Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 21:38:
[...]
Ontopic: Ik ga zeker een review schrijven, alleen dan nog uitgebreider dan mijn Mpio FL100 Review.
goed zo, ga je toch nog wat nuttigs zeggen :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBBvB schreef op 02 februari 2004 @ 21:44:
[...]

goed zo, ga je toch nog wat nuttigs zeggen :P ;)
Ga jij hem niet bestellen?? en welke Mp3speler heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 21:48:
[...]

Ga jij hem niet bestellen?? en welke Mp3speler heb je nu?
nee ga um niet bestellen, ik ga de IAUDIO 4 kopen, zo snel mogelijk, hoop ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBBvB schreef op 02 februari 2004 @ 21:55:
[...]

nee ga um niet bestellen, ik ga de IAUDIO 4 kopen, zo snel mogelijk, hoop ik... :)
Zou ik ook doen : Engelse website en ondersteuning (firmware's) + 2 jaar garantie in plaats van 1 jaar. Ziet er ook super lekker uit de iAudio4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 10:53:
[...]

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vandaag is het dan zover. :)
Ik hoop niet dat de datum wordt verschoven, ala Iaudio 4. Iemand al bericht gehad dat ie binnenkort wordt bezorgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook met spanning af!!!
Ben benieuwd of ze hem vandaag al op de post kunnen doen, ik ga er van uit dat ik hem wel voor dit weekend heb, maar het blijft op hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 13:49:
Ik wacht ook met spanning af!!!
Ben benieuwd of ze hem vandaag al op de post kunnen doen, ik ga er van uit dat ik hem wel voor dit weekend heb, maar het blijft op hopen!
Ik wacht ook af!
Maar het is vreemd dat er op de site van mmport nog geen wijzing is, er staat nl. binnenkort.
Misschien hebben ze het nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 15:32:
[...]

Ik wacht ook af!
Maar het is vreemd dat er op de site van mmport nog geen wijzing is, er staat nl. binnenkort.
Misschien hebben ze het nog niet binnen.
mmport heeft ook wel is dat er bijv de dag na de eigenlijke levering nog staat, binnenkort met een datum die dus al geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
Ik heb net mmport ff opgebeld. Hij is inderdaad vandaag binnengekomen. De 256mb versie is nog voldoende vooradig, de 512mb versie was ook binnen maar al weer uitverkocht. Heb ook maar meteen de 256mb versie besteld.
Mijn muziekloze treinritjes zijn dus binnenkort verleden tijd. Joepieee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
El Cid schreef op 03 februari 2004 @ 16:39:
Ik heb net mmport ff opgebeld. Hij is inderdaad vandaag binnengekomen. De 256mb versie is nog voldoende vooradig, de 512mb versie was ook binnen maar al weer uitverkocht. Heb ook maar meteen de 256mb versie besteld.
zozo dat is dan best snel gegaan die 512 MB versie....hopen dat iedereen die um heeft besteld ook krijgt en niet op de volgende levering moet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik niet te laat was met bestellen en ook bij de gelukkige behoor, heb namelijk as gisteren besteld.

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

heb net MMport aan de lijn gehad, en hij is verstuurd dus morgen krijg ik hem binnen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik ben erg benieuwd, alvast een vraagje voor de testers onder ons:

Is het SRS WoW zoals het gebruikt wordt in Media Player 9 of klinkt het beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 18:10:
Nou ik ben erg benieuwd, alvast een vraagje voor de testers onder ons:

Is het SRS WoW zoals het gebruikt wordt in Media Player 9 of klinkt het beter?
niet zo snel mijn jongen :) ze hebben um op ze vroegst lijkt mij morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
McBBvB schreef op 03 februari 2004 @ 18:11:
[...]

niet zo snel mijn jongen :) ze hebben um op ze vroegst lijkt mij morgen...
offtopic:
Doh, daarom 'alvast' een vraagje :). Dan had ik niet meer hoeven posten tot morgen, maar helaas, ik moest weer offtopic hierop reageren omdat jij niet wilde lezen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Iaudio veel bekeken en naar veel post gelezen, Maar begrijp nog steeds niet dat mensen 100 Euro meer willen betalen voor de Iaudio. Dat mensen hem mooier vinden kan ik nog wel in komen, Ik weet het namelijk ook niet welke mooier , want ze zijn allebei prachtig.

Maar volgens mij betall je echt voor naam bij de Iaudio. Maarjah we zullen nog even moeten wachten totdat we reviews kunnen lezen, Iig maak ik er waarschijnlijk deze week nog 1, ik kan niks beloven, heb het namelijk best druk met school en werk.

IIG zien de Specs van beide Spelers er zeer goed uit. Nu maar hopen dat hij me de FL100 snel doet vergeten. Ookal heb ik daar ook zeker geen negatief woord voor over, Zeker een prima speler.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:21:

Wat gaat 'ie kosten en wanneer is 'ie leverbaar?

De IOPS zal door mmport (www.mmport.nl) leverbaar zijn op 30-01-2004. We kennen echter mmport allemaal al langer dan vandaag wat betreft leveringsdata (iAudio 4 anyone?) en ook ditmaal schijnen er nog licensing problemen te zijn. Hij is echter al te koop in Frankrijk en Belgie, dus het zal wel goed komen.

==============================================
=========================================
====================================

In het eerste bericht van dit forum wordt gezegd dat die al te koop is in Frankrijk en België. Weet er iemand juist waar in België??? Ik ben namelijk van België en wil de iops mfp-350 kopen maar weet niet waar!
En weet er iemand of mmport.nl naar het buitenland verzenden??? Ik heb mmport.nl een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen!
Ook zou ik nog willen vragen of iemand goeie sites kent waarin er informatie over de iops te vinden is, liefst niet in het Koreaans Ik vind dat je wel héél weinig over de speler kan vinden op het net wat vrij lastig is Wel veel foto's op de Koreaanse website (ik heb wat zitten puzzelen tot ik er op ben uitgekomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb juist geleze dat de 512mb al uitverkocht is! weet er iemand wanneer die terug binnenkomt? En waar die nog te koop is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Cid schreef op 03 februari 2004 @ 16:39:
Weet er iemand wanneer de volgende levering van de 512mb is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
Damn Debilio! Je hebt wel veel posts nodig om iets duidelijk te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Cid schreef op 03 februari 2004 @ 19:40:
Damn Debilio! Je hebt wel veel posts nodig om iets duidelijk te maken. :)
Iemand die zijn naam goed heeft uitgekozen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) iemand die even hard aangepakt wordt, Ik zou zeggen, stuur ze een mailtje of bel ze morgen ochtend en je weet wanneer de volgende lading weer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 19:31:
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:21:

Wat gaat 'ie kosten en wanneer is 'ie leverbaar?

