Ik wil mijn harde schijven (2x Maxtor (120 GB, 8MB Cache, 7200 rpm) in raid 0 zetten, ik kan echter niet in de Intel Raid Option Rom van komen. Ik zet in BIOS Onboard IDE Operate Mode op 'Enhanced', Configure S-ATA as RAID op 'yes' en Serial ATA BOOTROM op 'Enabled'. Ik start opnieuw op en ik krijg dan voor ongeveer een halve seconde het scherm van Intel Raid Option Rom waar staat dat je op 'Ctrl+l' moet drukken.
Ik heb het echt vaak geprobeerd, maar wat ik ook doe je krijgt snel een ander scherm waar dan staat 'Press [ESC] for BOOT'. Er is daarnaast een timer die van 10 naar 0 gaat en hij probeert dan win xp op te starten maar dat lukt uiteraard niet en hij start weer opnieuw op.
Is er iemand anders die dit probleem heeft gehad of enig idee heeft waarom Intel Raid Option Rom zo vaag doet?
Ik heb het echt vaak geprobeerd, maar wat ik ook doe je krijgt snel een ander scherm waar dan staat 'Press [ESC] for BOOT'. Er is daarnaast een timer die van 10 naar 0 gaat en hij probeert dan win xp op te starten maar dat lukt uiteraard niet en hij start weer opnieuw op.
Is er iemand anders die dit probleem heeft gehad of enig idee heeft waarom Intel Raid Option Rom zo vaag doet?