Toon posts:

[XP] Shadow Copy uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de laatste weer zo'n heerlijjk blauw schermpje als ik aan het gamen ben :( , en nu geeft dat ding aan dat ik het schaduwkopieren uit meot zetten. Ik heb gezocht waar ik dat kon vinden, dacht eerst in de bios, maar kon em niet vinden. Zit het mss ergens in Computerbeheer :?
bvd

• Semt-x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:49
ik denk dat je de shadow copy client ( het heet officieel ander, maar ben de naam kwijt) hebt geinstalleeerd, dus kijk een bij add/remove software.

Die client wordt normaal gebrtuik om back ups van user files op een win2k3 machine snel door de user zelf te kunnen restoren.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Semt-x_ schreef op 22 januari 2004 @ 17:59:
ik denk dat je de shadow copy client ( het heet officieel ander, maar ben de naam kwijt) hebt geinstalleeerd, dus kijk een bij add/remove software.

Die client wordt normaal gebrtuik om back ups van user files op een win2k3 machine snel door de user zelf te kunnen restoren.
even de feiten. Shadow Client Copy's gebruik je niet als Backup software. Het is "een" manier om restore mogelijk te maken maar is niet gegarandeerd omdat als de ruimte voor shadow copy vol is de oude copy's overschreven worden. Backup maakt gebruik van Shadow Copy maar die file wordt na het maken van de backup verwijderd.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gewoon de service uitzetten :? Lijkt me logisch maar goed......... :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter

Nix van dat geinstalleerd...

Maar mijn vraag was eigenlijk waar ik de optie kon vinden om Shadow Copy uit te zetten..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 16:34:
Ik krijg de laatste weer zo'n heerlijjk blauw schermpje als ik aan het gamen ben :( , en nu geeft dat ding aan dat ik het schaduwkopieren uit meot zetten. Ik heb gezocht waar ik dat kon vinden, dacht eerst in de bios, maar kon em niet vinden. Zit het mss ergens in Computerbeheer :?
bvd
Ik zit met hetzelfde probleem, de computer geeft ook aan dat ik shadow copy moet uitzetten. Alleen ik kan het nergens vinden, het verschilt per moederbord waar het in bios staat. Maar ik kan het shadow copy bij mij nergens vinden !!

Kortom heeft iemand suggesties waar het bij bios zou kunnen moeten staan ??

Ik wil weer gamen :9~

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mensen - geef nou gewoon eens de exacte foutmelding in plaats van een half vertaalde interpratie van een foutmelding? :)

Verwijderd

elevator schreef op 23 januari 2004 @ 20:20:
Mensen - geef nou gewoon eens de exacte foutmelding in plaats van een half vertaalde interpratie van een foutmelding? :)
exacte melding:

tijdens het gamen (van bijv. Championship Manager 03/04) - Netwerkspel - stopt hij er ineens mee . Dan krijg ik een blauw scherm te zien en geeft hij aan dat ik shadow copy moet uitzetten. Dat was toch wel duidelijk denk ik dat we dat zeiden :)

Ons probleem ligt hem daar ook niet, het gaat er om dat we niet weten WAAR dat shadow copy zich bevindt. Het bevindt zich in bios, weten we, maar zowel ik zelf en uit Peter_o zijn bericht op te maken ook hij, kunnen het niet vinden...

Kortom, voor de derde keer: kan iemand vertellen waar de bios zich exact bevindt?

Verwijderd

quote:

Kortom, voor de derde keer: kan iemand vertellen waar de bios zich exact bevindt?

Ik bedoel natuurlijk :D

Kan iemand ons vertellen waar de functie om SHADOW COPY uit te zetten, zich precies bevind

Verwijderd

Ten eerste geef je weer jou/jullie interpretatie van de error, schrijf em ens op/screengrab em eens, whatever.

Ten 2de is Shadow Copy een nieuwe feature van WXP/W2k3 dus hoe jij/jullie op het vage idee komen dat je het in je BIOS uit moet zetten is beyond me,

Ten derde dacht ik dat van de vele FAQ's die tweakers host er gewoon eentje tussenzit die uitlegt hoe het werkt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 20:46:
Ten eerste geef je weer jou/jullie interpretatie van de error, schrijf em ens op/screengrab em eens, whatever.

Ten 2de is Shadow Copy een nieuwe feature van WXP/W2k3 dus hoe jij/jullie op het vage idee komen dat je het in je BIOS uit moet zetten is beyond me,

Ten derde dacht ik dat van de vele FAQ's die tweakers host er gewoon eentje tussenzit die uitlegt hoe het werkt.
Jij weet het blijkbaar precies hoe het werkt, dus ipv ons allemaal door te verwijzen kan je ons misschien ook gewoon zeggen hoe we shadow copy kunnen uitzetten?

Ik heb zelf heus wel gezocht op dit forum :), zo kwam ik ook uit bij de vraag van Peter_o

Dus, als je het weet, please tell me :P

bvd

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-04 00:27

wvdburgt

MacOS all the way baby!

kun je dan ook games spelen op windows 2003? of speelt dat bagger? ik dacht altijd dat et niet kon ook omdat mijn ati videokaart niet word gepakt dan.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ziggy007 - nee je geeft nu weer een interpratie - ik wil de exacte melding hebben :)

Verder - wat jij in het bios zoekt is volgens mij "Shadow BIOS" waarmee je bepaalde gedeeltes van het ROM geheugen kan copieeren naar het (snellere) RAM - Shadow Copy Services zijn toch weer iets anders :)

En als laatste - als je zelf de laatste poster bent - edit dan even je bericht ipv een nieuwe te posten :)
Pagina: 1