Toon posts:

DVI2VGA Kábel ipv connector

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In verband met de ruimte achter mijn PC ben ik op zoek naar een DVI2VGA kabel ipv een connector.
Met een DVI2VGA connector kan mijn PC kast niet meer dicht nl.. :'(

Verwijderd

Zoeken op Zoeken op Google krijgt verassend dit als eerste zoekresultaat:

2 monitoren op 1 kaart

Mischien staat daar wat handige info voor je in.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 20:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik dus al gelezen.. ;)

Ik dacht juist een andere thread te starten, omdat het in de door jou aangewezen thread gaat om de MOGELIJKHEID om twee monitoren aan te sluiten op een kaart met een VGA en een DVI aansluiting.

Ik weet dat dat kan, want dit bericht creëer ik op mijn linker monitor terwijl ik op mijn rechter mijn mailbox open heb staan... :P

Ik heb echter een probleem met de mate waarmee nu de kabel aangesloten op de verloopstekker van DVI naar VGA uitsteekt. Ik wil dus een DVI connector naar een kabeltje naar een VGA-Female kabel. Hetzelfde als de verloopstekker, maar dan flexibel.

Ik hoop dat bovenstaande beschrijving beter omschrijft wat ik bedoel. 8)

Dus mensen?

Iemand?

Het mag ook een schemaa'tje van zo'n verloopstekker zijn; dan knutsel ik zelf wel wat in elkaar, maar mijn voorkeur gaat uit naar iets kant en klaars ivm de kwaliteit van het beeld en zo...

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-08 18:54
Kun je niet gewoon een DVI-kabel gebruiken, op het eind daarvan de DVI-naar-VGA-adapter zetten, en daar weer je VGA kabel op aansluiten? Je hebt dan wel wat langere kabels, dus wat meer kwaliteitsverlies dan strikt noodzakelijk, maar als je twee korte kabels gebruikt, zou dat geen probleem moeten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Soultaker schreef op 22 januari 2004 @ 15:30:
Kun je niet gewoon een DVI-kabel gebruiken, op het eind daarvan de DVI-naar-VGA-adapter zetten, en daar weer je VGA kabel op aansluiten? Je hebt dan wel wat langere kabels, dus wat meer kwaliteitsverlies dan strikt noodzakelijk, maar als je twee korte kabels gebruikt, zou dat geen probleem moeten zijn.
Goeie tip! Dat ga ik eens uitproberen. Bedankt! :)

Martin

Verwijderd

Je kunt dit ook proberen:

Afbeeldingslocatie: http://www.pacificcable.com/photos/DVIVGA.jpg

wordt onder andere verkocht bij:
http://www.amecomputers.nl/prijzen/kabels.htm
Pagina: 1