Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Dat gaat wel goed hier. Al 2 man met een kapotte IOPS. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-08 20:29
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 01:34:
http://www.tu-and-tu.com/download.html

Wat zijn dat voor jpg's in het iops.zip-bestand (35 Mb)?
Ik krijg ze namelijk niet geopend met Internet explorer. (ik heb hier geen fotowinkel).
Ik krijg ze gewoon geopend met Fireworks MX 2004 (Macromedia). Misschien dat het met photoshop ofzo wel lukt? Zijn trouwens belachelijk grote foto's :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op 16 mei 2004 @ 11:25:
Dat gaat wel goed hier. Al 2 man met een kapotte IOPS. Toeval?
Nee, denk het niet, dat andere defect zal wel een fabrieksfout geweest zijn, maar mijn defecte iops was mijn schuld eigenlijk... ik had de usb-poort een beetje gemold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 18:01:
[...]

Nee, denk het niet, dat andere defect zal wel een fabrieksfout geweest zijn, maar mijn defecte iops was mijn schuld eigenlijk... ik had de usb-poort een beetje gemold.
Hmm, ik heb zo m'n twijfels over of mijn defect oorzaak was van een fabrieksfout. Ik hou het nog steeds op 'iets' dat corrupt is geraakt in het geheugen waardoor 'ie niet meer op wilde starten... nahja, als het geheugen brak is, maar dat wordt denk ik niet in de fabriek van iOps gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterData schreef op 18 mei 2004 @ 19:01:
[...]

Hmm, ik heb zo m'n twijfels over of mijn defect oorzaak was van een fabrieksfout. Ik hou het nog steeds op 'iets' dat corrupt is geraakt in het geheugen waardoor 'ie niet meer op wilde starten... nahja, als het geheugen brak is, maar dat wordt denk ik niet in de fabriek van iOps gemaakt :)
Ik had wel dezelfde symptomen als jij, niet meer opstarten. Maar wat bij mij gebeurd is is dat ie niet meer oplaadde door de defecte USB-plug. Ik had m namelijk in de oplader en toen heb ik m aangestoten waardoor de usb-plug krom ging staan en zo. Ik kreeg daarna ook nog maar moeilijk contact met de Iops, veel vastlopers enz en de volgende dag was ie dood (leeg en onoplaadbaar)...

Maar goed mensen, voorzichtig met je Iops als ie in de usb-poort zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
Vandaag een nieuwe iOPS gekregen met de post :) Wat ik me wel begin af te vragen is of mijn vorige misschien 'tweedehands' was: zat namelijk geen folietje over het scherm, en het scherm was ook een beetje vuil (bij deze zat er wel folie op iig). Het serienummer eindigde op 003, dus als iemand dat bekend voorkomt.... mail even, dan vergelijken we de serials even :) Niet dat het nu nog belangrijk is, maar ik denk ik post het even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 17:12:
[afbeelding]

adaptertje voor IOPS is nu ook leverbaar bij mp3cdspeler , zou je die ook op een ibead 100 kunnen gebruiken ?
Is alleen te krijgen als je je IOPS bij hun gekocht hebt,
wel een beetje kinderachtig

Is nu wel te krijgen voor €15,- ex verzendkosten

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb ook zo'n crash gehad met mijn IOPS,

Dit valt op te lossen door eerst de speler aan te zetten, een harde reset (achterkant) te doen (speler valt uit), daarna gelijktijdig play en volume/down in te duwen.

Hierna wordt de speler gestart in SAFE-MODE, gewoon ja antwoorden op de vraag of je in SAFE-MODE wil starten en daarna NEEN!!!!! antwoorden op LOW-LEVEL!

Daar is ie terug!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 13:18
Joy~!! Heb een 2dehandse MFP-325 weten te bemachtigen. Ga er even een paar daagjes mee spelen en dan weet ik eindelijk of deze speler het wachten waard was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
Paar vraagjes:

1. Hij is al een paar keer vastgelopen. Iemand die weet waar ik de nieuwste firmware vandaan kan halen? (niet van iops.co.kr zonder residence registration number)

2. Er zitten vlekken op de display die er met glasreiniger niet af gaan. Andere middelen de ik kan gebruiken?

Verder is het een geweldig apparaat. Heb al twee opmerkingen gekregen dat er geen display is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wAizz schreef op 04 juni 2004 @ 10:17:

2. Er zitten vlekken op de display die er met glasreiniger niet af gaan. Andere middelen de ik kan gebruiken?
Ik zou zeker geen glasreiniger gebruiken, dat spul is veel te sterk bijtend of zuur voor het tedere schermpje van de IOPS.
wAizz schreef op 04 juni 2004 @ 10:17:

Verder is het een geweldig apparaat. Heb al twee opmerkingen gekregen dat er geen display is :)
:S Waar is geen display?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
Ik zou zeker geen glasreiniger gebruiken, dat spul is veel te sterk bijtend of zuur voor het tedere schermpje van de IOPS.
Maar zelfs met glasreiniger wordt het scherm niet schoon. Alchohol gebruiken zou misschien beter werken?
:S Waar is geen display?
Met het oled-schermpje lijkt het alsof er geen display is als je 'm uit hebt staan. Daarna toen ik 'm aanzette......"wow" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
wAizz schreef op 06 juni 2004 @ 11:59:
[...]

Maar zelfs met glasreiniger wordt het scherm niet schoon. Alchohol gebruiken zou misschien beter werken?
Zelf doe ik het ook altijd met alcohol. Werkt perfect. Maar ik moet wel zeggen dat ik nog nooit ernstige vlekken heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
Heeft er al iemand nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
Als je tu-and-tu mailt, krijg je de nieuwe firmware opgestuurt (updaten op eigen risico). Heb je het zelf nog niet geprobeerd, maar ik hem 'm wel in ieder geval :).

