Toon posts:

HELP HELP Runtime error!

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort last van een zeer irritante foutmelding. Telkens als ik bepaalde video bestanden open krijg ik in Windows Media Player een C++ runtime error en direct daarna volgt een c++ runtime error van explorer. Ik heb geen idee waar dit aan ligt. Dit gebeurt bijvoorbeeld als ik een avi bestand wil openen dat ik ooit eens gecaptured heb van mijn camera en tot nu toe altijd heeft kunnen afspelen. Ook gebeurt dit bij sommige mpeg bestanden en sommige muziek clips waarbij dat eerst nooit het geval was. Alle bestanden waar het bij gebeurt heb ik al een tijdje en was tot dusver nooit iets mee aan de hand. Het vreemste is dat met een andere media player zoals BSplayer ik ze wel zonder problemen kan afspelen. Echter dit biedt geen oplossing want zodra ik nu in explorer miniatuur weergave kies krijg ik een runtime error.. zodra ik in adobe premiere zo'n bestand open krijg ik een runtime error. Wat kan ik hier tegen doen? Behalve alles eraf gooien en windows opnieuw installeren?! Ik ga er namelijk vanuit dat het probleem puur bij Windows Media Player 9 ligt. Omdat explorer van WMPlayer gebruik maakt zal hij ook wel crashen daarom ?!? Ik kan trouwens na zo'n runtime error gewoon weer doorwerken nadat explorer opnieuw gestart is. Ik heb voorheen nooit problemen gehad met windows media player 9.

Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Gecontroleerd op virussen met een geupdate virusscanner McAfee 8
- Windows Media player opnieuw geinstalleerd en codecs opnieuw geinstalleerd
- Geprobeerd te openen via andere media spelers wat lukte.
- Nieuwe visual c++ runtime library geinstalleerd.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen want dat bespaart me een hoop werk.

Alvast heel erg bedankt!

Roland

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Waarom open je 2 topics ?

Dat wordt niet echt op prijs gesteld . . .

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
Sorry.. ik zal het niet meer doen in de toekomst.. ik hoopte zo meer mensen te bereiken

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Windows Media Player Runtime Error ? dus

Overigens ben je voor iemand die gloednieuw is op GoT heel goed bezig qua topicstart etc O+

Alleen dat heel snel antwoord vinden op GoT werkt niet altijd, er zijn nog 150 andere topics met allemaal vragen in WOS en SA en als we allemaal dubbele vragen stellen etc wordt het een chaos waar niemand wat aan heeft ;)
Zie ook FAQ Forumgedrag, deze gaat op slot maar toch nog even complimenten voor je topicstart :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.