Toon posts:

NEC DV 2500A 8x brander [problemen]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een NEC 2500A brander gekocht, tevens is dat mijn eerste dvd brander. Dus wat dvd's branden betreft ben ik een complete n00b. En zit dus met een aantal problemen.

Ik heb Nero 6 Express en Easy CD&DVD Creator geprobeerd en constateer met beide programma's dezelfde problemen. Als eerste kan ik maar 4500mb op een dvd branden en vraag me af of dit wel klopt.
Maar mijn grote probleem is de snelheid waarmee ik kan branden. Als ik de lade open heb en dan de snelheid alvast instel in het programma moet ik tot 8x in kunnen stellen terwijl hij maximaal 4x aangeeft. En ik heb een spindeltje Bulkpaq dvd's gekocht (die zullen misschien ook wel heel slecht zijn) en die moeten op 4x gebrand kunnen worden. Alleen kan ik ze maximaal op 2.4x branden.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

tja inderdaad je kan maar 4483 op een dvd krijgen

tja je kan nog geen 8 speed schijven kopen (of toch nogal moeilijk)
zelf 4 speed kan je niet altijd op 4 speed schrijven( ivm identifiatie string)

edit
trouwens eens zoeken op got helpt wel: ik heb die dingen ook hier gelezen
edit2
ik zie dat je nieuw bent: welkom, je zal zien als je een vraag stelt die al heel veel lang is gekomen,
dat dit niet echt word geapprecieerd door de frequente bezoekers.
bij dit forum zijn enkele regels in acht te nemen: eerst zoeken op google, en op Gathering of Tweakers zelf. Als je er niet uitkomt kan je een topic openen, (vertel er dan bij dat je al gezocht hebt)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 12:27 ]

Verwijderd

als je gezocht had had je het volgende topic kunnen vinden (al in de lijst met actuele topics)

het nec nd 2500 topic

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/846907