De IOPS zal door mmport (www.mmport.nl) leverbaar zijn op 30-01-2004. We kennen echter mmport allemaal al langer dan vandaag wat betreft leveringsdata (iAudio 4 anyone?) en ook ditmaal schijnen er nog licensing problemen te zijn. Hij is echter al te koop in Frankrijk en Belgie, dus het zal wel goed komen.

==============================================
=========================================
====================================

In het eerste bericht van dit forum wordt gezegd dat die al te koop is in Frankrijk en België. Weet er iemand juist waar in België??? Ik ben namelijk van België en wil de iops mfp-350 kopen maar weet niet waar!
En weet er iemand of mmport.nl naar het buitenland verzenden??? Ik heb mmport.nl een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen!
Ook zou ik nog willen vragen of iemand goeie sites kent waarin er informatie over de iops te vinden is, liefst niet in het Koreaans Ik vind dat je wel héél weinig over de speler kan vinden op het net wat vrij lastig is Wel veel foto's op de Koreaanse website (ik heb wat zitten puzzelen tot ik er op ben uitgekomen).
Tja, die datum van mmport klopt ook niet helemaal meer, maar ik heb werkelijk geen idee waar je hem in Belgie of Frankrijk kunt kopen. Maar dit is wat ze me van IOPS konden vertellen als importeur van Europa op 20 januari:
Hello. How are you?
Mini from IOPS passed me your e-mail.
We are doing sales of mp3 player on behalf of manufacturers in Europe.
Last week, we already gave sole distribution right of France and Belgium area to ISM technologie.
But, not yet in Netherlands.
Hij IS dus leverbaar, maar of hij geleverd wordt is een andere kwestie en waar is weer een heeeeeeeeeel ander verhaal. Hij moet dus ergens legaal te koop zijn hoor in Frankrijk en Belgie...

*edit* Oh en info vinden NIET in het Koreaans? www.mmport.nl of www.google.com als je niet tevreden bent. Kans is groot dat je niet verder komt dan twee sites, want zoals je had kunnen lezen is er slechts heel beperkt info te vinden over dit spelertje. Maar toch bedankt voor het gebruik van google!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok Thanx!

P.S. Kan je me misschien dat e-mailadres doorsturen? Dan kan ik ze zelf contacteren en moet ik jullie niet meer lastigvallen :P
Ik kan de player nog altijd van mmport.nl bestellen maar ja.. die van 512mb is al uitverkocht en wanneer komt die terug binnen?? Ik heb ze een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
Ben blij dat ik hem gisteren nog net op tijd heb besteld voor 199euro. De 256mb versie staat vandaag bij mmport op de site voor 219euro.

[edit]
En de Iaudio 4 wordt pas op z'n vroegst na 1 maart verwacht. Nu ben ik helemaal blij dat ik deze heb gekocht. :)

[ Voor 32% gewijzigd door El Cid op 04-02-2004 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net gemaild met de vraag of ik bij de eerste zending zit, en dat zit ik JIPPY

dus iedereen die voor de 31ste heeft besteld zit waarschijnlijk bij de eerste lichting en kan hem vandaag verwachten

een heel erg groot nadeel, niemand is thuis vandaag, dus meneer de postbode staat voor een lege duur!!! aardig gek dus kan hem pas morgenmiddag ophalen bij het postkantoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 01:58:
die van 512mb is al uitverkocht en wanneer komt die terug binnen?? Ik heb ze een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord :(
staat gewoon op de sie wanneer die weer leverbaar is....16 februari...
El Cid schreef op 04 februari 2004 @ 12:11:
Ben blij dat ik hem gisteren nog net op tijd heb besteld voor 199euro. De 256mb versie staat vandaag bij mmport op de site voor 219euro
dat staat al een tijdje op de site dat de speler eerst 199 euro kostte...dat was een actie..zodra de speler leverbaar zou zijn zou de prijs 219 bedragen...
El Cid schreef op 04 februari 2004 @ 12:11:
[edit]
En de Iaudio 4 wordt pas op z'n vroegst na 1 maart verwacht. Nu ben ik helemaal blij dat ik deze heb gekocht. :)
dat is al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bekend dat de 512 mb versie pas ergens in maart komt...maar 256 mb wel gewoon midden februari...

waarom reageer ik toch altijd nog op die mensen die niet goed lezen of niet verder kijken dan hun neus lang is... :?

[ Voor 61% gewijzigd door McBBvB op 04-02-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
Is dit niet een geval van de pot die de ketel.............
Als JIJ nu goed had gelezen dan had je begrepen dat ik hem pas gisteren heb besteld, toen hij dus al binnen was. Vond het dus wel meldenswaardig dat ik de korting nog had gekregen terwijl ik eigenlijk al te laat was.
En als jij denkt dat de datum van 1 maart alleen geldt voor de 512mb versie............droom lekker verder zou ik zeggen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
El Cid schreef op 04 februari 2004 @ 13:22:
Is dit niet een geval van de pot die de ketel.............
Als JIJ nu goed had gelezen dan had je begrepen dat ik hem pas gisteren heb besteld, toen hij dus al binnen was. Vond het dus wel meldenswaardig dat ik de korting nog had gekregen terwijl ik eigenlijk al te laat was.
En als jij denkt dat de datum van 1 maart alleen geldt voor de 512mb versie............droom lekker verder zou ik zeggen. >:)
nee ik bedoel mijn eerste reactie :) , niet op die van jou, sorry :P

maar gelukkig droom ik wel en ineens gebeuren er wonderen: http://www.mmport.nl/?doc=product&id=111

de 256 mb versie komt ineens eerder dan 1 maart, maar jammer genoeg lukte het dromen niet bij de 512 mb versie, dat wonder is nog niet geschiedt: http://www.mmport.nl/?doc=product&id=166

>:) >:) >:) >:)

[ Voor 3% gewijzigd door McBBvB op 04-02-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wohoooo ik heb hem binnen
Even wat nummers erop zetten en later mijn mening geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 14:19
Iedereen praat steeds maar over korting terwijl de prijs een tijdje geleden gewoon 199 euro's was. Sommige zitten zich dus gewoon voor de gek te houden. Maar het blijft nog steeds een mooi dingetje. Maar eerst ff wachten op de reviews van de pioniers die hem al besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 13:38:
Wohoooo ik heb hem binnen
Even wat nummers erop zetten en later mijn mening geven.
[jaloezie] Shit! Ik zit nog tot 5 uur vast op de universiteit. :( Heb 'm laten afleveren bij de buren dus hij zal er bij mij ook al zijn. :9~ [/jaloezie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
broodjepoep schreef op 04 februari 2004 @ 13:38:
Iedereen praat steeds maar over korting terwijl de prijs een tijdje geleden gewoon 199 euro's was. Sommige zitten zich dus gewoon voor de gek te houden. Maar het blijft nog steeds een mooi dingetje. Maar eerst ff wachten op de reviews van de pioniers die hem al besteld hebben.
dat klopt, eerst was de prijs 199 euro en 249, maar op de 1 of andere dag had mmport er van gemaakt; 219 euro en 269 euro, toen hebben enkele mensen een soort van boze mail gestuurd (waar onder ik, ik koop de speler niet, maar ja het gaat om het gebaar ;) ) en ik heb ook voorgesteld om de oude prijs dan als introductieprijs te nemen....en half uurtje later stond het er...maarja de introductie is voorbij en de prijs dus ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okey een hele kleine review, gewoon een paar dingen die me opvallen.