Blijkt dat ik vergeten was het folie eraf te halen 8)7......en opeens is ie nog een stuk mooier geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
Het welbekende hot_girl gifje nu als ASV :)

Afbeeldingslocatie: http://homepage.uvt.nl/~s670049/hot_girl001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Jongens ik ben van plan om een Iops-325 te kopen maar nou zit ik te twijfelen over bij waar ik deze moet kopen: Mmport.nl of MP3spelers.nl, ik wil natuurlijk wel goede service bij mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de MFP-350 (512 mb versie) eigenlijk nog wel leverbaar?
Wanneer ik kijk of http://www.mmport.nl/?doc=categorie&catid=3 dan zie ik hem er dus niet tussen staan... :?

Edit: ik houd mijn mond al... Hij staat er inmiddels weer bij! :D

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Durft iemand mij te zeggen of de IOPS ook te koop is bij de MediaMarkt (Rotterdam)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 14:18:
Durft iemand mij te zeggen of de IOPS ook te koop is bij de MediaMarkt (Rotterdam)?
Ik durf te zeggen van niet maar de laatste keer dat ik was wezen kijken was een week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He lui,

heb zelf nu ook 3 weken een IOPS MFP-325.

Veel voordelen en een leuk apparaatje. Toch ff enkele vragen aan jullie:

- is de accu bij jullie ook helemaal leeg als je hem 3 dagen niet gebruikt ?
- Kan je deze vervolgens niet via de usb opladen, maar alleen nog maar via de losse oplader ?
- zit bij jullie het scherm ook ietsje scheef ?

Verder qua muziek en opties is ie wel leuk, maar die nadelen net genoemd steken me wat. Ben dus benieuwd of dat alleen bij mij is, of dat het produkt gewoon deze nadelen heeft.

Groet Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Ik krijg hem morgen of overmorgen, ik zal dan even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFlink schreef op 28 juni 2004 @ 21:06:
Ik krijg hem morgen of overmorgen, ik zal dan even checken.
Uiteindelijk besteld bij MMPort.nl of MP3spelers.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Bij mp3spelers.nl aangezien je daar de stopcontact oplader er gratis bij kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 16:46:
He lui,

- Kan je deze vervolgens niet via de usb opladen, maar alleen nog maar via de losse oplader ?

Verder qua muziek en opties is ie wel leuk, maar die nadelen net genoemd steken me wat. Ben dus benieuwd of dat alleen bij mij is, of dat het produkt gewoon deze nadelen heeft.

Groet Pieter
Weet je zeker dat je de Iops helemaal uit hebt staan? Ik dacht eerst ook dat de accu snel leeg was. Maar achteraf bleek dat ie op standby stond. Springt ie bij jou meteen aan, of moet ie eerst "booten"?

Dat ie zich alleen maar via de oplader wil laden is logisch. Als ie helemaal leeg is kost het immers extra energie om met de computer te verbinden.

Van dat laatste heb ik geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 16:46:
He lui,

Groet Pieter
- Ik heb hem pas een half uurtje dus deze vraag kan ik nu niet beantwoorden.
- "
- Nee, of ik ben gewoon zelf scheef.

Maar nu heb ik ook paar vraagjes voor jullie:
- Is het zo dat je alleen kan kiezen tussen of klok of screensaver en dus niet dat je b.v. poosje je .asv ziet en daarna klok?
- Ik heb nu allemaal .ogg's maar ik zie niet de tags die erbij horen, alleen de bestandsnaamd. Betekent dit dus dat ik alleen ID3 tags kan zien dus alleen bij mp3's?

[ Voor 13% gewijzigd door FlipFlink op 29-06-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Even laatse vraag: Klikken jullie altijd op safely remove hardware voordat je de stick eruit trekt? Kan ik het ook gewoon zonder daarop te klikken eruit trekken zonder dat het kapot gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
FlipFlink schreef op 30 juni 2004 @ 21:57:
Even laatse vraag: Klikken jullie altijd op safely remove hardware voordat je de stick eruit trekt? Kan ik het ook gewoon zonder daarop te klikken eruit trekken zonder dat het kapot gaat?
Ik doe het in ieder geval meestal wel (ik doe dat ook bij mijn removable HD) om corruptie etc. te voorkomen. Maar ik trek hem er ook vaak zat uit. Je mag hem er zo uithalen als er 'Removable' op het scherm staat. En dat gaat gewoon goed verder :)

Je kunt in Windows overigens instellen wat er moet gebeuren bij het scrhijven naar een USB-apparaat: ofwel optimizen voor maximale performance (disk-caching gaat aan en je moet dan echt safely je hardware removen), ofwel 'for fast removal', en volgens Windows hoef je dan niet 'safely' te removen:

Afbeeldingslocatie: http://dev.trag.nl/caching.JPG

Dit plaatje is dus van mijn removable disk, maar dit zou ook bij de IOPS er moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen,

bedankt voor die tip over het verwijderen. Voor de veiligheid gebruikte ik altijd al de safe removal, maar kan er nu dus ook wat performance mee winnen:-).

Ben nog niet helemaal uit die accu. Vond het een erg goede tip of het apparaatje in sleep modus gaat of dat ie echt uit is. Ben er eerlijk gezegd niet helemaal achter. Met het opstarten zegt ie wel loading, maar als ie echt helemaal leeg is geweest zie ik ook de firmware enzo eronder staan. Terwijl als ik hem gewoon aanzet zie ik dat niet. Dus of ik hem dan uit standby haal, of echt aanzet durf ik niet te zeggen. Als ik hem uitzet geeft ie eerst aan sleep modus en meteen erachter power off, je zou toch denken dat ie echt helemaal uit is ?

