Een nieuwe IOPS kopen omwille van de Nederlandse handleiding die er bijzit dat is nu ook weer niet de moeite, he. Als je die nu eens zou kunnen downloaden op die site zelf zoals bij MMPORT het geval is met de Engelstalige versie...
nee maar IOPS houdt zich dus ook met ons bezig, en de IOPS'jes die al verkocht zijn zijn binnengekomen door grijze import...Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 14:51:
Een nieuwe IOPS kopen omwille van de Nederlandse handleiding die er bijzit dat is nu ook weer niet de moeite, he. Als je die nu eens zou kunnen downloaden op die site zelf zoals bij MMPORT het geval is met de Engelstalige versie...
maar ik koop sowieso geen IOPS
@ Kopje Thee
Er zijn weinig tot geen problemen met de speler. Alleen kleine hekelpuntjes misschien, maar geen reden om niet tot aanschaf van de IOPS over te gaan, mits dit apparaatje je streven is.
@ iedereen met een IOPS
Er schoot me net nog te binnen dat de IOPS een S/N van 90dB heeft met radio-ontvangst, als we tenminste IOPS mogen geloven. Iemand getest of dit merkbaar betere geluidskwaliteit geeft van de radio t.o.v. andere mp3-spelers?
Er zijn weinig tot geen problemen met de speler. Alleen kleine hekelpuntjes misschien, maar geen reden om niet tot aanschaf van de IOPS over te gaan, mits dit apparaatje je streven is.
@ iedereen met een IOPS
Er schoot me net nog te binnen dat de IOPS een S/N van 90dB heeft met radio-ontvangst, als we tenminste IOPS mogen geloven. Iemand getest of dit merkbaar betere geluidskwaliteit geeft van de radio t.o.v. andere mp3-spelers?
Wou nog ff wat ervaringen posten. Heb m'n Iops nu een week intensief gebruikt. Ben er expres niet extreem voorzichtig mee omgesprongen. Zo heb ik bijvoorbeeld nooit het hoesje gebruikt. Ik heb 'm net schoongemaakt. En hij ziet er echt als nieuw uit. Heb 'm onder het licht bestudeerd, en geen krasjes kunnen vinden. De Iops vlekt dus wel makkelijk, maar hij krast niet. 
Verder wil ik nogmaals de geluidskwaliteit roemen. De afgelopen week heb ik m'n Iops met alles vergeleken wat ik maar in handen kon krijgen. Van m'n wekkerradio tot m'n Hifiset in de huiskamer. Ik heb echt secuur geluisterd, maar ik kon het verschil niet horen tussen de oorspronkelijke cd (op een goede cd-speler) en de mp3 op de Iops. Mijn enige wens is dat bij een toekomstige firmware, SRS ook bij Ogg-files te gebruiken is.
Ik vindt het echt klasse van Iops dat ze met hun eerste speler zichzelf zo goed neerzetten. Het wordt voor de Iaudio 4 nog een hele klus om de Iops te overtreffen. Mischien zelfs wel een onmogelijke klus omdat de Iaudio 4 een stuk duurder is.
Kortom: Iops heeft een winnaar in handen.
@Excidium
Ik vind de radio erg goed klinken. Alleen de ontvangst laat soms te wensen over.
Verder wil ik nogmaals de geluidskwaliteit roemen. De afgelopen week heb ik m'n Iops met alles vergeleken wat ik maar in handen kon krijgen. Van m'n wekkerradio tot m'n Hifiset in de huiskamer. Ik heb echt secuur geluisterd, maar ik kon het verschil niet horen tussen de oorspronkelijke cd (op een goede cd-speler) en de mp3 op de Iops. Mijn enige wens is dat bij een toekomstige firmware, SRS ook bij Ogg-files te gebruiken is.
Ik vindt het echt klasse van Iops dat ze met hun eerste speler zichzelf zo goed neerzetten. Het wordt voor de Iaudio 4 nog een hele klus om de Iops te overtreffen. Mischien zelfs wel een onmogelijke klus omdat de Iaudio 4 een stuk duurder is.
Kortom: Iops heeft een winnaar in handen.
@Excidium
Ik vind de radio erg goed klinken. Alleen de ontvangst laat soms te wensen over.
[ Voor 13% gewijzigd door El Cid op 12-02-2004 16:12 ]
80dBVerwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 15:56:
@ Kopje Thee
@ iedereen met een IOPS
gefeliciteerd!!!...misschien moet je dan wel 2 keer zoveel geld hebben en een minder goede speler willen hebbenVerwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 16:47:
leuk ding, maar ja ga toch voor de ihp-140 bijna 100x zoveel ruimte voor 2x de prijs

Verwijderd
Voor mij staat vast dat de geluidskwaliteit van de iops echt heel goed is! en dat is uiteindelijk toch het belangrijkste. En behalve de iaudio zijn er geen spelers die daaraan kunnen tippen.
Oke, ik heb ook wel wat probleempjes (met name de nieuwe firmware), maar dat is te verwachten met een nieuwe speler, het blijft gevoelige apparatuur.
Overall is het gewoon een heel fijn apparaatje, waar met jaloerse ogen naar gekeken wordt. Wat de accu betreft, niemand kan mij wijsmaken dat je de eerste week kunt spreken van normaal gebruik, je bent toch veel bezig met ff wat dingen proberen/bekijken. Dus dan is 8 uur ipv 15 misschien niet eens zo vreemd.
Oke, ik heb ook wel wat probleempjes (met name de nieuwe firmware), maar dat is te verwachten met een nieuwe speler, het blijft gevoelige apparatuur.
Overall is het gewoon een heel fijn apparaatje, waar met jaloerse ogen naar gekeken wordt. Wat de accu betreft, niemand kan mij wijsmaken dat je de eerste week kunt spreken van normaal gebruik, je bent toch veel bezig met ff wat dingen proberen/bekijken. Dus dan is 8 uur ipv 15 misschien niet eens zo vreemd.
yeah!!! eindelijk, mijn droom is uitgekomen, wat een mijlpaal in mijn levenEl Cid schreef op 12 februari 2004 @ 17:35:
Voor deze ene keer ben ik het met McBBvB eens.Liever kwaliteit dan kwantiteit!
Verwijderd
Ik heb vannacht heel de nacht mijn IOPS in het stopcontact gehad. In het begin zie je idd het blauwe lampje van "charging" aanstaan. Maar vannochtend, toen die dus vol was, was het lampje gewoon uit. Dus ik denk dat heel dat verhaal met opladen en ontladen niet helemaa klopt.
Iemand andere ervaringen?
Iemand andere ervaringen?