- Geluidskwaliteit is echt ongelooflijk, het is alsof ik gewoon uit een stereo ben aan het luisteren.
- het SRS Wow is opzich zeer goed , alleen heb ik er niets aan, want het maakt de stem minder luid en zet de beat op de voorgrond, zeer handig denk ik voor Trance luisteraars, maar voor mij ( Hiphop ) niet echt handig.
- De Speler ziet er zo ongelooflijk mooi uit. Echt zeer mooi
- De USB oplader die erbij zit is zeer handig. top dat ze dat erbij deden.
- het hoesje is doorzichtig en zit er goed omheen, enig minpuntje is dat het geen clip heeft om om je broek te clicken.
- Verder een en al lof, maarjah ik heb hem net, ik heb zo realistich mogelijk willen reviewen, Maar weet zeker dat deze speler me veel plezier zal opleveren. Klinkt echt HEEL goed. vele malen beter dan de FL100 en om nou te zeggen dat die slecht was..... Nee dus, die was ook echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
ik zag op de site nu iets staan over de rode uitvoering...weet me god niet wat er staat...maar er is dus zoals ik al dacht een rode versie 256 MB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 14:36:
Okey een hele kleine review, gewoon een paar dingen die me opvallen.

- Geluidskwaliteit is echt ongelooflijk, het is alsof ik gewoon uit een stereo ben aan het luisteren.
- het SRS Wow is opzich zeer goed , alleen heb ik er niets aan, want het maakt de stem minder luid en zet de beat op de voorgrond, zeer handig denk ik voor Trance luisteraars, maar voor mij ( Hiphop ) niet echt handig.
Heey die Jayhova, ik moet helaas nog wachten tot vanavond!!!! zit hier in het amsterdamse terwijl mijn speler thuis in rdam wordt bezorgd, dus wordt echt een kutrit naar huis.

Maar goed wat ik wilde vragen, ik ga hem straks ook lekker uittesten maar wat voor soort mp3tjes zet je er op? wat voor kwaliteit en met welke cd ripper rip je je ceedee's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
hey JayHova,

Hoe is de kwaliteit van de radio? niet teveel stroringen?
en hoe bevalt het OLED scherm?

groeten

Broodjepoep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh en kun je SRS met radiofunctie aanzetten? Want ik ben er namelijk achter gekomen dat SRS streaming audio het mooiste effect meegeeft, dus zou dit ook met de radio moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik ga proberen te antwoorden,

1. Ik heb er 128 Kbs Mp3s op staan, ik gebruik het programma intervideo Winrip, vind ikzelf beter dan Musicmatch.

2. De radio heb ik nog niet geprobeerd, Radio ontvangt hier altijd goed, ik zal later kijken of hij op school ontvangt want daar had mijn Mpio wat moeite.

3. En heb net geprobeerd, SRS wow kan je niet aanzetten met de Radio.

4. Maar de kwaliteit is echt ongelooflijk goed, het lijkt wel alsof ik een duur huiscinema shit in mijn broekzak heb. ( heb ik het vooral over Mp3`s )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
klinkt veelbelovend
misschien dat ik er nu ook maar 1 ga bestellen
ben ook benieuwd of het je lukt om een foto of logo op de speler te zetten. Ik begreep dat de IOPS 40 frames kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderaan de website van iops (http://www.iops.co.kr/) vind je allerlei GIF-files die je op je mfp-player kan zetten. Gif-files zijn een paar achtermekaargeplaatste plaatjes waardoor er een soort van filmpje ontstaat. De meest files op die website zijn ASV-files??!!!?? Wel is de grootte van de plaatjes aangepast aan het schermpje van de mfp.

Ook is de eerste versie van de firmware terug te vinden op de site (rechtsboven, onder de rode 256mb-versie en naast de vrouw met haar duim omhoog)
Enkele opties die na firmware upgrade mogelijk zijn:
* Lyrics viewable / MediaSync (dan kun je lekker meezingen!)
* Bookmark (firmware)
* Stopwatch
* Tempo controllable (Like you could change the speed of a person talking)
* Battery life up 5 extra hours simply by fimware upgrade M.A.W. 20h i.p.v. 15h
luisterplezier

Persoonlijk vind ik het wel coole upgrades! in vergelijk met andere upgrades die gewoon foutjes rechtzetten.

P.S. De site van iops is volledig in het Koreaans dus... veel plezier! Engelse versie komt binnenkort (zie ergens van voor in dit forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik nu mijn firmware update en dus extra lange speeltijd krijg, dan krijg ik zeker ook een Koreaanse Mp3speler waar ii niks meer van snap, ik denk dat ik dus maar wacht to de engelse beschikbaar wordt, of heb ik het fout en blijft de taal hetzelfde,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 17:29:
als ik nu mijn firmware update en dus extra lange speeltijd krijg, dan krijg ik zeker ook een Koreaanse Mp3speler waar ii niks meer van snap, ik denk dat ik dus maar wacht to de engelse beschikbaar wordt, of heb ik het fout en blijft de taal hetzelfde,
ik geloof dat alle firmware daaro multi languages is dus waarschijnlijk ook engels...

EDIT: en je moet je ook aanmelden voor firmware...

[ Voor 6% gewijzigd door McBBvB op 04-02-2004 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 17:25:
.........* Tempo controllable (Like you could change the speed of a person talking)..........
Dit is toch wel iets waar ik heeeel blij mee ben. Nu kan ik dus me tracks sneller laten afspelen. Wat ik in winamp altijd aan heb. En als ik normaal dan dus op me MD-speler ga luisteren voelt dat dus traag en niet mooi aan....
nu nog sponsoren zien te vinden (3234.31.682 voor mensen die zich geroepen voelen :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je je moet registreren op die site om dus firmware updates te downloaden?

