Hehe, me pa heeft spindeltje met 100 cd-r's (74 min.) gekocht, érg relaxed voor 185 piek bij zo'n vage Iranier om de hoek 
aanrader
aanrader
de rokende computer kuch kuch
jaja ik ben och laat maar zitten
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
5564
*insert signature here
nederlands is ook JOU goedste vak?Op dinsdag 12 december 2000 00:26 schreef WiD het volgende:
Kan ook zo'n dingen krijgen, voor zowat 150 piek, in de winkel om de hoek
Verwijderd
ach...in een volgend leven lach je er om!
You're so fucking special. I wish I was special.
Verwijderd
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Uhhmmmm....nu mag de W er wel achter. Welk een niveauOp dinsdag 12 december 2000 00:28 schreef bloasfist het volgende:
[..]
nederlands is ook JOU goedste vak?
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
jeez....ben jij ook genaaid ik had er evenveel voor 107 piek (en schenen er nog goedkoperen te zijn!)Op dinsdag 12 december 2000 00:32 schreef yGiDoRp het volgende:
Hummmm. Ik heb net 100 80min Arita's gehaald voor 225 piek.
Nouja, die paar gulden boeit me eigenlijk niet. Ik ben allang blij dat ik ze op 8x kan fikken op mijn Philips 8/4/32
Verwijderd
Zo'n 90 giger is wel lekker, maar da's al weer lastig uitwisselen (tenzij je het lekker vindt om iedere keer met je bak te gaan lopen slepen).Op dinsdag 12 december 2000 01:22 schreef picobyte het volgende:
CeeDees
Neuu liever harddisk
90GB storage rulez voor de Echt belangrijke warez
('k heb wel CDRW als backup)
En natuurlijk een heleboel cd's waarvan ik niet meer weet waar ik ze laten moet
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Verwijderd