangrijk vond ik het ook weer niet.
De functie hiervan bleef mij onduidelijk totdat curry684 een zekere post maakte (die het mooi verwoorde ook trouwens) in dat beruchte topic.
Vandaag viel het me op dat dit
-plaatje geen hovertekst heeft zoals alle iconen op die rij eigenlijk hebben. Zou het voor de volledigheid en de continuïteit van die balk geen idee zijn om daar (ooit) een keer een tekstje bij te laten verschijnen als je even op dat kruis blijft hangen? Wellicht iets van "Deze moderator is tevens lid van het LA-Doktersteam" wat al een makkelijker richtpunt geeft om die functie vervolgens op te zoeken in de faqs.
Misschien kunnen jullie meteen deze zin uit de faq aanpassen:
De functie hiervan bleef mij onduidelijk totdat curry684 een zekere post maakte (die het mooi verwoorde ook trouwens) in dat beruchte topic.
Vandaag viel het me op dat dit
Misschien kunnen jullie meteen deze zin uit de faq aanpassen:
Dat kruis staat voor de status, niet erachterDan zijn er ook nog de "LA-Dokters".
...
Ze zijn herkenbaar aan het rode kruisje achter hun status.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende