Sinds eergisteren kom ik opeens niet meer op Google als ik Zone Alarm aan heb staan. En dat geld dus voor alle drie pc's hier... Iemand enig idee hoe dat opeens kaan...? Als ik ZA uitzet, werkkt Google wel! Da's toch een beetje apart...?
Verwijderd
Is het enkel Google die niet meer bereikbaar is?
Of is geen enkele website meer bereikbaar?
Ook al geprobeerd of google.be / google.nl enzo wel bereikbaar zijn?
Of is geen enkele website meer bereikbaar?
Ook al geprobeerd of google.be / google.nl enzo wel bereikbaar zijn?
offtopic:
Zou je even hier kunnen kijken aub: Partition Magic 8: Error #1611 (Bad system file name)
Ik heb je proberen te bereiken omdat je nog soortgelijk probleem gehad hebt maar kon je mail niet terugvinden.
Alvast bedankt
Zou je even hier kunnen kijken aub: Partition Magic 8: Error #1611 (Bad system file name)
Ik heb je proberen te bereiken omdat je nog soortgelijk probleem gehad hebt maar kon je mail niet terugvinden.
Alvast bedankt
Verwijderd
Kijk eens wat je instellingen zijn van je firewall of disable 1 voor 1 een ruleset om te testen waar het aan ligt
Verder nog suggesties...? Ik heb het probleem nog steeds... Google was m'n favoriete search engine, maar als ik elke keer ZA moet uitzetten niet meer... En zoals ik al zei: het is op drie compleet verschillende computers tegelijk.
Ik heb gehoord dat Google wat dingen veranderd heeft: misschien heeft dat er mee te maken. Maar ik zou niet weten WAT er veranderd is en het lijkt me ook gek dat ik de enige ben die hier last van heeft...
Ik gebruik geen rulesets: ik heb wel wat gerommeld met de program control in ZA maar kon ook geen vreemde dingen vinden. ZA geeft ook problemen met Windows Update: die kan 'ie ook niet laden met ZA aan. Maar Update gebruk ik niet ZO vaak, dus... (maar ook daarvoor kan ik geen entry vinden in ZA...)
Ik heb gehoord dat Google wat dingen veranderd heeft: misschien heeft dat er mee te maken. Maar ik zou niet weten WAT er veranderd is en het lijkt me ook gek dat ik de enige ben die hier last van heeft...
Ik gebruik geen rulesets: ik heb wel wat gerommeld met de program control in ZA maar kon ook geen vreemde dingen vinden. ZA geeft ook problemen met Windows Update: die kan 'ie ook niet laden met ZA aan. Maar Update gebruk ik niet ZO vaak, dus... (maar ook daarvoor kan ik geen entry vinden in ZA...)
Kun je er wel naartoe pingen? Zo nee: resolvet hij het IP-adres wel, of zegt hij zelfs 'host niet gevonden' (oid)?
Het is iig duidelijk dat het aan ZA ligt, dus ik zou zeggen: smijt de firewall er eens helemaal af en installeer hem opnieuw, zodat je begint met een frisse ruleset!
Het is iig duidelijk dat het aan ZA ligt, dus ik zou zeggen: smijt de firewall er eens helemaal af en installeer hem opnieuw, zodat je begint met een frisse ruleset!
[ Voor 48% gewijzigd door Bergen op 13-02-2004 07:55 ]
ik heb in ZA de internet zone security op medium moeten zetten voordat google het deed! heb je dat al geprobeerd?
Pagina: 1