En ga zelf een klein beetje scheef kijken, dan lijkt alles weer recht :-).

groet Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf ben aan het twijfelen tussen de IOPS MFP-350 en een ipod mini.
Ze hebben allebei zo hun voor en nadelen.
De Iops batterijduur is veel langer en heeft flashgeheugen, maar wel maar 1/8e van het geheugen van een Ipod mini... En ze zien er beiden erg stijlvol uit, maar toch vind ik de Ipod mooier. Die heeft dus weer de batterijduur en de harde schijf die - in zekere zin - tegen hem spreken. :/

Ook de prijzen liggen dicht bij elkaar in de buurt, dus ik weet het echt niet... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:08
Dan zou ik maar gewoon kop/munt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Ik was gisteren weer even langs Mediamarkt in Rotterdam centrum geweest en daar hadden ze de IOPS-312 (de 128mb versie dus) liggen voor 189 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astayax
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 19:55
Mooi speelgoed, gisteren mijn exemplaar ontvangen :)

Maar: ik hoorde dat deze ook pls/m3u playlists zou ondersteunen. Heeft dit al iemand aan de praat gekregen? Hier werkt het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds drie dagen ook mijn IOPS in bezit en het is een superdingetje! Geweldig! ik wilde ff vragen of jullie ook last hebben van een zachte ruis als je de eerste twee banden (50 en 200Hz) van de equalizer op iets anders dan de waarde 0 zetten? Bij mij staan die banden op +8 en +3 en als er dan stilte is in een liedje hoor je een hinderlijke ruis. Zet ik deze banden op 0 dan is die ruis weg. Hebben jullie dat probleem ook, of een mogelijke oplossing hiervoor? (dus niet die banden op 0 zetten >:) )

*edit*

Wat is eigenlijk de nieuwste firmware momenteel, en waar is die te vinden?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astayax
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 19:55
Wat is eigenlijk de nieuwste firmware momenteel, en waar is die te vinden?
Voor zover ik weet, 1.1.0.8

Zie http://www.ibead-online.c.../index.php?showtopic=5413

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
Ik heb 1.4.0.6 :? Maar heeft iemand al een upgrade geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
MisterData schreef op 14 juli 2004 @ 10:04:
[...]
Ik heb 1.4.0.6 :? Maar heeft iemand al een upgrade geprobeerd?
1.4.0.6 is de europese firmware. 1.1.08 de koreaanse firmware, is nieuwer. Gisteren ge-update, van 1.4.0.6 naar 1.1.0.8. Alles ging perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Heb hem vandaag binnen, werkt tot nu toe perfect! (1.4.0.6)
Twijfelde nog tussen de iAudio4 maar deze was op voorraad.
Heeft iemand nog leuke .asv's?

1e Nadeel: je loopt de hele tijd het schermpje te poetsen ;)
2e Nadeel: de bijgeleverde oordopjes zitten niet echt lekker
het geluid is daarentegen goed!

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg/Iops.gif

[ Voor 54% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 07-08-2004 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 12:14

Suaver

jokecoat

Calvin&Hobbes schreef op 06 augustus 2004 @ 22:13:
1 Nadeel: je loopt de hele tijd het schermpje te poetsen ;)
lol, true true, dat heb ik ook altijd, ook met telefoons, ff snel met je trui/t-shirt/broek overheen gaan :-P

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 17:02:
...Ben nog niet helemaal uit die accu. Vond het een erg goede tip of het apparaatje in sleep modus gaat of dat ie echt uit is. Ben er eerlijk gezegd niet helemaal achter. Met het opstarten zegt ie wel loading, maar als ie echt helemaal leeg is geweest zie ik ook de firmware enzo eronder staan...
Als ik de Watch op On zet dan gaat de Iops in "Falling in to Sleep mode" als ik op de play/stop knop druk en zet ik Watch op Off dan gaat ie echt uit ("Power Down, Turning Off"). Maar wat betekent dat Watch On/Off nou? Ik had hem de hele nacht echt uit staan en hij loopt nog steeds goed dus...

[ Voor 6% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 07-08-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen ik heb m ook maar gekocht en laat m uit amerika over kome :*) (schilt me ff 80 euries denk ik) en heb een beetje na dit geleze te hebbe, deze te kopen ipv de Iriver ifp-890 of 790... omdat ik merk dat t verschil m alleen in de batterij ligt:) en hoop nu dat t goed uitpakt en kan niet w8e tot dat k m heb duurt nog 2 weke :'( als het goed is krijg ik de 512 want die leek mij mooier hehe en nah ik kan nie w8e:) en is ie echt zo mooi als op de plaatjes? want die zijn gewoon echt te geweldig..!! hehe daar gaat ie abrupt van omhoog staan;)
magoed welke vinde jullie eigelijk beter? dees of de iriver ifp-890?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

He, waar in de USA?
Want ik ben van plan 1 te kopen en ga volgende week naar de States.
Moet maar even zonder me eigen muziek in het vliegtuig...dan bestel ik er daar wel 1 op me Campus adres >:)

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem uiteindelijk hier maar gekocht... maargoed ik zou hem bestelle via internet www.amazon.com maar daar is alleen maar de 256... de 512 kon k nie vinde... maar t bespaart je wel 50 euries maar de 512 moet je dan maar in winkels zoeke neem aan dat dat ding stukke goedkoper is dan hier...
trouwens hoe moet je een foto erop zette? ik vat er geen bal van... help?!

• Calvin&Hobbes
Via de software die erbij zit, MFP 300 Logo Editor, het moet namelijk in het
formaat .asv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

nou, het leeglopen van de accu lag dus aan de klok. Als je die in de instellingen op aan hebt staan, gaat de speler niet echt uit, maar op stand by. Ook al is het scherm ed verder helemaal leeg en roept ie even power off. Nu ik de klok uit heb staan gaat de speler weken mee zonder opladen en dat is wel zo prettig. Ben er dus vanaf dat moment ook echt tevreden mee. Heb geloof ik wel al de koptelefoon om zeep geholpen. Bij een beetje volume ruist mijn rechteroortje. Vind ik niet erg want ik wilde toch al andere kopen. En dan meteen met zo'n doosje dat je de koptelefoon netjes kan oprollen.
Vind het nu dus echt een super ding !

groet Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even over de updates: ik heb gisterb de laatste update (1.1.0.9) geinstallleerd, dat ging prima maar let er wel even op dat als je denkt dat je klaar bent de speler na het aanzetten springt op " initial format low level". Ik dacht ff dat 't een soort vastloper was, maar kom gelukkig op die franse site nalezen dat dit erbij hoorde (20 minuten). Verder vraagt de speler als ie daarmee klaar is ook naar het bijbehorende font-bestandje (ook te dowmloaden op de eerder genoemde site).
Als een van de eerste kopers moet ik zeggen dat ik wel twee keer een probleem heb gehad met de speler (vastloper maar dan echt / los contact bij oortelefoonuitgang) maar alles bij elkaar is het toch een prachtapparaatje. Geluid is super, ook met de srs-wow is niks mis en ik begrijp ook alle klachten over de oortelefoontjes niet: ik vind ze echt beter dan de meeste senheissers (daar het ik 2 modellen van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm,

Ik heb nu al heel wat revieuws gelezen ,maar ik denk dat ik toch ook voor deze IOPS met 256Mb ga :P
Ik zat te twijfelen tussen deze en de Iriver590 die ook héél goed uit de tests komt.