Of misschien kan iemand die de nieuwe firmware al gedownload heeft deze op een server zetten, tijdelijk totdat de engelse versie van de site klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
dit wordt mijn volgende hebbe dingetje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 18:47:
Weet iemand hoe je je moet registreren op die site om dus firmware updates te downloaden?

Of misschien kan iemand die de nieuwe firmware al gedownload heeft deze op een server zetten, tijdelijk totdat de engelse versie van de site klaar is?
Ik heb het ook geprobeerd en heb de Site vertaald, maar je moet gewoon je Idkaart nummer geven, Die koreanen zijn echt gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dingetje hoor :) Ik ga voor de 1024 mb versie. Voor degenen die het willen weten...
Heb mmport gemaild, vanwege een geheugenprobleem is ie nu nog niet leverbaar. Ze verwachten 'm in april... beetje jammer ;( ... maar ja, het wachten zeker waard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
Heb 'm nu dus ook in bezit. Ik zal zo snel mogelijk een mini review hier neerzetten. Alvast 2 punten.

1) Dacht dat de zwarte 512mb mooier zou zijn dan de 256mb die ik heb. Nu ik 'm echter in handen heb moet ik zeggen dat dat wit ook wel wat heeft. Hij heeft geen goedkope uitstraling zoals op de foto's. Ik vindt hem zelfs wel wat sjieks hebben omdat het wit niet plastic achtig is maar bijna een soort keramische uitstraling.
2) Na 2 keer aanraken zag je al vingerafdrukken. Dus hij wordt wel snel vies.

Binnenkort volgt meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:37
Welke kleur heeft de 256mb nou?? Rood of Wit???

Verder wacht ik met smart op ervaringen van mensen die hem binnen hebben gekregen....

[ Voor 49% gewijzigd door M@cer op 04-02-2004 20:01 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 04 februari 2004 @ 19:56:
Welke kleur heeft de 256mb nou?? Rood of Wit???
============================
Als je op de officiële website van iops gaat dan zie dat er van de 256mb een valentijnseditie is, in het rood dus.

JayHova schreef op 04 februari 2004 @ 17:29:
als ik nu mijn firmware update en dus extra lange speeltijd krijg, dan krijg ik zeker ook een Koreaanse Mp3speler waar ii niks meer van snap, ik denk dat ik dus maar wacht to de engelse beschikbaar wordt, of heb ik het fout en blijft de taal hetzelfde?
=============================
Kan zijn hoor. Als ik jou was dan zou ik een mail sture naar iops en dat vragen? Want als alles in het Koreaans zou staan op je mp3player... :'(
Dus speel veilig zou ik zeggen.
Je kan altijd wachten tot maart, dan is de website in het engels beschikbaar (zie eerder in dit forum)

Kan iemand die hem al heeft iets kwijt over de speler? Of zijn jullie allemaal te druk bezig met te verkennen? Enjoy.. 8)

Ik moet nog wachten tot de volgende levering :'( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja en kan er iemand van de gelukzakken mij vertellen over hoe dat nou zit met die displaypictures (kwaliteit enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
Wat ik begrepen heb is de huidige 256 versie wit
er zit een rode versie aan te komen.
persoonlijk heb ik dan liever een witte
zodra je wat gebruikers ervaringen kan delen EL Cid dan hoor ik die graag

groeten

broodje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em ook ontvangen vanmiddag, wil alleen die firmware download voor de mfp-350 , alleen snap net als een paar hierboven geen ene bal van die site :D:D, heb geprobeerd met babelfish beetje duidelijkheid te verkrijgen maar dat lukt niet echt :S, iemand zo vriendelijk om die firmware ergens te uploaden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
how about a little review Senninha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
M'n IOPS wordt dus niet automatisch herkend door windows 2000. :( Ik ga nu drivers installeren, maar als dit echt zo is dan is dit wel een flinke tegenvaller, dan is ie ook niet te gebruiken onder Linux

[edit]
Verdomme je hebt gelijk. Was 'm vergeten aan te zetten. Hoe stom kun je zijn. :P

[ Voor 20% gewijzigd door El Cid op 04-02-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet em dan ook wel aanzetten en inpluggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou oke, ff proberen, dit is mijn eerste mp3 spelertje, dus echt vergelijk materiaal heb ik niet :)

Nou ik kwam dus thuis van stage, wist al dat ie gekomen zou zijn, dus snel het pakketje open gemaakt, zitten allerlei dingetjes in, waaronder het spelertje, wat als eerste opvalt super mooi en heel licht, helemaal blij, nou dus ff de rest bekijken. De handleiding is ook in het koreaans dus ik snapte em eerst niet helemaal ;). Toch na verschillende knopjes gedrukt te hebben (zijn er 4) ging ie aan :D. Wow hij werkt !! Aangezien ik beneden zet en em aan de familie wilde laten zien ff snel gezocht hoe de radio werkte, een klein beetje ruis eerst, maar daarna werd het wat beter, moet nog uitvogelen hoe je nou het beste em ontvangt ermee :). Nou daarna na me kamer, hup dat ding in me usb poort gedaan, hij deed eerst nix, ik dacht dus hetzelfde als de poster hierboven ;). Tot ik em aanzette, en hij werkte gewoon, eerst paar liedjes erop gezet.. maar die gingen steeds weg, misschien wel omdat ik dat ding snel eruit trok om te zien of het gelukt was.. want je moet wachten tot er op het beeldschermpje staat dat je em eruit kan halen, iets van removable. Toen dat ook was gelukt was ik happy, want hij deed zijn werk, toen beetje met die equalizer gespeeld, geluid is gewoon goed naar mijn mening, ik vind dat srs wow een beetje te lichtjes klinken , dus dat staat uit. Verder alleen nog een complaint over de oordopjes, die zijn te groot voor me oren ze knellen :S, kwist niet dat die koreanen zulke grote oorgaten hadden ;).. maaja ik heb nog andere dus das niet super erg, of misschien heb ik wel kleine oorgaten :P.. Euhm nou ja dat was et, ff verder spelen ermee :D

Latorzz :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie af van een review schrijven, Heb gewoon niet veel tijd, en heb eigenlijk niets anders dan lof over deze speler, Heb maar twee minpuntjes.
1. Srs Wow niet echt speciaal, de kwaliteit wordt zelfs minder.
2. niet uitbreidbaar, maar dat wist ik natuurlijk al, en 512 is wel genoeg.