Verwijderd
Wil iemand 'ns de microfoonoptie uittesten? En dan ook van verschillende afstanden tov de bron? Ik wil dit graag weten
Geluid van microfoon is echt uitstekend. Alleen moet de bron wel dichtbij staan. Had 'm in de college-zaal getest, en de docent vooraan werd compleet overstemd door iemand die voor mij met z'n pen zat te friemelen. Later realiseerde ik me dat dit juist een begerenswaardige eigenschap voor een voicerecorder is. Want je wilt niet dat, bijvoorbeeld tijdens een interview, het achtergrondlawaai overheersend is.
Verwijderd
Ja, ligt aan de situatie wat handiger is natuurlijk. Om af en toe namelijk wat leraren op te nemen terwijl ze weer een woedeaanval hebben, is ook leuk natuurlijk.El Cid schreef op 14 februari 2004 @ 17:01:
Geluid van microfoon is echt uitstekend. Alleen moet de bron wel dichtbij staan. Had 'm in de college-zaal getest, en de docent vooraan werd compleet overstemd door iemand die voor mij met z'n pen zat te friemelen. Later realiseerde ik me dat dit juist een begerenswaardige eigenschap voor een voicerecorder is. Want je wilt niet dat, bijvoorbeeld tijdens een interview, het achtergrondlawaai overheersend is.
Maar zodra jij vooraan gaat zitten, is de noodzaak voor die woedeaanval ook weggenomen natuurlijk.Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 17:13:
[...]
Ja, ligt aan de situatie wat handiger is natuurlijk. Om af en toe namelijk wat leraren op te nemen terwijl ze weer een woedeaanval hebben, is ook leuk natuurlijk.Maar 'k begrijp dat ik dan dus vooraan in de klas moet gaan zitten?
Verwijderd
Hoe weet je dat eigenlijk? Officieel wordt de IOPS dus nog niet geexporteerd naar 't buitenland? Betekent dat dat de IOPS die nu verkocht worden door mmport misschien ook wel een oudere versie is dan die straks officieel komt? Of betekent het dat de 'grijze' voorraad bij mmport nu op kan raken en dat het dan een tijdje kan duren voordat de 'officiele' er zijn. En zijn er nog meer verschillen waardoor ik beter op de officiele zou kunnen wachten behalve een nederlandse handleiding?McBBvB schreef op 12 februari 2004 @ 14:54:
[...]
nee maar IOPS houdt zich dus ook met ons bezig, en de IOPS'jes die al verkocht zijn zijn binnengekomen door grijze import...
maar ik koop sowieso geen IOPS
nou wat ik weet is dat IOPS nog niet naar buitenland exporteert, dus mmport heeft ze ergens daar gekocht en hiernaartoe laten halen...grijze import dus....Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 15:40:
[...]
Hoe weet je dat eigenlijk? Officieel wordt de IOPS dus nog niet geexporteerd naar 't buitenland? Betekent dat dat de IOPS die nu verkocht worden door mmport misschien ook wel een oudere versie is dan die straks officieel komt? Of betekent het dat de 'grijze' voorraad bij mmport nu op kan raken en dat het dan een tijdje kan duren voordat de 'officiele' er zijn. En zijn er nog meer verschillen waardoor ik beter op de officiele zou kunnen wachten behalve een nederlandse handleiding?
over een tijdje komt het wel via iops en dan is alles dus ook engels, handleiding en speler zal wel engels ingesteld zijn...maar ja dat kan zo ook en handleiding kan je downloaden
deze versie zal geen ''oude'' zijn hooguit dat op de lading die via iops komt de nieuwe firmware opstaat, naja dat kan je zelf ook, dus het zal geen verschil zijn denk ik...
Verwijderd
Ja, anders mail ik ze er voor de zekerheid wel even over. Maar ik ga d'r vanuit dat ze dan zeggen dat alles hetzelfde is, omdat ze mij natuurlijk een speler willen aansmeren.McBBvB schreef op 15 februari 2004 @ 16:14:
[...]
deze versie zal geen ''oude'' zijn hooguit dat op de lading die via iops komt de nieuwe firmware opstaat, naja dat kan je zelf ook, dus het zal geen verschil zijn denk ik...
Hoe zit het dan eigenlijk met de default language, is die koreaans?
op dit moment lijkt mij wel, maar als ze spelers gaan maken voor europa zal dat wel engels worden, maar ja dat kan je natuurlijk zo veranderen...Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 17:58:
[...]
Ja, anders mail ik ze er voor de zekerheid wel even over. Maar ik ga d'r vanuit dat ze dan zeggen dat alles hetzelfde is, omdat ze mij natuurlijk een speler willen aansmeren.![]()
Hoe zit het dan eigenlijk met de default language, is die koreaans?
Verwijderd
Naja, navigeren in 't koreaans lijkt me nog niet zo makkelijk?McBBvB schreef op 15 februari 2004 @ 18:09:
[...]
op dit moment lijkt mij wel, maar als ze spelers gaan maken voor europa zal dat wel engels worden, maar ja dat kan je natuurlijk zo veranderen...
mwah met engelse handleiding kom je er toch wel...Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 18:28:
[...]
Naja, navigeren in 't koreaans lijkt me nog niet zo makkelijk?
Verwijderd
Een vriend van mij heeft MMPORT.NL een mail gestuurd en ze gevraagd waar hij de firmware kon downloade. Dit was hun antwoord:Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 20:24:
Die firmware upgrade zorgt precies alleen maar voor problemen!
...
>From: "MMPORT (Order)" >To: "xXx" >Subject: RE: Firmware >Date: Mon, 16 Feb 2004 09:21:55 +0100
Deze firmware kunt u beter NIET installeren, deze bevat fouten.
Met vriendelijke groet,
Sales Support
MMPORT
Adam Pijnackerstraat 41
7545 JJ Enschede
The Netherlands
Tel: +31 (0)53 43 67 197
Fax: +31 (0)53 43 08 235
www.mmport.nl
Verwijderd
MMPORT heeft de datum voor de levering van de Iops 350 nu veranderd van 17 februari naar 1 maart
why o why
Verwijderd
OMFGOMFGOMFG
Zit ik te wachten met bestellen omdat ik nog niet wist of de iaudio op tijd zou komen. Staat de datum nou op 1 maart voor de IOPS, of terwijl uiterverkocht nu. TERING, ik voel me echt genaaid. Nou heb ik geen muziek tijdens m'n wintersport.
Fuck..wat moet ik nou..
Zit ik te wachten met bestellen omdat ik nog niet wist of de iaudio op tijd zou komen. Staat de datum nou op 1 maart voor de IOPS, of terwijl uiterverkocht nu. TERING, ik voel me echt genaaid. Nou heb ik geen muziek tijdens m'n wintersport.
Damn, daar gaat mijn vakantie met goede muziek
[ Voor 75% gewijzigd door DaBARDmaN op 16-02-2004 22:20 ]
| Dell XPS M1710 |
Verwijderd
IK heb ook erg slechte ervaringen met de nieuwe firmware, allerlei dingen gaan mis. Mmport adviseert idd. die niet te gebruiken. Ze zeggen dat binnenkort een verbeterde update komt Is er een manier om de oudere firmware er weer op te krijgen?
Verwijderd
Nou heren (en evt. dames
) Hartstikke bedankt! Na dit topic intensief doorgelezen te hebben ben ik eruit: ik koop hem ook
Moet alleen nog een maandje wachten op m'n loon.. (met de carnaval in het vooruitzicht~moet ik even rustig met m'n geld omgaan
)
Doorslag geeft toch wel de gelikte looks en de alom geprezen geluidskwaliteit
Moet alleen nog een maandje wachten op m'n loon.. (met de carnaval in het vooruitzicht~moet ik even rustig met m'n geld omgaan
Doorslag geeft toch wel de gelikte looks en de alom geprezen geluidskwaliteit
Verwijderd
ff een intelligente vraag
:
Kunnen de iops'en terwijl ze aan de oplader hangen gebruikt worden (afspelen).
Ik wil 'm op m'n werk gebruiken en wil niet twee uur wachten tot ie opgeladen is.
S'Huub
Ik wil 'm op m'n werk gebruiken en wil niet twee uur wachten tot ie opgeladen is.
S'Huub
Verwijderd
Nee dit is niet mogelijk. Maarjah gooi de batterij vol en je kan makkelijk van 12 uur muziek genietenVerwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 17:38:
ff een intelligente vraag:
S'Huub
Verwijderd
Mail van MMPORT:Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 22:05:
MMPORT heeft de datum voor de levering van de Iops 350 nu veranderd van 17 februari naar 1 maartwhy o why
Vanwege leveringsproblemen is de zending van deze week vertraagd, misschien dat deze volgende week nog binnen gaat komen, maar de datum is verschoven om verdere uitloop te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Sales Support
Tsja, Mmport krijgt zo wel een beetje een reputatie natuurlijk. Een niet zo'n beste wel te verstaan.Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 19:44:
[...]
Mail van MMPORT:
Vanwege leveringsproblemen is de zending van deze week vertraagd, misschien dat deze volgende week nog binnen gaat komen, maar de datum is verschoven om verdere uitloop te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Sales Support
1. slecht, niemand heeft iets boeiend erover te vertellen, zoiets van: oww wat ben ik blij met mijn iops, hij is prachtig slijm slijm blegh....El Cid schreef op 19 februari 2004 @ 16:09:
Het is zo stil hier. Zeker voor een spelertje dat net uit is.
Is dat nou een goed of slecht teken?
2. goed, want er zijn blijkbaar geen problemen, of ze zijn allemaal al kapot maar dat denk ik niet...
Om de thread een beetje op gang te houden heb ik ook nog een vraag.
De iops kan ook fungeren als alarm wekkertje toch?
Maar dan moet je wel je koptelefoon/oordopjes in hebben om het alarm te horen neem ik aan. Als reiswekker heb je er niets aan?
Hetzelfde geldt voor de voice recorder. Die kan je niet extern afspelen?
De iops kan ook fungeren als alarm wekkertje toch?
Maar dan moet je wel je koptelefoon/oordopjes in hebben om het alarm te horen neem ik aan. Als reiswekker heb je er niets aan?
Hetzelfde geldt voor de voice recorder. Die kan je niet extern afspelen?
Verwijderd
Dam! Heb ik net besloten om een iriver 590 te kopen, kom ik erachter dat er zoiets als de IOPS en de iAudio 4 bestaat! Zijn er nog meer van dit soort High End mp3 spelers? Ik heb altijd een ibead gehad maar was niet echt te spreken over de bas. Wel mooi helder, maar niet echt vol. Wat is nou de speler met de beste geluidskwaliteit? want kleurenschermpjes e.d. is wel leuk, maar uiteindelijk gaat het om het geluid natuurlijk. Iemand hier de de iops of iaudio 4 heeft kunnen vergelijken met andere goede merken als ibead en iriver? [iriver is namelijk DUUR! dus als ik voor minder geld een betere speler krijg..]
Ik heb een cw300 vergeleken met een ifp-390 (de twee voorlopers dus) en de CW300 gaf echt veel mooier geluid.
Verwijderd
is er niet ergens een goede nederlandse/engelse review te lezen van iops & iaudio waarin wordt vergeleken? als je namelijk zo'n apparaatje hebt gekocht ben je nogal gauw geneigd te zeggen dat jouwn mp3 speler het best is...
15 uur speelduur voor iops & iaudio is trouwens niet lang!
Verwijderd
Iaudio4 is nog steeds niet in Nederland te koop, dus ook nog geen reveiws en dus ook nog geen vergelijking.Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 21:54:
is er niet ergens een goede nederlandse/engelse review te lezen van iops & iaudio waarin wordt vergeleken? als je namelijk zo'n apparaatje hebt gekocht ben je nogal gauw geneigd te zeggen dat jouwn mp3 speler het best is...
Trouwens is het een vrij normale speelduur hoor voor een klein accuutje of een AAA batterij.
Verwijderd
Is deze IOPS veel beter dand e Mobiblu 1000??
Ze zien er allebei super uit, maar de IOPS is ook wat duurder, dus moet de geluidskwaliteit ook een stuk beter zijn naar mijn idee. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Ze zien er allebei super uit, maar de IOPS is ook wat duurder, dus moet de geluidskwaliteit ook een stuk beter zijn naar mijn idee. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Verwijderd
De IOPS zit idd een klasse hoger als het om de geluidskwaliteit gaat.Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 09:43:
Is deze IOPS veel beter dand e Mobiblu 1000??
Verwijderd
http://www.iriver.co.jp/c...?article=24&cUrrent_pAge=
iriver komt ook met een iaudio/iops achtig ding (erg grafisch dus), toch maar even wachten nog met kopen, denk ik...
Berichtje op iaudio.com:
Hi!
Thank you for your interest in iAUDIO4.
The iAUDIO4 is expected to be exported to overseas around January 2004.
Will USA, UK, Nordic Area, China, Hong Kong, Taiwan, Spain, Germany and Russia be included in the list.
The launching date will be decided upon each countries' situations, probably January to Feburay.
If you have an interest in dealing iAUDIO, please feel free to contact us.
We are trying our best to speed up the releaseing date as fast as we can.
We kindly ask your understanding and patience meantime.
We will make a further anouncement later.
Kind Regards,
Admin
iriver komt ook met een iaudio/iops achtig ding (erg grafisch dus), toch maar even wachten nog met kopen, denk ik...
Berichtje op iaudio.com:
Hi!
Will USA, UK, Nordic Area, China, Hong Kong, Taiwan, Spain, Germany and Russia be included in the list.
The launching date will be decided upon each countries' situations, probably January to Feburay.
Kind Regards,
Admin
wat bedoel je met deze mail?? en die iriver kan nog wel even duren denk ik...Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 12:27:
http://www.iriver.co.jp/c...?article=24&cUrrent_pAge=
Berichtje op iaudio.com:
Hi!
