Toon posts:

excel formule

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
high,

ik heb een vraagje.

In cel a1 staat een M (man) of een V (vrouw), in cel f1 moet dan komen te staan als in a1 M staat, vul dan in f1 de heer of mevrouw in.

hoe in hemelsnaam krijg ik dit voor elkaar. Netwerken e.d ok :) maar proggen Grmpfh 8)7

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:42

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Klik eens op F1 in MS Excel en kijk eens naar de if functie.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 22:06:
high,

ik heb een vraagje.

In cel a1 staat een M (man) of een V (vrouw), in cel f1 moet dan komen te staan als in a1 M staat, vul dan in f1 de heer of mevrouw in.

hoe in hemelsnaam krijg ik dit voor elkaar. Netwerken e.d ok :) maar proggen Grmpfh 8)7
En als het nu nog proggen was okee, maar dit is gewoon Excel-hobbywerk dat niets met programmeren van doen heeft :z

Kijk eens 3 minuten in de helpfiles en je komt er wel uit.

Professionele website nodig?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:51

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Low,

Welkom op GoT :)
Lees ook even de verplichte kost, namelijk De P&W FAQ en De "quickstart"
Daarin staan algemene richtlijnen over het posten in P&W. De Algemene GoT FAQ is natuurlijk ook belangrijk

VBA is misschien programmeren, maar toch blijft het gewoon een software vraag, en hoort het dus in Software Algemeen. Buiten dat is het een heel simpel probleem die je makkelijk op kunt lossen door even in de manual te kijken naar alle functies die je in de expressies kunt gebruiken. Zo is er geloof ik bijvoorbeeld een if functie waarmee je kunt wat je wilt. Veel succes :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.