Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MP3 Speler] vervanger voor mijn huidige

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de Freecom Beatman Flash.
Deze MP3 speler is kwa geluid en volume hartstikkegoed maar er zitten echt teveel fouten in de firmware.

De problemen dat ik krijg zijn:
- Slaat soms nummers over na een bepaald aantal seconden (6 ofzo), intro staat uit!
- Gaat bij hoge volume soms vastlopen waarna ik de batterij eruit moet halen
- Batterij indicator staat soms niet meer in het scherm
- Pc naar Speler geeft soms vastlopertjes in XP
- Batterij gaat in plaats van 9 uur al na 2 uur leeg

Aan deze dingen erger ik me dus.
Ook vind ik dat er te weinig muziek op kan (192mb totaal, 64intern 128smc)
Ja ik luister veel muziek ;)

Ik heb de speler al een keer terug gebracht voor reparatie, toen gaf Freecom mij weer een nieuwe en die gaf na enkele dagen dezelfde conflicten

Maar goed, wat is een goeie vervanger voor deze speler.

De punter waar hij aan moet voldoen:
- Goed geluid (lekkere bass) en equalizer
- Niet al te groot
- Hoge volume
- minimaal 192mb liefst ook met SMC ondersteuning
- makkelijke manier om muziek erop zetten (Die van Freecom geeft veel conflicten met drivers)
- WMA en MP3 of nog meer
- Prijs niet hoger dan EUR200
- Firmware upgradeable (optioneel)

http://www.kieskeurig.nl/...m%20Beatman%20Flash64.htm
Info over Beatman Flash (mijn huidige)

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:17

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik heb deze dus ook, maar dan de 256mb versie. 8)

Moet eerlijk zeggen dat ik het geluid tegen vond vallen maar met een nieuwe (andere) koptelefoon klinkt hij veel beter. Ook ben ik er achter dat door het beter converteren van bestanden naar WMA het geluid vele malen beter is.
Ik gebruik eerst CDex om te converteren naar MP3 en vervolgens dBpowerAMP om de MP3 om te zetten naar WMA9.
Je kunt dBpowerAMP ook direct naar WMA vanaf je cd laten converteren maar dan is de kwaliteit wel minder en ben je de TAG's kwijt.
Tevens zijn de "kraakjes" welke me deden denken alsof ik naar een plaat zat te luisteren nu ook weg.
Met de software heb ik onder XP geen problemen.
Eerder heb ik lopen kijken naar de Creatice MuVo 2 maar deze was in die tijd nog niet in Nederland en werd het dus deze Freecom.
Verder doet de speler erg lang met zijn batterijen en is de bediening erg makkelijk via de remote in het snoer.
Om andere instellingen te wijzigen heb ik wel het manual vanaf de cd moeten printen aangezien het bijgeleverde boekje weinig bied dan standaard handelingen.
Wat ik erg jammer vind is dat er geen playlisten gemaakt kunnen worden, maar ja, er moet wat te wensen overblijven.

Hm, bekijk nu het plaatje pas (kreeg eerst een mooi rood kruisje) en zie dat deze anders is dan de mijne (naam lijkt er veel op :( ).
Anyway, laat de info maar staan voor anderen.
Dit is dus waar jij het over hebt;
Afbeeldingslocatie: http://www.freecom.com/objects/00002345.jpg

Dit is de mijne; Freecom Beatman Flash Recorder
Afbeeldingslocatie: http://www.freecom.nl/objects/00002347.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door i2Paq op 04-02-2004 14:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nja.
De eerste had ik jah.
Ik heb nu de Xen EMP-200
Reviewtje van mij is hier te vinden.
[rml][ MP3] Xen Digital Audio Player Review'tje[/rml]