Kind Regards,
Admin
Verwijderd
Zij er verder (naast de geluidskwaliteit) nog redenen te noemen waarom ik de IOPS boven de Mobiblu 1000 moet verkiezen?
ik denk dat de iops qua alles wat beter is...het scherm is ook erg mooi en de speler zelf vind IK ook mooier...maar het is niet specifiek (behalve geluid dan) ding wat beter is, het is meer het geheel....Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 12:48:
Zij er verder (naast de geluidskwaliteit) nog redenen te noemen waarom ik de IOPS boven de Mobiblu 1000 moet verkiezen?
Verwijderd
ik vind het vaag dat er staat dat ie in januari komt, ondertussen is het februari, mmport heeft em wel, maar mp3cdspelers nog niet..?McBBvB schreef op 20 februari 2004 @ 12:31:
[...]
wat bedoel je met deze mail?? en die iriver kan nog wel even duren denk ik...
ik snap er niks van...Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 13:15:
ik vind het vaag dat er staat dat ie in januari komt, ondertussen is het februari, mmport heeft em wel, maar mp3cdspelers nog niet..?
ten eerste is dit het iops forum en niet het iaudio 4 forum.
ten tweede mmport heeft de iaudio nog niet...zoals op hun site kan zien
ten derde wat jij hebt gelezen is van al heel lang geleden, er staat zelf een datum bij, 30 december 2003...het is allang bekend dat de speler 1ste a 2de week in maart komt...
[ Voor 7% gewijzigd door McBBvB op 20-02-2004 13:26 ]
Verwijderd
Ik weet ook al zeker dat ik dit spelertje ga kopen.
Kvinnet echt n superapparaatje en alles wat ik tot nu toe gelezen (hele kleine uitzonderingen daar gelaten) is positief.
Ik had alleen ff 1 vraagje. Ik heb namelijk gee USB poort aan de voorkant van mijn computer. Wordt de IOPS geleverd met een USB verlengsnoertje, of moet ik dat er ff bij kopen?
Kvinnet echt n superapparaatje en alles wat ik tot nu toe gelezen (hele kleine uitzonderingen daar gelaten) is positief.
Ik had alleen ff 1 vraagje. Ik heb namelijk gee USB poort aan de voorkant van mijn computer. Wordt de IOPS geleverd met een USB verlengsnoertje, of moet ik dat er ff bij kopen?
www.mmport.nlEwoKên schreef op 20 februari 2004 @ 22:20:
Ik weet ook al zeker dat ik dit spelertje ga kopen.![]()
"- USB-Verlengkabel"
Dankuwel!
misschien moet je even een broodje kebab halen achmedd
want volgens mij is dit een iops topic
Verwijderd
Ik heb nog es een beetje rondgekeken op de officiele IOPS site. Ik snap helemaal nix van dat Koreaans, het enige dat ik begrijp zijn die icoontjes in het productschermpie.
1 van die icoontjes snapte ik echter niet: Wat is media sync?
Ik heb nog niet eerder gehoord van deze optie, heeft iemand een idee wat deze functie inhoud?
Ik heb nog niet eerder gehoord van deze optie, heeft iemand een idee wat deze functie inhoud?
Achmedd schreef op 20 februari 2004 @ 23:47:
Weet iemand misschien wanneer de MFP-312 ( 128mb) leverbaar wordt?
De MFP-312 is dus de 128 mb versie van de iopsbroodjepoep schreef op 21 februari 2004 @ 00:13:
misschien moet je even een broodje kebab halen achmedd
Voor de rest ben ik na 2 weken nog helemaal tevreden met mn speler, hij is nog nooit blijven hangen, geen last van andere bugs (met firmware 1.1.0.4).
Firmware (of frimware zoals ze t op de site noemen
my bad
excuses bij deze
maar zodra er met verschillende type nummers wordt gegooid
raakt broodjepoep weleens in de war
excuses bij deze
maar zodra er met verschillende type nummers wordt gegooid
raakt broodjepoep weleens in de war

Verwijderd
Ik heb ook de nieuwe firmware erop gezet maar ik heb ook last van een vaag beeld, kan je misschien deze IOPSFONT ergens online zetten.Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 19:44:
Inderdaad, t gaat toch over de iops? Nou let op:
Gisteravond laat dacht ik ik zal m eens updaten met de nieuwe firmware . Dus eerst het geheugen geformatteerd(''normal'). Dat duurde erg lang vond ik en op het scherm stond wel format maar het was me niet duidelijk dat ie nog bezig was.
Knoppen deden niks dus ik denk: misschien met een reset. Toen ik m daarop aanzette bleek het scherm raar te doen. Hele velden blauw/geel ook de submenu- schermen hadden (kleinere) fouten. Wel funtioneerde alles dus toch maar de nieuwe firmware geinstalleerd. De speler werkte wel, maar het scherm was dus naar de knoppen, althans zo leek t. Mailtje naar mmport en alvast begonnen alles netjes in te pakken. Binnen 5 minuten kreeg ik het volgende retour:
De oplossing:
The solution of your problem,
The font was broken.
Please download attached IOPSFONT to the IOPS.
Then, turn off the iops and after that, turn on again.
Sales Support
MMPORT
Dat werkte en het scherm is weer hersteld. Snelle service...... dat wel, maar van het geheel wordt ik niet blij. Daarbij heb ik de indruk dat onder die nieuwe firmware:
- de screensaver niet uit kan zetten
- de plaatjes niet door de screensaver weergegeven worden (dat werkte eerst
zeker wel).
Misschien doe ik iets verkeerd..... iemand ervaringen wat betreft die update?
Heel erg bedankt alvast!!
Hier de iops-font: http://members.home.nl/stimp/IOPSFONT.zip
Maar wat bedoel je eigenlijk met vaag beeld? Kun je niet een foto maken ovzo
, ik ben wel benieuwd hoe dat uitziet.
Maar wat bedoel je eigenlijk met vaag beeld? Kun je niet een foto maken ovzo
edit:
Met de clr logo kun je het logo/screensaver die je hebt ingesteld helemaal verwijderen. De study key zat er in 1.1.0.4 ook in, daarmee kun je een soort search tijd instellen. Als je die bijv op 10 sec zet gaat het liedje 10 sec vooruit als je met je joystick naar rechts gaat.
Nieuwe relexte functies die me opgevallen zijn:
- bij system staat nu ook een memory overzichtje (zat er volgens mij eest niet in)
- als je een screensaver instelt previewt ie m eerst, heel fijn
- een progress bar in het scherm, ook heel relext
Maar wat blinkin led en mask area zijn weet ik nog niet...
Met de clr logo kun je het logo/screensaver die je hebt ingesteld helemaal verwijderen. De study key zat er in 1.1.0.4 ook in, daarmee kun je een soort search tijd instellen. Als je die bijv op 10 sec zet gaat het liedje 10 sec vooruit als je met je joystick naar rechts gaat.
Nieuwe relexte functies die me opgevallen zijn:
- bij system staat nu ook een memory overzichtje (zat er volgens mij eest niet in)
- als je een screensaver instelt previewt ie m eerst, heel fijn
- een progress bar in het scherm, ook heel relext
Maar wat blinkin led en mask area zijn weet ik nog niet...
[ Voor 62% gewijzigd door Stimp op 21-02-2004 12:54 ]
Verwijderd
Met vaag bedoel ik dat er strepen door het beeld lopen, ik zal straks even proberen een foto te maken.
Die nieuwe firmware is echt supergoed man! Zeer veel chille extra opties!
Zoals: blink led tijdens afspelen, progress(laat zien hoeveel procent je bent van het nummer) en nog wat dingen die ik nu even niet meer weet.
Maar er is ook bijgekomen: study key, mask area, clr logo. Weet iemand wat deze dingen doen?
Die nieuwe firmware is echt supergoed man! Zeer veel chille extra opties!
Zoals: blink led tijdens afspelen, progress(laat zien hoeveel procent je bent van het nummer) en nog wat dingen die ik nu even niet meer weet.
Maar er is ook bijgekomen: study key, mask area, clr logo. Weet iemand wat deze dingen doen?
Stel dat je via je de line-in van de Iops een cd opneemt. Dan zorgt media sync ervoor dat elk nieuw nummer ook een nieuwe mp3 word. Zonder media sync word de cd opgenomen als 1 lange mp3.EwoKên schreef op 21 februari 2004 @ 00:28:
Ik heb nog es een beetje rondgekeken op de officiele IOPS site. Ik snap helemaal nix van dat Koreaans, het enige dat ik begrijp zijn die icoontjes in het productschermpie.
Net ook ff de nieuwe firmware er op gezet. Maar ik krijg ook allerlei vierkante vlakken op m'n scherm. Hij vraagt bij het opstarten ook om de fonts te downloaden en te installeren. Daarna doet ie het weer perfect.
[ Voor 15% gewijzigd door El Cid op 21-02-2004 14:32 ]
Nou, afgelopen week half Hong Kong afgelopen en nergens, maar dan ook nergens een IOPS te bekennen. Wel een enkele Iaudio4, maar ook maar 1 keer de 512MB versie hiervan gezien. Dat wordt dus even wachten totdat die IOPS hier normaal te krijgen is.
Had die i4 512mb voor me meegenomen, hij is omgerekend maar iets van 220 euro dacht ik...ik had je er best 250 voor willen geven hehe 
Maar raar dat ze geen IOPS hadden. Anderzijds leveren ze dan misschien *officieel* alleen nog in Korea?
Maar raar dat ze geen IOPS hadden. Anderzijds leveren ze dan misschien *officieel* alleen nog in Korea?
Ben er achter gekomen dat in die oordopjes van mijn Iops een productiefout zat. Het aluminium roostertje dat de binnenkant van mijn linkerdopje afschermt is niet goed op maat gesneden. Hierdoor is ie aan de bovenkant los gaan zitten. Moet zeggen dat het niet prettig luistert met een stukje aluminium dat in je oor steekt.
Het goede nieuws is dat ik van Mmport direct nieuwe krijg opgestuurd. Zijn ze toch weer iets in mijn achting gestegen.
Het goede nieuws is dat ik van Mmport direct nieuwe krijg opgestuurd. Zijn ze toch weer iets in mijn achting gestegen.
Hallo iedereen. Ben bijna 1 1/2 week trotse
eigenaar van een IOPS MFP-325 en wou eens de firmware aanpassen (wil van 1.1.0.3 naar 1.1.0.5).
Zoals in de engelse gebruiksaanwijzing staat eerst een format (normal) uitvoeren en dan de firmware update doen , met de format was ie ongeveer 3 minuten bezig (dat zal wel normaal zijn denk ik).
De IOPS werkte weer gewoon (geen fouten in beeld of zoiets) dacht ik , want toen ik het apparaat aan de USB hing liet Windows Xp (home) het volgende bericht zien:
! Het USB-apparaat wordt niet herkend
een van de op deze computer aangesloten USB-apparaten werkt niet goed.
Het is onbekend welk apparaat.
Klik op dit bericht voor hulp bij het oplossen van dit probleem.
Is er iemand die een oplossing weet voor dit probleem ? , want nu is alleen maar Radio luisteren mogelijk of via de Line in opnemen

Zoals in de engelse gebruiksaanwijzing staat eerst een format (normal) uitvoeren en dan de firmware update doen , met de format was ie ongeveer 3 minuten bezig (dat zal wel normaal zijn denk ik).
De IOPS werkte weer gewoon (geen fouten in beeld of zoiets) dacht ik , want toen ik het apparaat aan de USB hing liet Windows Xp (home) het volgende bericht zien:
! Het USB-apparaat wordt niet herkend
een van de op deze computer aangesloten USB-apparaten werkt niet goed.
Het is onbekend welk apparaat.
Klik op dit bericht voor hulp bij het oplossen van dit probleem.
Is er iemand die een oplossing weet voor dit probleem ? , want nu is alleen maar Radio luisteren mogelijk of via de Line in opnemen
Ben van plan een IOPS 350 te kopen zodra hij weer leverbaar is, maar heb toch nog een vraagje erover. Vroeg me namelijk af of je de speler ook gewoon als Pendrive kan gebruiken, aangezien je vanuit XP gewoon files kan sleuren en pleuren
Of zorgt dit voor corruptie oid?
Verwijderd
hèhè ...heb net het forum doorgeploegd
om nog meer dubbele vragen van mijn kant te voorkomen, en er resten mij nog 3 vraagjes:
- de alarmfunctie: moet je daar de dopjes voor in hebben? of zit er een externe speaker aan (lijkt me niet
) neem aan dat er dan 'lichteffect' bij is als het alarm af gaat.
(je kunt natuurlijk je stereo erop aansluiten, dan wordt je ook wel wakker
)
en @ el Cid
- Je zei ergens op page 2/3 dat je de iops had vergeleken met de iBead en de iRiver. Ik heb zelf een iBead gehad en de bas met SRS TB werd heel krakerig als ik het niveau op 10 zette (max dus) heeft de iops dat ook? en hoe is de bas eigenlijk in het algemeen? omdat de meeste bassen van flash spelers in vergelijking met minidisks/cdspelers nogal 'bescheiden' is. En heb je de iops ook al kunnen vergelijken met een iAudio?
en als laatste nog een verzoek: kunnen er misschien enkele nieuwe opgenomen bestandjes van de line-in functie en de voice/radio rec. worden opgenomen en op internet worden geplaatst? de bestandjes in het begin van de topic zijn eraf gehaald... alvast dank!

