Toon posts:

anti aliasing probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus 9520 TD videokaart gekocht.
Chipset : Nvidia Geforce FX 5200 128mb ddr

Nu heb ik een probleem met de textures van sommige games. Dit kan verholpen worden door de anti aliasing functie uit te zetten. Het probleem is dat ik niet weet waar dat kan?
Bij het configuratiescherm is dit niet mogelijk, ook niet in de map van Asus of Nvidia. Ook een mailtje naar Asus hielp niet omdat ik geen antwoord kreeg, en in de handleideng staat het al helemaal niet.

Misschien weten mensen op dit forum met een soortgelijke grafische kaart het antwoord wel. Help mij jullie zijn mijn laatste hoop!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
av -> vb

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Wat voor probleemn heb je met die textures? Maak eens een screenshot van de verschillen?

Is er overeenkomst tussen deze spellen (DirectX/OpenGL) ?

Verwijderd

Normaal kan je dat toch gewoon bij het spel zelf instellen.
Over welke spellen gaat het?

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:21
Alhoewel ik betwijfel of het helpt, hierzo:

Configuratiescherm -> Beeldscherm -> Instellingen -> Geavanceerd -> Tab:Geforce FX 5200 -> Zijpaneel:Performance & Quality Settings -> Antialiasing settings

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• rschalie
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-07 20:58
Een screenshot maken is lastig: het gaat (althans bij mij) om een snelle flikkering in het beeld, waarbij het "gewone" beeld wordt afgewisseld met hetzelfde beeld maar dan met een sterk rode zweem. Ook worden teksten slecht leesbaar weergegeven. Het doet zich (op dit moment) alleen voor bij spellen (fifa 2005, Rollercoaster Tycoon III, The Sims 2). Allemaal spellen die DirectX gebruiken. Maak de V9520 zou nou juist de kaart zijn die met DirectX 9.0c overweg kan.

[ Voor 36% gewijzigd door rschalie op 07-12-2004 15:19 ]

Pagina: 1