LauPro schreef op 20 januari 2004 @ 17:34:
Als de browser staat ingesteld dat hij geen dingen cached dan is het natuurlijk ook opgelost, waar het mij om gaat is dat er dingen aangehaald worden die niet van toepassing zijn net zoals Chello bij een technische storing aan hun zijde je aanraadt om QuickFix te downloaden.. En daarnaast is het gewoon een algemeen 'probleem' in de ICT dat men zich aan de software aanpast ipv de software niet aan de mensen. Dan zeg ik: wij zijn tweakers dus probeer zo'n proces te optimaliseren.
• GoT!=Chello en je hoeft helemaal niets te downloaden, raar voorbeeld.
• ctrl+F5 doen is niet zo erg, bovendien zeg je dat je het gewend bent, dus dan moet je het zo langzamerhand automatisch goed doen.
• Wat mij betreft mogen devvers een prioriteit voornamelijk op bugfixing richten en in de laatste plaats moeite doen voor iets wat 1x in de zoveel maanden gebeurt.
• Dat probleem met je ICT gaat niet helemaal op. Een user ctrl+f5 laten drukken kost die user 2s, alle bestanden herschrijven kost _veel_ meer tijd en is bovendien weer een extra foutgevoelige stap erbij in het upgradeproces. Ik neem aan dat iedereen een risico op bugs erger vind dan ctrl+F5, anders liggen je prioriteiten imo verkeerd.
[
Voor 7% gewijzigd door
Voutloos op 20-01-2004 17:46
]