- de alarmfunctie: moet je daar de dopjes voor in hebben? of zit er een externe speaker aan (lijkt me niet
(je kunt natuurlijk je stereo erop aansluiten, dan wordt je ook wel wakker
en @ el Cid
- Je zei ergens op page 2/3 dat je de iops had vergeleken met de iBead en de iRiver. Ik heb zelf een iBead gehad en de bas met SRS TB werd heel krakerig als ik het niveau op 10 zette (max dus) heeft de iops dat ook? en hoe is de bas eigenlijk in het algemeen? omdat de meeste bassen van flash spelers in vergelijking met minidisks/cdspelers nogal 'bescheiden' is. En heb je de iops ook al kunnen vergelijken met een iAudio?
en als laatste nog een verzoek: kunnen er misschien enkele nieuwe opgenomen bestandjes van de line-in functie en de voice/radio rec. worden opgenomen en op internet worden geplaatst? de bestandjes in het begin van de topic zijn eraf gehaald... alvast dank!
edit:
...nog één vraagje vergeten: hoe zit het met de zichtbaarheid van het schermpje bij gewoon daglicht en als de zon erin schijnt?
...nog één vraagje vergeten: hoe zit het met de zichtbaarheid van het schermpje bij gewoon daglicht en als de zon erin schijnt?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 21:53 ]
Nee hoor, je kan gewoon "drag en drop" gebruiken zonder drivers.Terranca schreef op 23 februari 2004 @ 21:06:
Ben van plan een IOPS 350 te kopen zodra hij weer leverbaar is, maar heb toch nog een vraagje erover. Vroeg me namelijk af of je de speler ook gewoon als Pendrive kan gebruiken, aangezien je vanuit XP gewoon files kan sleuren en pleurenOf zorgt dit voor corruptie oid?
@Dude
Het alarm doet niet meer dan de Iops aanzetten en de muziek afspelen vanaf waar je gebleven was. Verder heb ik geen last van krakende bas op welke instelling dan ook. Ik vind de bas van de Iops heel behoorlijk. Maar iemand die van trance met een snoeiharde bass houd zal 'm wel iets minder vinden. Het scherm is soms in daglicht helaas wel slecht af te lezen. Ik zal kijken of ik binnenkort nog wat opnamen online kan zetten. Heb er nu ff geen zin in.
[ Voor 36% gewijzigd door El Cid op 23-02-2004 22:12 ]
Nog even een vraag die ik al eerdere posts eerder heb gesteld en die dude ook wil weten. Als het alarm af gaat van de iops, hoe is dat dan te horen? Alleen met de oordopjes in? vertel vertel mijn waarde el cid
Verwijderd
Ik heb nu al 2x iemand gehoord over problemen met Windows XP. Is dit nou echt een vaker voorkomend probleem en hebben (nog) meer mensen hier last van? Of is het toeval?
@ dude
Dat heeft waarschijnlijk niets met je speler te maken, maar met het volume van je mp3s. Het verschijnsel heet "clipping" en treedt op doordat al je mp3s te hard gesampled zijn.
Wat kun je er tegen doen?
Ga naar www.google.com en tik "Mp3gain" in. De rest wijst zichzelf lijkt me en anders moet je maar een search op de forums loslaten. Succes ermee!
Dat heeft waarschijnlijk niets met je speler te maken, maar met het volume van je mp3s. Het verschijnsel heet "clipping" en treedt op doordat al je mp3s te hard gesampled zijn.
Wat kun je er tegen doen?
Ga naar www.google.com en tik "Mp3gain" in. De rest wijst zichzelf lijkt me en anders moet je maar een search op de forums loslaten. Succes ermee!
Verwijderd
ok bedankt... dan kan ik vanaf nu af rustig door gaan met twijfelen tussen de iaudio en de iops 
edit:
oeps...toch iets te laat op de stop knop gedrukt...berichtje stond er toch al
oeps...toch iets te laat op de stop knop gedrukt...berichtje stond er toch al
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 23:20 ]
Als je 256mb te weinig vindt, zou ik nu meteen een iops 512mb bestellen.Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 23:19:
ok bedankt... dan kan ik vanaf nu af rustig door gaan met twijfelen tussen de iaudio en de iopsTouwens...ik heb m'n ibead al verkocht... 256 mb was net iets te weinig
Waarom? De 512mb iAudio 4 is 60 euro duurder dan de iops 512mb. Nogal een heftig verschil lijkt me he en zoveel zullen de spelers nou ook niet voor elkaar onderdoen.
Anderzijds, als je het geld hebt en geluidskwaliteit belangrijker vindt dan de prijs, dan kun je inderdaad nog even blijven twijfelen. Ik vind alleen dat de iAudio 4 512mb een beetje overpriced is als je dit vergelijkt met IOPS bijvoorbeeld.
Verwijderd
maar als je het vergelijkt met de iriver 595 niet
... en die wilde ik eerst kopen. Van de andere kant: je moet bij een mp3 speler die op aaa batterijen werkt ook altijd nog een fatsoenlijke gp oplader kopen + 800 mah batterijtjes en dan ben je ook zo weer 40 euro kwijt
is trouwens het schermpje van de iops zo gedetailleerd dat je een foto van een persoon weerherkent? of toch een beetje een pixelbrei?
is trouwens het schermpje van de iops zo gedetailleerd dat je een foto van een persoon weerherkent? of toch een beetje een pixelbrei?
Als je naar de foto van die koreaanse chick op de 1e pagina van dit topic kijkt wel. Alhoewel ik het nog niet zelf heb uitgeprobeerd.Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 12:13:
Heb meerdere van zulke foto's gezien. Het lijkt zeker herkenbaar. Je kunt er in ieder geval wel van uitgaan. En inderdaad, als je eerst een 595T wilde kopen ligt alles opeens open ja hehe..
Verwijderd
In de handleiding staat op p.58:El Cid schreef op 21 februari 2004 @ 14:15:
[...]
Stel dat je via je de line-in van de Iops een cd opneemt. Dan zorgt media sync ervoor dat elk nieuw nummer ook een nieuwe mp3 word. Zonder media sync word de cd opgenomen als 1 lange mp3.
Net ook ff de nieuwe firmware er op gezet. Maar ik krijg ook allerlei vierkante vlakken op m'n scherm. Hij vraagt bij het opstarten ook om de fonts te downloaden en te installeren. Daarna doet ie het weer perfect.
Media Sync is a synchronization program that enables to play mp3 files such as music and to enter and to enter synchronization information in the lyrics or text data.
You can check the contents of file being played back trough LCD window by playing the file made this way in the device supporting the Sync function.
It also provides Editing functions such as modify, delete, paste and save
Het Engels in de handleiding is niet echt top. Dit vond ik op de site van simsline en is iets duidelijker denk ik maar slaat eigenlijk op het zelfde:
Media Sync is a synchronization program serving as editing software that plays music and voice MP3 files and enables the users to enter synchronization information into lyrics or text data.
When the generated file is played through the device supporting sync functionality, the user can view the contents in text on the LCD window
Editing functions such as changing, cutting, pasting, saving of the file are also supported.
--> M.a.w. met Media Sync (het prgramma!) kan je lyrics bij je liedjes toevoegen. Ondersteunt je mp3-player Media Sync dan kan kan je lezen wat je hoort op je spelertje. De geschreven tekst wordt gesynchroniseerd met de gesproken tekst en dit met dezelfde snelheid.
Ook staat er verder (no altijd onder het punt Media Sync)
* Website of MediaSync Contents Mall is www.mp3file.co.kr
* Your player should be licensed to download and play the contents in MFP-300
player
Het volgende punt in de handleiding is "obtaining license"
Dan wordt er dan op p.60 en 61 uitgelegd hoe je zo een "license" kan krijgen. Je moet naar de website hierboven gaan en een "license-key" op je iops zetten.
Vervolgens staat er: The files downloded from www.mp3files.co.kr can be played only in the player where license key is saved.
Zoals je ziet kon er niet echt aan uit dus ik stuurde ze maar eens een mail:
I have bought the IOPS MFP-350 and I would like to use the mediasync option.
In the manual it reffers to your site but it's in Korean. It says something
about saving a licensekey or else it won't work. I would like to ask if
there is an English version of your site or if there is an other possibility
for me to use the mediasync. (verzonden 05.02.2004)
Dear Madam/sir
Sorry for late reply.
Unfortunately, MP3FILE is for Korean Users. All contents are taught by
Korean. Even tough MP3FILE's interface is shown by English, you can not
understand contents.
I will toss your mail to the maker of IOPS and try to find how to help you.
readyko@mfsystem.co.kr
Sincerely
David Moon
SyncSoft Inc. (verzonden 09.02.2004)
Over de mp3spelers die ze maken is er niet de klagen maar dat ze eens wat geld investeren in customerservice ofzo En daar bedoel ik ALLE klanten mee niet alleen de Koreanen. Het overgrote deel van hun klanten zijn toch niet-Koreaan of niet soms? Leer op zijn minst VERSTAANBAAR Engels!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 17:53 ]
Je hebt gewoon helemaal gelijk. Ik was in de war met "rec. sync.".Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 17:39:
[...]
--> M.a.w. met Media Sync (het prgramma!) kan je lyrics bij je liedjes toevoegen. Ondersteunt je mp3-player Media Sync dan kan kan je lezen wat je hoort op je spelertje. De geschreven tekst wordt gesynchroniseerd met de gesproken tekst en dit met dezelfde snelheid.

Sorry voor het misverstand.
Verwijderd
Het is je vergevenEl Cid schreef op 24 februari 2004 @ 17:44:
[...]
Je hebt gewoon helemaal gelijk. Ik was in de war met "rec. sync.".![]()
Dat is ook een optie in de Iops, en die doet dus wat ik beschreef.
Sorry voor het misverstand.
Vraagje: Zit Media Sync bij het pakket? Op mmport.nl staat er DRIVERCD..
Indien ja, kan er dan iemand zo'n file op z'n IOPS zetten en testen of
hij/zij de tekst ook ziet. Of als iemand dit al heeft geprobeerd...???
ik heb nog weinig gelezen over de kwaliteit van de FM-radio. Kan een IOPS bezitter daar misschien wat meer info over geven?
Ja, media sync staat op de meegeleverde cd. Ik zal kijken of ik binnenkort tijd heb om 't te testen. Heb helaas tentamens binnenkort dus ik denk 't niet.Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 17:55:
[...]
Vraagje: Zit Media Sync bij het pakket? Op mmport.nl staat er DRIVERCD..
Indien ja, kan er dan iemand zo'n file op z'n IOPS zetten en testen of
hij/zij de tekst ook ziet. Of als iemand dit al heeft geprobeerd...???
Misschien is dit vraag al een keer gesteld, maar is het menu nou in het engels?
Nee in het koreaans, daarom zijn er zoveel plaatjes waarop de teksten van het menu Engels zijn, zoals in de startpost ook te zien is. 
Maar het menu is dus in het Engels standaard, tenzij je er een nieuwe firmware overheen haalt, want dan weet ik het niet zeker. Dan moet je in ieder geval een font installeren dacht ik (el cid?
), maar ook dan is hij Engels.
Het was nog niet gevraagd nee dacht ik, dus wat dat betreft is het wel een nieuwe vraag.

Maar het menu is dus in het Engels standaard, tenzij je er een nieuwe firmware overheen haalt, want dan weet ik het niet zeker. Dan moet je in ieder geval een font installeren dacht ik (el cid?
Het was nog niet gevraagd nee dacht ik, dus wat dat betreft is het wel een nieuwe vraag.
De eerste keer dat ik nieuwe firmware installeerde hoefde ik geen font te installeren. De tweede keer wel. Maar de eerste keer gebruikte ik "normal", en de tweede keer "low level" format. Dus het zou ook goed daar aan kunnen liggen, want je moet eigenlijk gewoon "normal" gebruiken bij een firmware-upgrade.Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 14:48:
Maar het menu is dus in het Engels standaard, tenzij je er een nieuwe firmware overheen haalt, want dan weet ik het niet zeker. Dan moet je in ieder geval een font installeren dacht ik (el cid?), maar ook dan is hij Engels.
hmm....ik zie net op mmport dat de datum van 1 maart is weggehaald nu staat er tijdelijk niet leverbaar...
Verwijderd
Ik vond nog wat plaatjes van het rode iops-je
:
http://www.iriver.com/com...on_list.asp?pre_idx=10913
http://www.iriver.com/com...on_list.asp?pre_idx=10913
Pfffft, ik ben het nu echt ff kwijt hoor. De iRiver 390T is zo te halen in de winkels, maar deze is erg mooi. Maar helaas nog niet verkrijgbaar, evenals de iAudio 4. Moeilijk moeilijk.
Ik denk dat ik gewoon een maandje wacht en dan nog eens ga kijken voor een leuk mp3 playertje.
Ik denk dat ik gewoon een maandje wacht en dan nog eens ga kijken voor een leuk mp3 playertje.
Verwijderd
dat was mijn plan ook, zeker nu mp3cdspelers.nl de iaudio 4 en de iops pas over enkele weken zal leverenJarno schreef op 27 februari 2004 @ 14:05:
Pfffft, ik ben het nu echt ff kwijt hoor. De iRiver 390T is zo te halen in de winkels, maar deze is erg mooi. Maar helaas nog niet verkrijgbaar, evenals de iAudio 4. Moeilijk moeilijk.
Verwijderd
nu dan?El Cid schreef op 23 februari 2004 @ 21:48:
[...]
[...]
@Dude
[...] Ik zal kijken of ik binnenkort nog wat opnamen online kan zetten. Heb er nu ff geen zin in.

OGG support en zo meer ? cool.
Wat kosten die 256 en 512 meg verise ?
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
Mizitras schreef op 28 februari 2004 @ 23:24:
OGG support en zo meer ? cool.

Verwijderd
De schermafbeelding is van lage kwaliteit (4KB) maar wel duidelijk herkenbaar.
Overigens zijn met de nieuwe firmware alle problemen die ik had (met screensaver ed.) uit de wereld, dus da's mooi. Waar ik wel moeite mee heb, is het logo-editor programmaatje. Ik krijg de gekozen afbeelding niet goed op de juiste plaats. Of boven bij de source image of onder bij de actual image zit t plaatje niet goed in het raampje. En het resultaat op de iops is ook maar afwachten. Mis ik iets??
Overigens zijn met de nieuwe firmware alle problemen die ik had (met screensaver ed.) uit de wereld, dus da's mooi. Waar ik wel moeite mee heb, is het logo-editor programmaatje. Ik krijg de gekozen afbeelding niet goed op de juiste plaats. Of boven bij de source image of onder bij de actual image zit t plaatje niet goed in het raampje. En het resultaat op de iops is ook maar afwachten. Mis ik iets??
Verwijderd
Wil je hem net gaan bestellen: tijdelijk niet leverbaar...
Wat betekent bij mmport tijdelijk?
En wat is normaal gesproken de levertijd? 3/4 werkdagen neem ik aan via de TPG?
Wat betekent bij mmport tijdelijk?
En wat is normaal gesproken de levertijd? 3/4 werkdagen neem ik aan via de TPG?
Lees, lees, lees, lees en anders info@mmport.nl misschien?
Tijdelijk bij mmport betekent zo goed als eeuwig, tot hij weer leverbaar is. En wanneer is hij dan weer leverbaar? Dat hangt van de distributeur af. En wanneer weet de distributeur dat? Vraag het ze zou ik zeggen.
Niemand weet geloof ik wanneer zowel de IOPS als de iAudio 4 nu (weer) leverbaar zullen zijn, dus bespaar je de moeite. )
Tijdelijk bij mmport betekent zo goed als eeuwig, tot hij weer leverbaar is. En wanneer is hij dan weer leverbaar? Dat hangt van de distributeur af. En wanneer weet de distributeur dat? Vraag het ze zou ik zeggen.
Niemand weet geloof ik wanneer zowel de IOPS als de iAudio 4 nu (weer) leverbaar zullen zijn, dus bespaar je de moeite. )
Verwijderd
Nod @ Excidium
ik was zo onverstandig om de eerste zendig iopsjes af te wachten. Nu een maand later voel ik me in mn afvalgaatje genomen aangezien ze hem nu al voor de tweede keer hebben uitgesteld en nu op niet leverbaar hebben gezet.
[frust ventilatie]
die hufters laten je dus wel fijn betalen, heb vooruit betaald, en dus zit ik nu al drie weken zonder speler en daar bovenop presteren ze het nu extra 5% korting te geven op alle orders die vanaf heden worden gedaan, doet het goed bij de reeds wachtende mensen! Ik kan vrij arelaxed worden van dit soort acties. Helemaal omdat je order annuleren 25% van het aankoop bedrag kost. Dat heb ik al helemaal niet voor ze over.
[/frust ventilatie]
Ik kan iedereen dus met klem aanraden zn hoop op een ander spelertje en bedrijf te zetten. Dit is echt lichtjaren ver van een acceptabele manier van handelen. Mede ook omdat ze me na 17 febuari wel konden vertellen dat ie 1 maart dan wel zou komen. Blijkt nu dat ze op vakantie zijn en 8 maart pas weer aanspreekbaar zijn. Ze mogen dan beter een heel goed excuus hebben.
Het zal met wat pech zeker nog een paar weken duren voordat ik hem uiteindelijk in handen heb. Frustratie alom. Komt bij dat (ik had ergens gelezen dat de IOPS site vanaf heden in het engels beschikbaar zou zijn) dus nog steeds alleen in het koreaans is. Ik heb de webmaster net gemailed dus zal ik nog ff moeten wachtten op mijn antwoord. Ben benieuwd, zal ook wel niet heel veel verrassends opleveren.
Ik zal kappen met chagerijnig ranten...
ik was zo onverstandig om de eerste zendig iopsjes af te wachten. Nu een maand later voel ik me in mn afvalgaatje genomen aangezien ze hem nu al voor de tweede keer hebben uitgesteld en nu op niet leverbaar hebben gezet.
[frust ventilatie]
die hufters laten je dus wel fijn betalen, heb vooruit betaald, en dus zit ik nu al drie weken zonder speler en daar bovenop presteren ze het nu extra 5% korting te geven op alle orders die vanaf heden worden gedaan, doet het goed bij de reeds wachtende mensen! Ik kan vrij arelaxed worden van dit soort acties. Helemaal omdat je order annuleren 25% van het aankoop bedrag kost. Dat heb ik al helemaal niet voor ze over.
[/frust ventilatie]
Ik kan iedereen dus met klem aanraden zn hoop op een ander spelertje en bedrijf te zetten. Dit is echt lichtjaren ver van een acceptabele manier van handelen. Mede ook omdat ze me na 17 febuari wel konden vertellen dat ie 1 maart dan wel zou komen. Blijkt nu dat ze op vakantie zijn en 8 maart pas weer aanspreekbaar zijn. Ze mogen dan beter een heel goed excuus hebben.
Het zal met wat pech zeker nog een paar weken duren voordat ik hem uiteindelijk in handen heb. Frustratie alom. Komt bij dat (ik had ergens gelezen dat de IOPS site vanaf heden in het engels beschikbaar zou zijn) dus nog steeds alleen in het koreaans is. Ik heb de webmaster net gemailed dus zal ik nog ff moeten wachtten op mijn antwoord. Ben benieuwd, zal ook wel niet heel veel verrassends opleveren.
Ik zal kappen met chagerijnig ranten...
Verwijderd
Ik zie net dat firmware versie 1.1.0.5B is uitgekomen. Heeft iemand deze al gedownload en wat is het verschil met de "gewone"1.1.0.5?
1. er staat nu dat de radio een dB heeft van 50, en op de koreaanse staat 80
2. er staat dat de speler 90dB en op de koreaanse staat 95dB
3. ik vind de site ronduit slecht...hij lijkt helemaal niet op de koreaanse (zoals iaudio bijvoorbeeld) en er staat geen enkele informatie vind ik...
2. er staat dat de speler 90dB en op de koreaanse staat 95dB
3. ik vind de site ronduit slecht...hij lijkt helemaal niet op de koreaanse (zoals iaudio bijvoorbeeld) en er staat geen enkele informatie vind ik...