[IE6] Hotmail: fout op pagina bij verzenden *

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Looney69
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoi

Ik gebruik [XP] heb kabel internet, zit achter een router waarvan andere pc het prima doen, maar ik heb op mijn laptop ergens een fout zitten.

Ik heb al geprobeerd internet explorer 6 opnieuw te installeren, maar dat heeft verder geen effect gehad. ook het verwijderen via windows onderdelen heet niet gewerkt. Ook mijn service pack werkt niet goed. Ik kan geen java onderdelen zien. En als ik windows update doe, dan geeft ie aan dat de update al gedaan is. O f dit ook te maken heeft dat ik geen post kan versturen via hotmail??? voor de rest werkt alles prima.

8)7

Looney--> Live your life!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat voor melding krijg je ? We kunne dat niet raden.

Heb je al geprobeerd je 'Temporary internet files leeg te gooien bijvoorbeeld ?

Of met een andere Windows user in te loggen ?
Alle updates binnen?

Beetje meer initiatief had wel gemogen denk ik. Zie even de GoT FAQ voor info over topicstarts.

Een topic over Internet Explorer hoort overigensd in het subforum 'Software Algemeen' :)

[ Voor 13% gewijzigd door sanfranjake op 22-01-2004 16:52 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Looney69
  • Niet online
Ik heb echt van alles geprobeerd. De enige melding die ik zie is links onder in en dat is: fout op pagina.

Ik heb ook al als administrator ingelogd.

En de temporary files meerdere keren geleegt

Weet iemand dan misschien hoe ik een uitgebreide melding kan krijgen.

Ik dacht dat dit een onderdeel van windows was. sorry dan voor het verkeerde subforum.

Verwijderd

Geen oplossing voor het probleem, maar als je naast WindowsXP ook OfficeXP hebt, kun je er voor kiezen om hotmail met outlook uit te lezen.
Betreft het internetgedeelte: internet opties --> Temp files en cookies heb je al verwijderd. Heb je al geprobeerd de beveiliging van internet explorer laag te zetten? Bij privacy naar advanced, override en alles accepteren, bij content geen content advisor aan staan? Bij advanced al eens op restore defaults geklikt?
Heb je een firewall draaien (misschien de default van winXP of een firewall en de default van winXP)? Zo ja, heb je die al eens uitgezet (default winXP firewall staat standaard aan)?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:32

momania

iPhone 30! Bam!

Welkom op GoT :)

Vragen over hotmail, internet explorer etc., horen idd niet in Windows Operated Systems, maar in Software Algemeen
Daarom verplaats ik hem nu even voor je.
Tevens zet ik de browser versie even in de titel en pas 'm een klein beetje aan ;)

Dat je ziet: fout op pagina duidt op een javascript error in de pagina zelf.
Heb je dit bij alle pagina's van hotmail, of alleen bij mail versturen :?
Heb je de pagina al een keer ververst door op Ctrl+F5 te drukken na het legen van je temp. internet files?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Looney69
  • Niet online
Ik heb van jullie beide alles geprobeerd, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Dit gebeurt alleen bij verzenden. daarna lijkt ie niet verder te willen gaan. alsof de knop verzenden niet werkt. |:(

• Looney69
  • Niet online
oh jaen bedankt voor het verplaatsen! :)

• Looney69
  • Niet online
Ik ben er uiteindelijk uitgekomen hoe je meer info over de fout krijgt (gewoon dubbelklikken op het fout icoontje 8)7 ), maar daar snap ik zelf nog heel weinig van.

er staat:

Regel: 80
Teken: 1
Fout 'g_state.bgColor'is leeg of geen object
Code: 0
Url: http://lw15fd.law15.hotma...n/dasp/NL/rte___90801.asp

Hier word ik zelf dus niet echt wijzer van.... :?

• Looney69
  • Niet online
Het valt me trouwens op dat die link verwijst naar een rich-text editor. Deze heb ik ook al geprobeerd aan en uit te zetten... geen effect. Hij komt niet eens te voorschijn.

• Looney69
  • Niet online
Kan dan niemand mij verder helpen??

• Looney69
  • Niet online
Ik wil dit bericht even nog een keer aandacht geven, want ik heb nog steeds een probleem!

kijk hier even naar!!

[rml][ IE6] Hotmail: fout op pagina bij verzenden *[/rml]

:'(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Een nieuw topic is dan wat overdreven, ik verplaats je kick dan ook even naar hetzelfde topic :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En ontopic:

even voor de duidelijkheid, het gaat alleen fout als je een bericht wilt versturen in Hotmail, ook als Richt text uit is gezet?

Het is mij niet helemaal duidelijk namelijk, terwijl duidelijk zijn wel nodig is om een goed antwoord te krijgen ;)
Ook mijn service pack werkt niet goed. Ik kan geen java onderdelen zien. En als ik windows update doe, dan geeft ie aan dat de update al gedaan is.
En heb je alle updates al wel geinstalleerd staan? Of staan ze uitgeschakeld bij Windows Update aanpassen? Vink ze daar anders weer aan, en/of installeer updates met de hand door ze via microsoft.com te downloaden.
Check zo ook of je de nieuwste Windows Script hebt:
http://www.microsoft.com/...A22B832CAA&displaylang=en
resp. http://www.microsoft.com/...4b-4622-86eb-95a22b832caa, maar je zegt niet precies welke OS versie (pro of home, NL, EN of anders) dus check zelf even welke je nodig hebt :)

Zet ook eventueel je virusscanner, popupkiller, adware prog, personal firewall, etc uit.

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 26-01-2004 16:49 . Reden: duidelijk ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 19:57
Een maat van mij heeft hetzelfde probleem, ik ben er via msn 2 uur meebeziggeweest, en niet veel verder gekomen. Als hij een nieuw mailtje wil maken, wil Hotmail de rtf-balk laden, maar die kan hij niet laden, dus komt er een error onderin in beeld (die ene van een paar posts hierboven). De rtf-editor uitzetten lukt niet, hij blijft aanstaan.

De rtf-balk laden lukt niet, als hij gewoon in een blank windows deze (http://lw15fd.law15.hotmail.msn.com/cgi-bin/dasp/NL/rte___90801.asp) wil openen, lukt dat niet. Bij mij lukt het wel, en ik krijg ook gewoon die rtf-balk geladen.

Ik heb heel wat geprobeerd: java aan/uit, cookies/temp inet files gewist, veel gegoogled, maar de oplossing is nog niet nabij.

We hebben een ander hotmail-account op zijn pc gemaakt: hij kon gewoon mailen, maar zodra hij 1 mailtje op wél rtf zette, wilde die pagina niet laden en kreeg hij die rtf-instelling niet meer uit...

Het lijkt dus dat hij door een-of-andere vage reden die balk dus niet kan downloaden, maar rara waarom?

[ Voor 4% gewijzigd door Moons op 29-01-2004 23:37 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

de foutmelding is geen java-error maar een javascript error; dat zijn 2 heel verschillende dingen, en hotmail gebruikt in z'n geheel geen java...

Intentionally left blank

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 19:57
crisp schreef op 29 januari 2004 @ 23:40:
de foutmelding is geen java-error maar een javascript error; dat zijn 2 heel verschillende dingen, en hotmail gebruikt in z'n geheel geen java...
Daarom hielp het veranderen bij java ook niet :+
Heb je nog andere ideeën?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

o2h schreef op 30 januari 2004 @ 08:58:
[...]

Daarom hielp het veranderen bij java ook niet :+
Heb je nog andere ideeën?
Mozilla gebruiken? :+

Ik zie wel eens meer problemen langskomen hier in SA dat javascript niet meer (goed) werkt in IE - mijn vermoeden is dat het een bug is in IE, dus zou je misschien op de MS-site wel wat moeten kunnen vinden. Een complete re-install van windows zal vrijwel zeker soelaas bieden, maar dat is natuurlijk een paardenmiddel.

Een andere mogelijkheid is dat een stukje software zoals Norton Internet Security bepaalde javascripts blokkeert, of misschien zelfs een stukje malware/spyware wat dit tot gevolg heeft...

Intentionally left blank

Pagina: 1