Toon posts:

Windows XP system32

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik mijn computer opgestart heb opend hij automatisch de map system32 van windows. Als ik echter op een ander profiel inlog gebeurd dit niet. Hoe kan ik dit uitzetten, want het is echt super irritant aan het worden. Bij voorbaat dank.
Koen

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:19
Dit probleem had je makkelijk kunnen oplossen door de search te gebruiken. Dit probleem is al zovaak voorgekomen.
Ik raad je aan om de Faq Forum Gedrag even te lezen.

De oplossing staat overigens hier

succes.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Koen866,

Dit staat inderdaad al regelmatig in de search - het is meestal een trojan.

Verder zou ik je willen verzoeken voortaan voordat je een topic opent, eerst zelf even rond te zoeken. Kijk eens rond in de GoT search, en op Google. Wat kom je tegen als je zoekt op jouw omschreven probleem?

Neem wat je gevonden hebt ook even op in je topicstart - dat voorkomt dat mensen dingen gaan suggereren die jij al geprobeerd hebt :)

Verder zien we ook graag dat je een topic titel kiest die je probleem wat beter omschrijft - nu geef je gewoon wat steekwoorden, die misschien nog leuk zijn als zoektermen, maar niet zo goed je probleem omschrijven.

Kijk even ofdat je je probleem in de search kan vinden - los je het daar niet mee op, open dan gerust een nieuw topic, maar let dan even op bovenstaande tips :)

Dit topic is gesloten.