Kortom ,binnenkort ga ik deze bestellen bij MMport ,daar zit nu tijdelijk ook de oplader bij de prijs in.

Bedankt voor de gebruikers ervaringen ,scheelt weer een hoop werk _/-\o_

EDIT: Ik heb op het laatste moment mijn keuze aangepast ,en ga uiteindelijk voor deze beauty :[rml][ MP3] EZAV EMP-400 Mini-Xen[/rml]

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Ik heb hem nu al zo'n 2 weken en alles werkt prima, audio goed, radio goed, recording goed. Heb wel de oordopjes verpatst voor €10 aan mijn zusje en nieuwe gekocht, die beter passen bij het sporten. Merk wel dat 256 mb te weinig is voor iemand met een uitgebreidde collectie (90% mp3, 10% Ogg) en als je voor lange tijd onderweg bent. Maar ik gebruik hem ook voor data opslag en transfer en dan is zo'n inklapbaar USB plugje wel superhandig.

[ Voor 4% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 21-08-2004 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:26

greatgonzo

schit-te-rend!

ik heb al enige tijd een I-bead 100, maar nu kan ik goedkoop aan een IOPS MFP-325 komen, voor 100 euro. Dit lijkt me eigenlijk wel wat, omdat deze wel 256 mb heeft ipv 128

Maar er zijn echter dingen die voor mij ook belangrijk zijn:

- geluidskwaliteit, is de Iops beter dan I-bead?
- radio, hoe is de ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Is er een site waar ik paar nieuwe nieuwe ASV's kan downloaden? En die ene die in deze topic genoemd werd ken ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 00:31:
nog even over de updates: ik heb gisterb de laatste update (1.1.0.9) geinstallleerd, dat ging prima maar let er wel even op dat als je denkt dat je klaar bent de speler na het aanzetten springt op " initial format low level". Ik dacht ff dat 't een soort vastloper was, maar kom gelukkig op die franse site nalezen dat dit erbij hoorde (20 minuten). Verder vraagt de speler als ie daarmee klaar is ook naar het bijbehorende font-bestandje (ook te dowmloaden op de eerder genoemde site).
Als een van de eerste kopers moet ik zeggen dat ik wel twee keer een probleem heb gehad met de speler (vastloper maar dan echt / los contact bij oortelefoonuitgang) maar alles bij elkaar is het toch een prachtapparaatje. Geluid is super, ook met de srs-wow is niks mis en ik begrijp ook alle klachten over de oortelefoontjes niet: ik vind ze echt beter dan de meeste senheissers (daar het ik 2 modellen van)
Hier precies hetzelfde gehad, eerst geheugen kapot, en nu, na de vakantie een los contact bij de koptelefoonaansluiting... dat zijn de zwakke punten van dit apparaatje. De oortjes ben ik ook tevreden over.

Wat betreft de radio-ontvangst: in Nederland redelijk goed bij sterke zenders zoals 3FM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Wat zijn de grootste concurrenten van dit speeltje? Ben van plan ook een IOPS te kopen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 15:43:
Hmmm,

Ik heb nu al heel wat revieuws gelezen ,maar ik denk dat ik toch ook voor deze IOPS met 256Mb ga :P
Ik zat te twijfelen tussen deze en de Iriver590 die ook héél goed uit de tests komt.

Kortom ,binnenkort ga ik deze bestellen bij MMport ,daar zit nu tijdelijk ook de oplader bij de prijs in.

Bedankt voor de gebruikers ervaringen ,scheelt weer een hoop werk _/-\o_

EDIT: Ik heb op het laatste moment mijn keuze aangepast ,en ga uiteindelijk voor deze beauty :[rml][ MP3] EZAV EMP-400 Mini-Xen[/rml]
En wat is het voordeel ten opzichte van de IOPS van deze beauty? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterData schreef op 31 augustus 2004 @ 12:48:
[...]

Hier precies hetzelfde gehad, eerst geheugen kapot, en nu, na de vakantie een los contact bij de koptelefoonaansluiting... dat zijn de zwakke punten van dit apparaatje. De oortjes ben ik ook tevreden over.

Wat betreft de radio-ontvangst: in Nederland redelijk goed bij sterke zenders zoals 3FM :)
Hey jullie hebben het over een los contact bij de koptelefoonaansluiting. Ik heb dat volgens mij ook, ik kom net van vakantie terug en het zit nu ook los. Wat hebben jullie ermee gedaan? Opgestuurd een een nieuwe gekreken of wat dan ook? en hoelang duurde dat grapje, kheb 'm bij mmport besteld en ik heb geen zin om de school te beginnen zonder mijn schitterende iops....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 13:33:
[...]

Hey jullie hebben het over een los contact bij de koptelefoonaansluiting. Ik heb dat volgens mij ook, ik kom net van vakantie terug en het zit nu ook los. Wat hebben jullie ermee gedaan? Opgestuurd een een nieuwe gekreken of wat dan ook? en hoelang duurde dat grapje, kheb 'm bij mmport besteld en ik heb geen zin om de school te beginnen zonder mijn schitterende iops....
Ik zit met dezelfde vraag eigenlijk (alleen heb ik 'em dan van mp3cdspeler.nl)... opsturen gaat me weer een week wachten bezorgen (zelfde als toen het geheugen kapot was bij mij) en bovendien weet ik niet of ze het uberhaupt wel gaan vervangen (hoewel ik eigenlijk zeker weet van wel)... denk dat ik ze gewoon ga mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterData schreef op 05 september 2004 @ 21:22:
[...]

Ik zit met dezelfde vraag eigenlijk (alleen heb ik 'em dan van mp3cdspeler.nl)... opsturen gaat me weer een week wachten bezorgen (zelfde als toen het geheugen kapot was bij mij) en bovendien weet ik niet of ze het uberhaupt wel gaan vervangen (hoewel ik eigenlijk zeker weet van wel)... denk dat ik ze gewoon ga mailen :)
't komt er waarschijnlijk toch op neer dat ik 'm op moet sturen, dus kga nu maar eens kijken bij de RMA procedure van mmport. Dan maar een week zonder IOPS :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
Ik heb net de 256 versie besteld bij mp3cdspelers.nl, goeie service, als je vragen hebt meteen gereplyd enzo

[ Voor 65% gewijzigd door lukaso op 06-09-2004 17:08 ]

Verwijderd

Ik heb m'n IOPS gister op de post gedaan naar MMPort, tzal mij benieuwen hoe lang het duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Laatst online: 13-09 14:48
Ik heb 'm vandaag besteld (512MB), vind 't toch wel 'n ontzettend mooi ding, maar achteraf zag ik een en ander over de F4, 'n nieuw model van IOPS. Heeft iemand wat informatie over dit model? Ik zag als datum 20 september ergens, maar of dit de datum van presentatie is, of dat ie vanaf dan in de winkels ligt kan ik zo niet opmaken uit de brakke Babelfish/WorldLingo vertaling. Ik hoop eigenlijk stiekem niet dat de F4 20 september te verwachten is, want misschien zou daardoor zeer binnenkort de prijs van de MFP-3 serie wel wat dalen. 't Is namelijk toch nog 'n behoorlijke pak geld die je neer moet leggen voor deze beauty...

Editje
In de meeste Koreaanse winkels is alleen de F4 nog te verkrijgen, de serie uit dit topic is al helemaal verdwenen. En waar ik ze nog kan vinden doet de prijs gewoon pijn aan m'n ogen (als ik die klakkeloos mag vergelijken volgens de koersen hier, lijkt me wat grof): De F4 (1GB) voor 338,000.00 South Korea Won = €240,01. En de MFP-325 (256MB) slechts voor 195,000.00 KRW = €138.50.

[ Voor 33% gewijzigd door guillaume op 10-09-2004 19:55 ]

• guillaume
Vandaag de MFP-350 binnengekregen. Het eerste wat me opviel was dat de zwarte verf wat was uitgelopen op de randjes van het spiegelende gedeelte met het display eronder. Is dit 'gebruikelijk?

Verder is de navigatie erg gemakkelijk, de master equalizer werkt zeer fijn. Ik ga 'm zodirect eens met mijn Koss The Plug doppies proberen, want ik moet zeggen dat de bijgeleverde zeer goed klinken voor normale, maar ik ben toch wel verlekkerd geraakt op in-ear dopjes.

Was de batterij bij het uit de verpakking halen ook al opgeladen (niet geheel) bij jullie?

• MisterData
guillaume schreef op 16 september 2004 @ 19:57:
Vandaag de MFP-350 binnengekregen. Het eerste wat me opviel was dat de zwarte verf wat was uitgelopen op de randjes van het spiegelende gedeelte met het display eronder. Is dit 'gebruikelijk?

Verder is de navigatie erg gemakkelijk, de master equalizer werkt zeer fijn. Ik ga 'm zodirect eens met mijn Koss The Plug doppies proberen, want ik moet zeggen dat de bijgeleverde zeer goed klinken voor normale, maar ik ben toch wel verlekkerd geraakt op in-ear dopjes.

Was de batterij bij het uit de verpakking halen ook al opgeladen (niet geheel) bij jullie?
Ik geloof dat mijn batterij inderdaad voor driekwart was opgeladen. Dat lijkt me gewoon normaal verder :) Dat de zwarte verf is uitgelopen is een beetje vreemd: dat gebeurde bij mij pas na een maand of wat (en ik was er niet blij mee, dat begrijp je). Zat er een folietje over het scherm van je mp3-speler (gewoon plastic ding)? Zo niet -> je hebt _misschien_ een gebruikte gekregen, check voor de zekerheid voor krasjes enzo :)

Overigens staat het RMA-doosje met MP3-speler alweer klaar, ga morgen voor de 3e keer een MP3-speler naar de winkel terugsturen.... (2e keer voor de iops overigens, de andere was een iRiver).

[ Voor 9% gewijzigd door MisterData op 16-09-2004 21:39 ]

• guillaume
Nou, het beschermingslaagje zat er wel op, aanvankelijk dacht ik ook dat het daardoor kwam (toen 't ding nog in de verpakking zat), maar na het verwijderen bleef er dus heel duidelijk zichtbaar dat de verf was uitgelopen. Verder zitten er 3-4 héle kleine krasjes op, waar ik me dan nog wel 't minst druk om kan maken. Wel zal ik even een emailtje sturen naar MMPort (ook al zouden ze denk ik nooit toegeven dat ze 'n gebruikt apparaatje hebben opgestuurd. (Hoe) zat de speler verder verpakt in de doos? En zat er bijvoorbeeld 'n verzegeling op de doos zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nieuwere versie van de 256MB is nu ZILVER in plaats van wit , dit ziet er toch wel heel lekker uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/82_2.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net op http://www.iops.co.kr/ dat firmware 1.1.0.9 uit is. Als ik daar op klik krijg ik een melding in het Koreaans dat ik me eerst moet registreren, maar zoals hierboven al blijkt is dat nogal lastig.

Bij support op de Engelse website staan wel 'downloadlinks', maar niet clickable.
De de @home mirror die in deze thread geplaatst is geeft een 404.

Maar goed, ik ben nu op zoek naar die nieuwe firmware + het fontsbestandje omdat mijn IOPS-350 afaik zomaar onder het afspelen van een mp3 een lowfarmat uitvoerde. 't Kan ook zijn dat ik per ongeluk ergens op gedouwd heb waardoor die low format werd uitgevoerd, maar dat lijkt me wat vreemd.

Nou ja, ik hoop dat iemand mij aan deze firmware + fonts kan helpen. Je zou me kunnen mailen op rgoessen@home.nl

En ja Kopje Thee, dat zilver ziet er echt wel goed uit :D Ik vraag me af van welk materiaal dat zilver is (zilver??? :p).

• guillaume
Netjes mailtje gekregen vandaag van MMPort. Het is 'n bekend probleem dat de verf wat uitloopt, dit komt schijnbaar door de manier waarop de - zoals MMPort het omschreef - 'spiegelende plaat' bevestigd is (kortom 't weerspiegelende frontje met daaronder de display). Ik kan 'm inruilen voor 'n nieuw exemplaar als ik wil.

Verder heb ik vandaag eens wat opgenomen in de collegezaal. Aangezien ik had vernomen dat de microfoon nogal short-range was verwachtte ik er niet veel van, maar het viel alleszins mee. Alles is erg duidelijk te horen en ik heb er bij 't maken van essays a.d.h.v. colleges erg veel aan :)

Verder bevalt 't dingetje me prima. Als ik nog 'n rigoureuze verandering mocht wensen, dan zou ik graag crossfeed willen, wat heel wat natuurlijker klinkt en luistervermoeidheid tegengaat, maar waarschijnlijk is dat teveel gevraagd :P

En Kopje Thee, de nieuwe IOPS F4 is nog 'n veel mooier ding IMHO:
Afbeeldingslocatie: http://www.iops.co.kr/file/0220040827100729.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door guillaume op 18-09-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Ik heb mijn mfp-325 net binnen.

Ik heb er eigenlijk nog geen problemen mee gehad, maar heeft het zin om mijn huidige firmware(1.4.0.8) up te daten naar 1.1.0.9?

http://www.ibead-online.c.../index.php?showtopic=5413

Ik heb een emailtje gesuurd naar mp3cdspelers. en zij deelden mij mee dat ik het beste pas nieuwe firmware kan installeren als dezze echt vernieuwend is, en dat is 1.1.0.9 niet

[ Voor 29% gewijzigd door lukaso op 22-09-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
lukaso schreef op 19 september 2004 @ 19:31:
Ik heb mijn mfp-325 net binnen.

Ik heb er eigenlijk nog geen problemen mee gehad, maar heeft het zin om mijn huidige firmware(1.4.0.8) up te daten naar 1.1.0.9?

http://www.ibead-online.c.../index.php?showtopic=5413
Tja, dat vind ik ook zo irritant: een duidelijke changelog is nergens te vinden AFAIK. Misschien kunnen MMport of mp3cdspelers.nl hierin 'n rol spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb MMport gemailt en zij verwachten de Iops F4 eind oktober. Heb ze nu gevraagd of ze een prijsindicatie hebben. Ik denk erover om ff tot dan te wachten met de aanschaf van mijn spelertje, want die F350 is fantastisch vind ik, maar zal een stuk goedkoper worden lijkt mij als zijn opvolger ook al te koop is. Of de introductieprijs van de F4 moet wel heel aantrekkelijk zijn..... :P

Hing hier trouwens al een tijdje als "stille lezer" rond, nu maar eens een account aangemaakt.

Groeten,
Guido

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 12:26 . Reden: typfoutje verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
Da vin'k geen leuk nieuws :P Net zo'n ding binnen, krijgen ze de F4 binnenkort binnen *zucht* 8)7 Maar goed, ik ga 'm morgen of overmorgen dus terugsturen, hopelijk krijg ik dan 'n letterlijk vlekkeloze terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Volgensmij heb ik een foutje ontdekt in de speler.

Als ik bij mij de master EQ aan het instellen ben, terwijl de watchfunctie ook aangaat na 20 seconden, gaat deze deels over de equalizer heen, met als gevolg dat het schermpje nu een klok weergeeft met tussendoor de equalizer schuiven.

Hebben jullie ook zoiets?

Ik heb trouwens firmware, 1.4.0.8

• MisterData
Kan het niet testen, heb gisteren m'n iOps weer (2e keer...) opgestuurd naar Mp3cdspeler :)

Verwijderd

MisterData schreef op 22 september 2004 @ 19:05:
Kan het niet testen, heb gisteren m'n iOps weer (2e keer...) opgestuurd naar Mp3cdspeler :)
Hoezo? Ik heb hem zelf ook al een keer gestuurd vanwege een los contact bij de oortelefoonaansluiting. Maar schijnbaar kan ik dus nog een tweede defect verwachten? Heb ik weinig zin in... |:(

Verwijderd

Ik heb de IOPS nu 6 maanden en het is nu de 2de keer dat de koptelefoon uitgang los zit. Zwaar arelaxed.

• guillaume
Ik vind 't ook opmerkelijk dat de line-in uit zo'n extra kleine minijack-plug bestaat, wat betekent dat je altijd dat extra kabeltje zult moeten gebruiken bij opnames. Waarom hebben ze niet gewoon gebruik gemaakt van 'n normale minijack-ingang? Ik kan me niet voorstellen dat 't om ruimtegebrek gaat, vooruit, hoogstens om te voorkomen dat mensen per ongeluk hun koptelefoontje in de line-in pluggen, maar dat is ook alles behalve 'n ramp...

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik ben bijna om. ik zat te twijfelen tussen deze en de iaudio 4, maar deze is wel honderd keer mooier... het enige wat ik wil weten is:

Is de geluidskwaliteit net zo goed als die van de iaudio 4?

• guillaume
Ik heb geen vergelijk t.o.v. de iAudio, louter t.o.v. mijn jarenoude maar immer trouwe Sony MZ-R90 MiniDisc. Hier nam ik altijd digitaal naar op, desalniettemin heb je te maken met 'n geheel andere compressie (ATRAC3), niet gek dat ik de Iops beter vindt klinken natuurlijk. Wel was mijn eerste impressie dat de middentonen wat artificieel klinken. Nu ben ik sowieso een fervent voorstander van een warm geluid (vandaar o.a. ook de Koss The Plug oordopjes), daarom wat gaan spelen met de equalizer, waar ik normaliter erg huiverig voor ben (waarom weet ik ook niet, in een studio gaat men altijd rigoureus aan de slag met 'n equalizer om 't 'mooier' (helaas mag je de laatste tijd "effener/compressed en zo hard mogelijk" lezen) te laten klinken. De resultaten die ik kreeg met de master equalizer waren zeer goed gelukkig. Al met al heb ik nu totaal niets te klagen over de geluidskwaliteit (als ik 'm weer heb :P - donderdag opgestuurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joboris
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-07-2024
Ik ga vanmiddag naar een tweedehands iops MFP 325 kijken, hebben jullie tips waar ik op moet letten? Als er evt software problemen zijn geeft de speler dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
hmm

qua software kun je hem altijd formateren en updaten denkik.

Belangrijker lijkt mij:

Zit alles nog goed vast, vooral de koptelefoon uitgang schijnt nog wel voor problemen te zorgen.

Hoe staat het ervoor met kwaliteit van de accu, gaat die nog lang mee.

en natuurlijk of je nog garantie hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joboris
lukaso schreef op 27 september 2004 @ 17:01:
hmm

qua software kun je hem altijd formateren en updaten denkik.

Belangrijker lijkt mij:

Zit alles nog goed vast, vooral de koptelefoon uitgang schijnt nog wel voor problemen te zorgen.

Hoe staat het ervoor met kwaliteit van de accu, gaat die nog lang mee.

en natuurlijk of je nog garantie hebt
Hij is helemaal in orde en geen krasje te bekennen, alleen heb ik gisteren in het menu - display - minor clr logo gedaan, iemand enig idee hoe ik dat logo weer terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Volgensmij kan dat niet, je kan wel als je een logo afspeelt de optie "select logo" selecteren

Ik heb zelf wel een heleboel logos op mijn computer staan waaronder ook een iops logo, maar ben zelf eigenlijk op zoek naar een programma wat deze kan maken.

Ik ben natuurlijk in het bezit van iops software, maar ik heb zelf ook logos gedownload, die meer dan 10 frames per sekonde zijn en ook zeker langer dan 40 frames. Zie bijvoorbeeld de ASV: "Nissan 350Z", op deze site:
http://inzemove.free.fr/d...FASV%2FAuto-Moto&type=ASV

Helaas heb ik niet niet uitgevonden hoe je zelf zulk soort asv's moet maken, want dan kan je nl gewoon filmpjes op je speler zetten.

Iemand die hier iets meer van afweet?

[ Voor 15% gewijzigd door lukaso op 28-09-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joboris
Is het originele iops logo niet ergens op een site te dowloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 14:11:
[...]

Hoezo? Ik heb hem zelf ook al een keer gestuurd vanwege een los contact bij de oortelefoonaansluiting. Maar schijnbaar kan ik dus nog een tweede defect verwachten? Heb ik weinig zin in... |:(
Nee, ik had em al eerder (3 dagen nadat ik hem voor het eerst had) opgestuurd omdat het geheugen keduuk was :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
probeer deze eens, de enige link die ik tot nu toe heb gevonden voor ASVtjes, iemand die er nog meer weet?

http://inzemove.free.fr/dir.php?type=ASV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
lukaso schreef op 27 september 2004 @ 19:00:
Ik heb zelf wel een heleboel logos op mijn computer staan waaronder ook een iops logo, maar ben zelf eigenlijk op zoek naar een programma wat deze kan maken.
Wees eens lief en post ze allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
dat hoeft niet want ze staan ook allemaal op de site waar ik de link van heb gegeven^_^

Er zitten trouwens wel een paar hele mooien bij, die heel vloeiend lopen

Natuurlijk kun je ze allemaal voor je iops gebruiken

[ Voor 15% gewijzigd door lukaso op 29-09-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joboris
lukaso schreef op 28 september 2004 @ 19:13:
dat hoeft niet want ze staan ook allemaal op de site waar ik de link van heb gegeven^_^

Er zitten trouwens wel een paar hele mooien bij, die heel vloeiend lopen
Bedankt voor de link, zijn ze allemaal zo te gebruiken voor de iops?

Verwijderd

Die F4 is eigenlijk best smakelijk! :)
Er zijn toch nog geen Nederlandse shops die deze speler verkopen toch?

Afbeeldingslocatie: http://211.233.73.132:8080/earendil/19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://211.233.73.132:8080/earendil/21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://211.233.73.132:8080/earendil/22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://211.233.73.132:8080/earendil/24.jpg

Afbeeldingslocatie: http://211.233.73.132:8080/earendil/26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://211.233.73.132:8080/earendil/27.jpg

Afbeeldingslocatie: http://211.233.73.132:8080/earendil/34.jpg

Afbeeldingslocatie: http://211.233.73.132:8080/earendil/32.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 10:46 ]

• guillaume
Zijn de specs ook (heel) anders? Zo te zien zijn de doppies wat anders (of alleen zwart). Het hoesje ziet er wat Star Wars uit, en helaas heb je nog steeds 'n speciaal kabeltje met 'n extra kleine minijack nodig voor de line-in (judging from the pics).

• El Cid
  • Niet online
Zal ook maar weer eens wat posten.

Drie dingen:

- Weet iemand waar ik de nieuwste firmware vandaan kan halen?

- Sinds ik geupgrade ben van Windows 2000 naar Windows XP, gebeurd er niks meer als ik m'n Iops in de USB-poort plug. Weet iemand mischien een oplossing hiervoor, want hij zou 't ook onder XP zonder drivers moeten doen?