Pluspunten:

1. De Speler heeft een WOW!!! factor, is wel leuk extraatje.
2. Geluidskwaliteit is gewoon super, ik heb echt niet eerder zon goede Mp3speler gezien.
3. Bediening is makkelijk, en USB pen wordt dus gezien als extra HDD.
4. Lekker licht, radio, Firmware upgradeble, Zeer lange speeltijd, Mooi :9~
En Jay-Z klinkt nog beter , alsof hij al niet goed genoeg was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 11:55
Nu vind ik het wel tijd worden voor wat pics :)

Zit er nu in dit spelertje een accu of zijn het losse baterijtjes, indien het een accu wordt die
dan automatisch opgeladen wanneer die ingeplugd is in een usb - poort ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een accu in, ik moest hem nl uit elkaar halen, de accu eruit halen en er weer terug in doen, me spelertje was op tilt gegaan.

Wat mij wel opvalt is dat als ik extra nummers er bij zet, hij die niet herkent.

Ik had er eerst 90 nummers opgezet, maar later bedacht ik mij dat ik er nog 2 nummers op wilde zetten, die heb ik in hetzelfde mapje gezet op de speler, maar toch herkent hij die nummers niet. Erg vreemd dus. Ik denk dat ik eerst alle nummers er af moet gooien en dan die 92 nummers tegelijk erop moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
jos707 schreef op 04 februari 2004 @ 21:28:
Zit er nu in dit spelertje een accu of zijn het losse baterijtjes, indien het een accu wordt die
dan automatisch opgeladen wanneer die ingeplugd is in een usb - poort ?
is zeker moeilijk beginpost lezen en naar de officiele site te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
Mini-review:

Ten eerste......hij is erg mooi. :9~ (Cliche, ik weet het :) ) Mooier dan ik van die witte had verwacht. Hij is als ie uitstaat mischien wel net zo mooi als wanneer ie aan staat. Als het scherm uitstaat kijk je tegen een prachtig egale, bijna gepolijste voorkant aan. Wanneer je hem aanzet doemt daar opeens uit het niets dat prachtige scherm op. Tis wel een bescheiden scherm kwa grootte, maar alles wordt duidelijk leesbaar weergegeven.
Omdat de handleiding in het koreaans is, is het in het begin gewoon uitproberen. Maar ik denk dat je de boel in hooguit een halfuur wel door hebt. De menu's zijn redelijk intuitief. Dankzij de knop op de voorkant kun je volgens mij redelijk snel het apparaat (blindelings) met 1 hand bedienen.(handig voor op de fiets)
En dan nu het belangrijkste: De geluidskwaliteit.
Ben niet echt een expert, maar er komt echt fantastisch geluid uit. Heb met verschillende muziek geluisterd. Maar de mate van detail die je in de muziek hoort heeft me echt verrast. Ik hoorde zelfs details in de muziek die me op m'n stereo nog niet waren opgevallen. Het stereobeeld is ook geweldig. Toen ik de radio aanzette belande ik toevallig in een uitzending van een of ander orkeststuk. Je kon gewoon horen waar de instrumenten stonden. Ruimtelijke weergave is echt fenomenaal.
Om die kwaliteit te bereiken moest ik wel ff rotzooien met de equalizer. Tip voor toekomstige gebruikers: gebruik de SRSWOW met mate, teveel vernaggelt al gauw je geluid. Maar gebruik met mate kan je geluid weldegelijk verrijken. Oja, de bassen die uit die kleine Cresyns komen zijn ook verrassend goed. Had ik niet verwacht van zulke kleine doppies. Maar nogmaals, er is wel wat geexperimenteer met de equalizer voor nodig.
Radio klinkt ook goed. Bereik was hier niet zo geweldig. Aanvankelijk viel de radio me wat tegen nadat ik een aantal mp3's had beluisterd. Omdat dit mijn eerste mobiele apparaat met radio was had ik geen vergelijkingsmateriaal. Dus ik besloot de Cresyns in de (kabel) tuner in de huiskamer te steken. Het verbaasde me dat het nauwelijks beter klonk. Dit leidde mij tot de conclusie dat de mindere geluidskwaliteit van de radio inherent is aan FM-radio zelf en niet de fout is van de IOPS. Bereik van de meeste zenders is redelijk tot goed. Allemaal prima luisterbaar. Moet nog in de trein testen want ik had vandaag onverwacht een dagje vrij(dus nog een dagje geduld broodjepoep :) ). Wat me wel opviel was dat zodra je radio probeerde op te nemen er iets meer ruis in het signaal kwam. Hieronder volgen nog wat links naar opnames met de IOPS. Oja, in de handleiding staat dat de IOPS maar op maximaal 128kbps op kan nemen. Maar ik heb gemerkt dat ie ook op 192kbps kan opnemen.
In de trein waren niet alle zenders goed te ontvangen, maar de meeste waren goed te doen.

Twee links van opnamen van een cd via de line in. En 20 seconden stilte. Aangesloten op de line out van m'n computer
1) Bob marley live (Babylon by bus): http://www.phys.uu.nl/~0365459/AU001.MP3
2) The Orb (Orbus Terrarum): http://www.phys.uu.nl/~0365459/AU002.MP3
3) Twintig seconde stilte: http://www.phys.uu.nl/~0365459/AU003.MP3

Twee links van opnamen via de ingebouwde radio:
1) http://www.phys.uu.nl/~0365459/FM003.MP3
2) http://www.phys.uu.nl/~0365459/FM004.MP3

Pluspunten:

Geluid
Uiterlijk (scherm is om te :9~ )
Ingebouwde USB-stekker
Plugandplay, dus geen drivers nodig.
Intuitieve bediening, belangrijkste functies te bedienen met 1 hand.
Losse lader
Hij lijkt me vrij stevig (exclusief de knop aan de voorkant)
Ogg

Minpunten:

Voelt ietwat plastic-achtig aan
Snel vette vlekken (maar dat hebben de meeste spelers geloof ik)
Knop aan de voorkant mischien wat kwetsbaar.
Kinderziektes/bugs in firmware (1.1.0.3) bitrates soms niet goed weergegeven, etc
Equalizer niet bij radio te gebruiken
SRSWOW doet het niet bij Ogg bestanden

@Pre

Bij mij worden nummers die er later worden bijgezet wel herkend.

[ Voor 37% gewijzigd door El Cid op 07-02-2004 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
Ben ook benieuwd of je in de trein een goede radio ontvangst heb.
Met mijn oude walkman (ja die bestaan nog ;) ) heb ik slechte radio ontvangst. (toevallig ook naar utrecht). Misschien dat dit wonderapparaat het beter kan. Ik ben benieuwd naar je ervaringen EL Cid.
Mocht dat het vlekkeloos doen, moeten we maar eens met mmport contact opnemen.

Broodje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Engelstalige handleiding is te downloaden op mmport.nl (gelukkig maar!)

Kan iemand iets kwijt over de diplaypictures??? Ik ga effe de handleiding lezen, hopen dat ik daar wat wijzer van word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, en i.v.m. de vlekken op het scherm, er zit toch een beschermhoesje bij of niet? Of ziet ie er dan niet meer zo mooi meer uit of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHIIIIITTTT, ik zat bij de eerste zending alleen gisteren niks ontvangen thuis, nou maar hopen dat onze postbode hem niet heeft meegenomen....

DUs ik hoop vanavond een review te kunnen geven

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net 2min binnen!! :D

Ik zal zo snel mogelijk een review + pics posten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Mensen, ik zou willen vragen of er wat meer on-topic gepost kan worden over dit apparaat, dan alleen "ik heb hem binnen/nog niet binnen" of losse vragen die met het lezen van de startpost of de specs-pagina prima te vinden zijn. Ook het ondertekenen met je usernamen, greetzz of latorzz is ook niet nodig ;) Alvast bedankt :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd een account op de site aan te maken om op die manier firmware te downloaden en dat is bijna gelukt, maar ik blijf op 1 ding vastzitten: Elke Koreaan met een woning heeft een Residence Registration Number en dat moet je ook invullen, maar zo'n nummer kon ik op internet niet vinden, dus ik ben toch bang dat we moeten wachten tot de engelse versie van de site uitkomt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
Ik heb m'n review geupdated. Als ik elke keer m'n bevindingen in een aparte post stop raakt het zo verspreid. Zitten nu ook links naar opnames met de ingebouwde mp3 encoder bij. Geen foto's helaas, heb geen toestel. En broodjeaap, je moet helaas nog een dagje geduld hebben voor de ontvangst in de trein. Ik had vandaag onverwacht een dagje vrij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Veel ruis op de line-in btw. Is dat opgenomen op 192kbps? Misschien gaf je cd-speler wat ruis af anders? Dat er op de FM radio ruis zit is logisch, maar van een line-in? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
Ik doe ze even opnieuw opnemen. Zat een splittertje tussen wat ik vergeten was er tussen uit te halen. Mischien dat dat scheelt.
Okee, ze staan er weer op. Alles op 192kbps. Heb ook nog 20 seconden stillte opgenomen zodat je echt kunt checken hoeveel ruis er is.

[ Voor 38% gewijzigd door El Cid op 05-02-2004 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt MOD

Vraagje:

Zijn er meerderen die een probleem hebben met hun IOPS in XP.

Hij doet het gewoon weer, zal wel aan mijn PC hebben gelegen. :D

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimp
  • Laatst online: 23-02-2022
Ook van mijn kant bijna alleen maar lof voor deze speler :).

Het dingetje ziet er zo ongelooflijk mooi uit, en klinkt ook erg goed. Het was eerst even zoeken hoe de SRS het beste tot zijn recht komt. Maar als je die eenmaal goed hebt ingesteld klinkt het echt geweldig (ondanks dat de bijgeleverde koptelefoon niet veel soeps is).

Ik heb nog geen gebruik gemaakt van de line-in functie, dus of die echt ruist weet ik niet.. De enige 2 minpuntjes vind ik het joystickje, wat eigenlijk net iets te klein is en wat vrij snel onder je vinger wil wegglippen. En het bedienen van de speler gaat niet zo geweldig als je het hoesje eromheen hebt.

Oja, voor degene die deze speler al hebben. Ik heb de firmware net naar 1.1.0.4 geupgrade :). Ik heb de file even gemirrored zodat jullie niet te hoeven registreren op de iops site (wat een gedoe met dat id nummer :/).

Het upgraden is natuurlijk op eigen risico, maar waar je iniedergeval op moet letten:
- eerst het spelertje formateren (menu->file delete->format->normal)
- dan het .fup bestand in de root folder zetten
- opstarten maar :Y)

De nieuwe opties die ik ontdekt heb zijn de speed functie (heel ruig 8)). En de study key, waarmee je een soort spoel-tijd kunt instellen (1x naar links met de joystick 10 seconden achteruit bv).

Hier nog een filmpje van mn speler. Speciaal voor JayHova Jay-z derop gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
Stimp schreef op 05 februari 2004 @ 18:31:
Maar als je die eenmaal goed hebt ingesteld klinkt het echt geweldig (ondanks dat de bijgeleverde koptelefoon niet veel soeps is).
You got to be kidding! Ik vindt die Cresyn doppies echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Zeer mooi filmpje, handige bediening zo te zien. Mag ik vragen wat voor oordopjes er precies bijzaten want volgens de IOPS site wordt hij geleverd met Cresyn oordopjes die zeker niet brak zijn. Deze zijn heel wat hoogwaardiger dan de merkloze of sennheiser dopjes die meestal worden meegleverd. Kan je hier wat informatie over geven?

P.S. Het kan natuurlijk zijn dat er wel Cresyns bijzitten maar dat jij Shure of etymotic oordopjes gewend bent.

edit: Iemand was me voor

[ Voor 4% gewijzigd door Ojjorz op 05-02-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimp
El Cid schreef op 05 februari 2004 @ 18:51:
[...]

You got to be kidding! Ik vindt die Cresyn doppies echt geweldig.
Ik vind vooral de bas niet zo lekker klinken (maar dat komt ook omdat ik ze niet ver genoeg in mn oor krijg denk ik).

Maar ik ben niet echt oordopjes expert. Heb alleen maar el cheapo sony dopjes gehad hiervoor. En begrijp me niet verkeerd, ze klinken nog altijd een stuk beter dan die sony dopjes :D.

Weet iemand trouwens waar dat ene metalen bolletje aan de halsketting voor is?

[ Voor 8% gewijzigd door Stimp op 05-02-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
Mag ik je een tip geven Stimp? Zet bij de equalizer settings de "master eq" helemaal uit. En zet dan SRSWOW aan, SRS op 8, en TruBass helemaal open. En luister dan nog eens met de bijgeleverde doppies. Zo heb ik 'm ingesteld. En de bassen klinken zo ook geweldig, volgens mijn bescheiden mening dan. :)

@Ojjorz
Dat de bijgeleverde doppies van Cresyn zijn heb ik van jou. Weet je het niet zeker dan? Er staat namelijk IOPS op. Ze zien er namelijk wel identiek uit als de Cresyns. Dus zou het dan ook namaak kunnen zijn?

[ Voor 29% gewijzigd door El Cid op 05-02-2004 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

@ El cid

Ik had het aan mmport gevraagd en die zeiden van wel. Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar die zijn. Ik vroeg het me alleen af omdat de reactie van Stimp niet zo positief was, vandaar... Ze lijken 100% op Cresyns dus ik denk niet dat ze fake zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimp
Ojjorz schreef op 05 februari 2004 @ 19:31:
@ El cid

Ik had het aan mmport gevraagd en die zeiden van wel. Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar die zijn. Ik vroeg het me alleen af omdat de reactie van Stimp niet zo positief was, vandaar... Ze lijken 100% op Cresyns dus ik denk niet dat ze fake zijn.
Ik neem mn commentaar over de oordopjes ook terug :X.. Ik heb net de tip van El cid opgevolgd en de SRS en de focus wat minder gezet, en het klinkt nu inderdaad beter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé hartstikke bedankt heb hem gelijk ge-updated en dat is gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09 09:45

Flappiewappie

Hier nog meer

wie wil zn IOPS MFP 512 mb ruilen tegen mijn I-pod :P

uuuf wat een geil ding!

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stimp schreef op 05 februari 2004 @ 18:31:
Ik heb nog geen gebruik gemaakt van de line-in functie, dus of die echt ruist weet ik niet.. De enige 2 minpuntjes vind ik het joystickje, wat eigenlijk net iets te klein is en wat vrij snel onder je vinger wil wegglippen. En het bedienen van de speler gaat niet zo geweldig als je het hoesje eromheen hebt.
Ik had je filmpje ff bekeken, hoe jij em nu bedient glipt ie ook beetje weg als ik em zo gebruik, maar als je nou gewoon tegen de zijkant aandrukt, moet je natuurlijk wel de aan de andere kant drukken ;), dan werkt ie perfect, ook geen geklooi meer dan, gewoon niet erop drukken, maar aan de zijkant. probeer dat eens :)

Btw zou je ook die firmware van die 512 mb versie kunnen uploaden, of is dit dezelfde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimp
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 21:20:
[...]

Ik had je filmpje ff bekeken, hoe jij em nu bedient glipt ie ook beetje weg als ik em zo gebruik, maar als je nou gewoon tegen de zijkant aandrukt, moet je natuurlijk wel de aan de andere kant drukken ;), dan werkt ie perfect, ook geen geklooi meer dan, gewoon niet erop drukken, maar aan de zijkant. probeer dat eens :)

Btw zou je ook die firmware van die 512 mb versie kunnen uploaden, of is dit dezelfde ?
Normaal bedien ik het apparaatje ook niet zoals op het filmpje, maar ik wilde het zo duidelijk doen zodat je zoveel mogelijk zag van de IOPS :)

En op de site stond maar 1 firmware versie, dus deze kun je denk ik ook gewoon voor de 512 mb versie proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Cid schreef op 05 februari 2004 @ 19:16:
Mag ik je een tip geven Stimp? Zet bij de equalizer settings de "master eq" helemaal uit. En zet dan SRSWOW aan, SRS op 8, en TruBass helemaal open. En luister dan nog eens met de bijgeleverde doppies. Zo heb ik 'm ingesteld. En de bassen klinken zo ook geweldig, volgens mijn bescheiden mening dan. :)
Als ik de Master Eq op "0" zet, bij alles zeg maar, en dan naar SRSWOW wil gaan, dan hangt ie!! Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad? Ik heb het al 3/4 keer geprobeerd maar elke keer als ik de SRS sterkte wil aanpassen (in dit geval op 8 wil zetten, volgens de tip van El Cid) dan loopt ie vast. Zou dit probleem op te lossen zijn door nieuwe firmware er op te zetten? Zoja hoe doe je dat? Eerst je IOPSje formateren? Dan in je pctje stoppen, aanzetetn en dan??? Wat is je root folder? gewoon de folder waarin Music Voice en Recors zitten?

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimp
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 10:12:
[...]

Als ik de Master Eq op "0" zet, bij alles zeg maar, en dan naar SRSWOW wil gaan, dan hangt ie!! Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad? Ik heb het al 3/4 keer geprobeerd maar elke keer als ik de SRS sterkte wil aanpassen (in dit geval op 8 wil zetten, volgens de tip van El Cid) dan loopt ie vast. Zou dit probleem op te lossen zijn door nieuwe firmware er op te zetten? Zoja hoe doe je dat? Eerst je IOPSje formateren? Dan in je pctje stoppen, aanzetetn en dan??? Wat is je root folder? gewoon de folder waarin Music Voice en Recors zitten?

Bedankt alvast
Ik heb het ook even geprobeerd, maar bij mij blijft ie niet hangen. Dus misschien dat dit inderdaad in de firmware is opgelost (ik gebruik 1.1.0.4).

Hier staat beschreven hoe je moet updaten: http://gathering.tweakers...message/19925639#19925639

Edit: Je hoeft trouwens niet alles in de master EQ op 0 te zetten. Als je de SRS eq functie kiest wordt die zoiezo niet meer gebruikt :Y).

[ Voor 8% gewijzigd door Stimp op 06-02-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog even een keertje naar de nieuwe line-in opnames geluisterd, maar ik vind dat er nog steeds betrekkelijk veel ruis opzit. Ik krijg niet echt het idee dat het 192kbps is, het is veel te fel. Maar goed, ik heb ook GEEN idee hoe bijvoorbeeld de iRiver 590T record, dus misschien is dit commentaar onterecht. Ik baseer dit dus op het feit dat mijn MD-speler wel geruisloos record via de line-in, maar dat kan best een verschil zijn dus.

En dat filmpje? Blegh, fantastisch. :) Als ik het allemaal zo zie vraag ik me echt oprecht af waarom ik in nog op de iAudio 4 wacht, maar goed, dat komt ook door de looks van de IOPS denk ik en de drang om nou eindelijk een mp3-speler te hebben. Ik beheers me nog even en wacht geduldig af, maar als ik dat menu toch zo zie...wow! :)

Nadeel lijkt me wel dat je Master EQ niet meer werkt met SRS. Lijkt me erg storend, want dan krijg je een beetje het iRiver 390T effect. Je wil de extra's aanzetten, maar je wilt niet je Master EQ uitzetten, dus komt het er in de praktijk op neer dat je de extra's uitlaat en toch de voorkeur aan de master eq geeft. Misschien is de SRS EQ wel erg goed hoor, maar dan vind ik het toch fijner dat BBE bijvoorbeeld in combinatie met de Master EQ te gebruiken is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil eigenlijk ook nog wel even wat reviewen over mijn OHH zo kicke IOPS

De voordelen zijn overal al wel eigenlijk te lezen

- Tof uiterlijk
- Zeer goede geluidskwaliteit, mits je hem natuurlijk op 192 kb hebt opgenomen je mp3tje
- SRSWOW daar heb ik echt nog te weinig kaas van gegeten. Je merkt wel degelijk een geluidsverschil, maar ik hou toch meer van stereo en niet van het 3d effect wat je volgens mij toch creeert met SRSWOW
- Menu overzicht
- Compatible met XP, het is inpluggen (aanzetten) en kopieeren maar

Nadeel
- Bediening, zeker die joystick knop, ik merk het ook al met mn sonyerissoon t610 die ik een maand of 7 heb en toch al aardig los begint te raken.
- Hij is al 4 keer vastgelopen, via de RESET knop kan je hem makkelijk resetten maar lijkt me toch niet echt goed, maar ik neem aan dat dit ook met de andere mp3 spelers kan gebeuren (het blijft software)
- Radio (veel ruis, maar misschien heb ik dat ook nog niet echt onder de knie

Verder heb ik nog een vraag aan de andere gebruikers, heeft er al iemand zo'n gif bestandje gedownload en erop gezet? Zo ja als wat gebruik je dat dan? als screensaver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 11:44:

- SRSWOW daar heb ik echt nog te weinig kaas van gegeten. Je merkt wel degelijk een geluidsverschil, maar ik hou toch meer van stereo en niet van het 3d effect wat je volgens mij toch creeert met SRSWOW
-- Hij is al 4 keer vastgelopen, via de RESET knop kan je hem makkelijk resetten maar lijkt me toch niet echt goed, maar ik neem aan dat dit ook met de andere mp3 spelers kan gebeuren (het blijft software)
- Radio (veel ruis, maar misschien heb ik dat ook nog niet echt onder de knie)
1. "Based on the elements of the flagship SRS 3D technology, WOW restores the spatial cues and ambient information that is lost during standard stereo playback." Van de site van SRS zelf. Dus ja, je hebt gelijk. Er wordt een ruimtelijk effect gecreeerd.

2. Vastlopen is minder, maar heb je de laatste firmware er al opstaan? Volgens mij fixed deze dit vast wel!

3. Heb je wel goed ontvangst met een normale radio? En probeer hem anders eens tegen een metalen object te houden (zo vergroot je het ontvangende vermogen van het spelertje :P), zoals een (KOUDE!) kachel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Excidium

Ik denk inderdaad dat het ook een persoonlijke keuze is. Heb jij zelf de IOPS? zoja maak je gebruik van SRS?

Die site is wel kicke van srs (www.srslabs.com) een hoop info, alleen ik vind het persoonlijk geen meerwaarde geven aan stereo geluid. Maar misschien is het ook een kwestie van een goed nummer en van wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb (helaas?) geen IOPS. Maar als het een kwestie van "wennen" is, dan vind je het van nature niet mooi, dus moet je het niet forceren imo.

Probeer eens wat subtiele SRS settings zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimp
Verder heb ik nog een vraag aan de andere gebruikers, heeft er al iemand zo'n gif bestandje gedownload en erop gezet? Zo ja als wat gebruik je dat dan? als screensaver?
Je kunt geen gif direct erop zetten maar alleen speciale .asv bestanden. Die kun je maken met dat progje wat erbij zit.

Ik heb zelf van t IOPS forum wat van die bestanden gedownload en een beetje iets westerse namen gegeven :p zip bestandje

Zo'n asv bestand moetje gewoon in een willekeurige map op je speler zetten. En er dan via je navigator heengaan en openen :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Iops is nu al overleden.
Ik weet dat het een super speler is, Zeker de mooiste die ik ooit heb gezien, en ook nog eens werelds geluidskwaliteit.

Maar ik hoef er niet nog een, ik heb er nu gewoon geen goed gevoel meer over.

Heb nu maar gevraagd of ze de 4 gig Muvo 2 willen opsturen.

Ik weet dat hij kwalitatief minder is alleen 4000Mb is wel een groot pluspunt.

Iig veel plezier allemaal met jullie Iops, ik hoop dat ik dinsdag mijn nieuwe speler heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 18:49:
Mijn Iops is nu al overleden.
Ik weet dat het een super speler is, Zeker de mooiste die ik ooit heb gezien, en ook nog eens werelds geluidskwaliteit.

Maar ik hoef er niet nog een, ik heb er nu gewoon geen goed gevoel meer over.

Heb nu maar gevraagd of ze de 4 gig Muvo 2 willen opsturen.

Ik weet dat hij kwalitatief minder is alleen 4000Mb is wel een groot pluspunt.

Iig veel plezier allemaal met jullie Iops, ik hoop dat ik dinsdag mijn nieuwe speler heb.
WAT!!! is dat serieus!!

kan je misschien ff zeggen wat er precies is gebeurt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waaraan is hij overleden? :/

*edit* iemand was me al voor :Z

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ging gisteravond even nog een paar nummers erop zetten, Toen zij de computer opeens , bestands naam te groot, Maar dat klopte niet, hij was juist erg kort dacht ik.

Toen liep De computer helemaal vast , ( ik heb een Amd 64 Pc ) en ik nam de speler eruit.

Daarop stond dat hij nog steeds verbonden was, dus ik resetten, en daarna liep hij de hele tijd vast bij het opstart scherm, waar hij je Firmware versie aangeeft, en ik maar resetten. Maar niks hielp meer. Ik ben echt teleurgesteld, want de speler was echt mooi. en ZEER goed. alleen nu heb ik iets in mijn hoofd waarom ik hem niet meer hoef. Maar MMport heeft me zeer goed ondersteund en geholpen, nu maar hopen dat ik snel mijn creative krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Ik zag dat er zo'n puntje achter de USB-stekker zat waarmee je een zogenaamde 'hard-reset' kan doen. Ik neem aan dat je dat ook geprobeerd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je MuVo zal zo ook overlijden hoor. Hoewel, dit is een HD-speler, maar in de handleiding staat dat je het apparaatje NOOIT eraf mag halen als hij nog connected is. Dit kan permanente schade opleveren. Zoek de forums maar na. Dit heeft weinig te maken met de IOPS zelf, maar meer met jou manier van handelen ben ik bang.

Je had je pc gewoon eerst uit moeten zetten...

*edit*Dit geldt ook voor firmware flashes voor de onwetenden hier! Er zijn zo al talloze spelers overleden!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hardware matig gereset. en jah, dit was de eerste keer dat ik het zo deed. En trouwens zo gevoelig zijn die dingen ook niet, het begon allemaal met die Fout melding. Maarjah, ik heb nu ook zoiets , probeer nu maar die Muvo2, die heeft tenminste 4 gig, ik wou anders de Iaudio alleen mij werd gezegt dat die pas begin maart kwam.
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste