Waarschijnlijk heb je in je registry run key een doode "link" staan.
Check dat eens.
HKEY_CurrentUser\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run & HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
Check dat eens.
HKEY_CurrentUser\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run & HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
Viva la Netherlands!
Verwijderd
Check je mailbox eens op virussen/exploits met KAV/McAfee...bij het openen van explorer en outlook
norton (anti virus) is aanwezig op het systeem
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 09:07 ]
hoe kijk ik dat naCansu schreef op 21 januari 2004 @ 09:02:
Waarschijnlijk heb je in je registry run key een doode "link" staan.
Check dat eens.
is voor een collega zelf gebruik ik geen xp
via regedit.exe in de registry kijken of de bestanden die daar aangeroepen worden ook daadwerkelijk op je pc staan.
Viva la Netherlands!
Kijk even in de search - dit probleem is echt al best vaak voorgekomen, en je loopt al lang genoeg op GoT rond om te weten dat je altijd eerst even moet zoeken. Omdat uit je topicstart ook niet blijkt wat je zelf al gevonden / geprobeerd hebt, ga ik dit topic sluiten.
Kijk even naar onderstaande topics (en er zijn er nog wel meer te vinden) over dit probleem:
[rml][ WinXp]system32 map bij opstarten en surfen[/rml]/
Windows XP system32/
Het komt eigenlijk altijd neer op:
• Draai een goede virusscanner
• Draai SpyBot
• Draai AdAware
• Draai HiJackThis
Success
Kijk even naar onderstaande topics (en er zijn er nog wel meer te vinden) over dit probleem:
[rml][ WinXp]system32 map bij opstarten en surfen[/rml]/
Windows XP system32/
Het komt eigenlijk altijd neer op:
• Draai een goede virusscanner
• Draai SpyBot
• Draai AdAware
• Draai HiJackThis
Success
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()