- Als ik die plaatjes hierboven zo zie, dan vind ik de "oude" Iops mooier. :D

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ik vind zelf de 'oude' iops ook mooier, zeker vanwege het schermpje. Hier zie je dat ding precies zitten,tlijkt wel zo'n goedkoop LCD schermpje van zo'n packerd bell audio key :p

El Cid, ik heb zelf ook wel eens dat ie 'm niet gelijk herkent (heb ook XP), maar als ik de pc opnieuw opstart is het probleem verholpen. Maar ik neem aan dat jij jouw pc al genoeg opnieuw hebt opgestart, dus hier zal je weinig aan hebben. Werkt hij uiteindelijk wel dan?

Zelf heb ik de firmware versie 1.1.0.8, buildtime 16.54.31, 25 jun 2004. Die vind ik zelf heel goed werken en is, volgens mij, ook die nieuwste. Kijk hier maar eens: http://www.ibead-online.c.../index.php?showtopic=5413

Overigens, hebben jullie ook last van een zachte ruis als je de eerste twee banden (50 en 200Hz) van de equalizer op iets anders dan de waarde 0 zetten? Bij mij staan die banden op +8 en +3 en als er dan stilte is in een liedje hoor je een hinderlijke ruis. Zet ik deze banden op 0 dan is die ruis weg. Hebben jullie dat probleem ook, of een mogelijke oplossing hiervoor? (dus niet die banden op 0 zetten >:) )

• El Cid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 17:27:
El Cid, ik heb zelf ook wel eens dat ie 'm niet gelijk herkent (heb ook XP), maar als ik de pc opnieuw opstart is het probleem verholpen. Maar ik neem aan dat jij jouw pc al genoeg opnieuw hebt opgestart, dus hier zal je weinig aan hebben. Werkt hij uiteindelijk wel dan?
Ja, want nu upload ik m'n dagelijkse dosis muziek in Linux, en dat werkt prima.

En bedankt voor de firmware! :)

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
De laatste firmware is van 18 september 2004, buildtime 19:22:40, versie 1.1.1.0.
Te vinden op de site van onze franse vrienden...

Verwijderd

weet iemand toevallig wat de verschillen van de 1.1.1.0 versie tov van de 1.1.0.8 versie?

Verwijderd

Hoe instaleer je de nieuwe firmware ?
Als ik de nieuwste firmware download zit alleen een iops.fup bestand in de zip archief.

En gaat het ledje ook uit als de accu vol is ?

(Sinds vandaag heb ik nu ook de MFP325, voor 369 bij Raf in bijenkorf in de aanbieding, het is een van de godkopste met vorbis en line in recodering.)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 11:56 ]

Verwijderd

Ik heb het al intdekt, gewoon het bestandje op de mp3 speler zetten en dan uit en weer aan doen. Het ledje ging toenet ook al uit ^_^.

Een tip over loin accu's.
Waneer je de acuuc tot 50% ontlaad en weer oplaad tot 100% dan slijt die even veel dan als je hem ontlaad tot 0% en dan weer helemeel tot 100% oplaad.

(stond in een elektuur tijdschrijft over loin accu's.

Verwijderd

Hallo, allemaal ik heb de mfp312 gekocht en ben er heel erg tevreden mee.

Maar sinds kort heb ik alles van mijn speler verwijderd en krijg nu een fout melding.

Ik heb al een nieuwe firmware er op geïnstalleerd. de 1.1.1.0.

Maar ik blijf de volgende fout melding krijgen bij het opstarten vraagt hij om:

NO FONT

I NEED FONT DOWNLOAD IT

daarna springt hij naar het standaard menu, maar in plaats van dat ik leesbare letters krijg kreeg ik blauwe balken . Soms zie ik een paar letters maar werkt niet echt zo lekker.

En na een paar minuten valt hij weer uit. Wat kan ik daar aan doen?

Please help?

Verwijderd

Oja ik krijg heel erg snel krassen op mijn display is dat ook bij iemand hier?
zo?

• El Cid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 17:30:
En na een paar minuten valt hij weer uit. Wat kan ik daar aan doen?
Font bestandje downloaden en installeren in de root-directory.

En nee, ik heb geen last van krassen.

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 13:19:
Ik heb het al intdekt, gewoon het bestandje op de mp3 speler zetten en dan uit en weer aan doen. Het ledje ging toenet ook al uit ^_^.

Een tip over loin accu's.
Waneer je de acuuc tot 50% ontlaad en weer oplaad tot 100% dan slijt die even veel dan als je hem ontlaad tot 0% en dan weer helemeel tot 100% oplaad.

(stond in een elektuur tijdschrijft over loin accu's.
gebruik eens correct nederlands man!

oftewel, het maakt niet uit wat je met de batterij doet?

want das natuurlijk wel de bedoeling...

Verwijderd

Fonts 1.1.0.9

Het is de nieuweste font die ik heb kunne vinden, met deze font werkt die er goed moet de 1.1.1.0 firmware.
De 1.1.1.0 firmware bevalt me erg goed, is een groot verschil met de gene die er eert op stond (1.1.0.6). Hij start nu ook super snel op _/-\o_. Ik vraag me eigelijk af of die wel echt helemaal uit gaat.
Veder heb ik nog het bescherm plastic'je op het scherm late zitten. Ziet er mischien wat minder mooi uit maar dan blijf het schermpje teminst wel hopelijk kras vrij.
daFubar schreef op 30 september 2004 @ 19:37:
[...]

gebruik eens correct nederlands man!
Ik maak zeker die spel fouten expres :? Als je nou wat nuttigers deedt dan op alleen maar negetieve opmerkingen te maken....
oftewel, het maakt niet uit wat je met de batterij doet?
want das natuurlijk wel de bedoeling...
Lezen is ook een vak !
Het is dus beter om pas de accu op te laden waneer die leeg is dan dat je hem steeds elke dag ga opladen terwijl maar een beetje is gebruikt. (Dan gaat die uiteindelijker 2 keer zo lamg mee.)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 19:55 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste