't Lijkt te werken
Joh?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Jippie 
Waar is eigenlijk de changelog? Ik ben wel benieuwd wat er veranderd is
Waar is eigenlijk de changelog? Ik ben wel benieuwd wat er veranderd is
[ Voor 81% gewijzigd door pasta op 19-01-2004 17:19 ]
Signature
Hulde aan iedereen die deze upgrade mogelijk heeft gemaakt
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Jippie, Kan ik me problemen weer oplossen
Applaus voor de updaters
Applaus voor de updaters
Nou! te vroeg! Ik was nog net niet klaar met leren 
Verder top trouwens, quicksearch onderaan ziet er wel leuk uit

Verder top trouwens, quicksearch onderaan ziet er wel leuk uit
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
WTF is er met henk gebeurd? Of is dat alleen in Mozilla?
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
oeh, allemaal nieuwe knopjes om mee te spelen
Woei 
Zo, nu eerst de nieuwe templates checken
Zo, nu eerst de nieuwe templates checken
edit:
[ Voor 18% gewijzigd door DeverauX op 19-01-2004 17:20 ]
...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones
mmm wie heeft er een F5 toets voor mij? hij is dood
maar het is wel mooi
^^eventueele typfouten zijn als vermaak bedoeld
Verwijderd
druk ff op ctrl+f5Weurst schreef op 19 januari 2004 @ 17:16:
Weurst schreef op 19 januari 2004 @ 17:16:
Anders doe je ff ctrl-F5
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
CTRL-F5, staat zelfs in de MEDWeurst schreef op 19 januari 2004 @ 17:16:
Vind de icoontjes wel minder
edit:
3x hetzelfde, dus 't ligt echt aan jou
Oh w8 mijn icoontjes moest ik ook CTRl-F5en, ben ik ook dom bezig
3x hetzelfde, dus 't ligt echt aan jou
Oh w8 mijn icoontjes moest ik ook CTRl-F5en, ben ik ook dom bezig
[ Voor 24% gewijzigd door Klippy op 19-01-2004 17:20 ]
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
heeuh,
Straks ff de nieuwigheidsjes uitproberen.
Straks ff de nieuwigheidsjes uitproberen.
hmm had eigenlijk wel wat langer mogen duren, ben namelijk met een verslag bezig.
Maar ja mooi dat jullie weer back in business zijn.
LOL @ de groene mapjes
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Leuk verzonnen he

edit:
Gewone sticky:

Verse sticky (duurt maar kort dat felle groen

[ Voor 43% gewijzigd door Remy op 19-01-2004 17:26 ]
Het ziet er allemaal ontzettend mooi uit. goed werk mensen @ Parse 
Ben heel erg blij met de search onderin
Ben heel erg blij met de search onderin
okLiquidSilver schreef op 19 januari 2004 @ 17:19:
[...]
CTRL-F5, staat zelfs in de MED
Vind de icoontjes wel minder
Maar druk jij dan ook ff op F5 voor je icoontjes
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
WAT EEN PURTSWERK! :R

Nee hoor, prachtig \o/ Alhoewel ik die Snelzoek functie die balk wel erg druk vind maken
, maar wel handig
.
En ik verwacht natuurlijk pics van nieuwe templates hé
:.
* Switch knufs Parse
Nee hoor, prachtig \o/ Alhoewel ik die Snelzoek functie die balk wel erg druk vind maken
En ik verwacht natuurlijk pics van nieuwe templates hé
* Switch knufs Parse
[ Voor 4% gewijzigd door Switch op 19-01-2004 17:22 ]
\o/
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Die search onderin is wel erg
Voor de rest is het nog wel ff kijken wat we nu allemaal kunnen
Voor de rest is het nog wel ff kijken wat we nu allemaal kunnen
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Nice, ik zit al heel de middag met een probleem...nu snel searchen
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

groen moet ik ff aan wennen als sticky
Frm Topic in myreact tussen active topics en posthistory
btw.. actieve topics in posthistory zijn niet goed verdeeld
[ Voor 57% gewijzigd door Outerspace op 19-01-2004 17:26 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ey, ligt het aan mij of is het echt zo dat als je Alt + A ofzo doet dat je dan nog op enter moet drukken ?? Ik had veracht dat je mte alt + a meteen naar de active topics zou gaan.
Beetje anders, begint een beetje druk te worden (al die dingen onderin) maar het blijft GoT.

-edit-
Alleen die icoontjes rechtsboven de posts zijn minder mooi vind ik vooral het 'edit message' heeft een hele vreemde pen.
-edit-
Alleen die icoontjes rechtsboven de posts zijn minder mooi vind ik vooral het 'edit message' heeft een hele vreemde pen.
[ Voor 40% gewijzigd door Resistor op 19-01-2004 17:26 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 17:16:
Al die downtime alleen maar om een nieuw logotje in te voeren?
[afbeelding]
De copyright-datum is ook veranderd naar 2004

Dat is een feature van Internet Explorer.TwoR schreef op 19 januari 2004 @ 17:24:
Ey, ligt het aan mij of is het echt zo dat als je Alt + A ofzo doet dat je dan nog op enter moet drukken ?? Ik had veracht dat je mte alt + a meteen naar de active topics zou gaan.
De t.net template ziet er erg mooi uit.
Je hebt zeker IE?TwoR schreef op 19 januari 2004 @ 17:24:
Konden jullie voor de stickies niet beter een andere kleur kiezen? Ikzelf zie het verschil tussen groen en rood nauwlijks (kleurenblind
[ Voor 20% gewijzigd door Daedalus op 19-01-2004 17:27 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Wow, ik vind de rode mapjes veel mooier, krijg echt zin om die allemaal te openen
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Net werk enzo, uiteraard
Maar ik heb een aantal opmerkingen:
A) De balk met "Door <nick> - Monday 19 January blabla" kan íets verder omhoog.
Het icoontje 'User is niet aanwezig op het forum' is wat te schreeuwerig, IMHO.
C) De kleuren van de zoekbalk komen niet echt perfect overeen met de kleuren van de post reply knop en het lettertype daarboven.
A) De balk met "Door <nick> - Monday 19 January blabla" kan íets verder omhoog.
C) De kleuren van de zoekbalk komen niet echt perfect overeen met de kleuren van de post reply knop en het lettertype daarboven.
TwoR schreef op 19 januari 2004 @ 17:24:
Tsja, zo werken access keys nou eenmaal. Het enige wat ze doen is focus zetten, meer niet.
Ik zou wel een optie willen waarmee die quicksearch oprot, om het maar even bot te stellen
.
Pelle:
Tsja, zo werken access keys nou eenmaal in Internet Explorer. Het enige wat ze doen is focus zetten, meer niet.

weebee by the wee
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Overigens, tijdens de downtime, toen er nog 'random foutmeldingen' waren stond het © nog op 1998-2002 
Je moet toch wat als je alle foutmeldingen al kent.
Je moet toch wat als je alle foutmeldingen al kent.
Signature
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
krijg nou wat, er zit een zoekfunctie onderaan de pagina, geinig
39
Deze keer flink wat veranderingetjes zeg. Het is nog erg wennen
De meeste features die ik tot nu toe heb gevonden kunnen nog wel eens van pas komen, dus petje af
De meeste features die ik tot nu toe heb gevonden kunnen nog wel eens van pas komen, dus petje af
The devil is in the details.
Meer knopjes om in een topic te navigeren, dat is handig!
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Switch schreef op 19 januari 2004 @ 17:28:
Ik zou wel een optie willen waarmee die quicksearch oprot, om het maar even bot te stellen![]()
![]()
.

een vinkje in de prefs ofzo
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Ik kreeg net wel iets raars, het leek net of de pagina niet dor php geparsed werd, overal stonden stukjes code

Waarom staan de posthistory topics in MyReact in zo'n wazige volgorde? Gebruikte het altijd om handig bij te houden of er gereageerd is in een topic, maar nu staan er gewoon oudere topic tussen e.d.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Iedereen die aan deze upgrade heeft meegewerkt: Goed gedaan :P:P erg handig die zoekfuncties onderin en dat je ook meteen kan inloggen.
Goed werk mensen! Leuke knopjes. De opgevulde leegde, waar normaliter een banner hoort, is ook erg mooi!
offtopic:
Het enige waar ik nog over zou kunnen zeuren is dat je de ALT-tekst boven HENK niet kan veranderen (dit ondanks mijn featurerequest!
) in je eigen $tekst, dat moet helaas nog 'naar de frontpage' blijven, tamelijk jammer. 
Het enige waar ik nog over zou kunnen zeuren is dat je de ALT-tekst boven HENK niet kan veranderen (dit ondanks mijn featurerequest!
ik vind het lelijk, telt dat ook
?

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
tuurlijk... jij mag zeuren
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
daarjuist hier ook. maar ze zullen nog wat dingen aan het instellen zijn, of aan het prutsenVerwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 17:44:
Ik kreeg net wel iets raars, het leek net of de pagina niet dor php geparsed werd, overal stonden stukjes code
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:49
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Het ziet er niet uit!!! Jij zeker weer bedacht he? Ja, dat was wel weer te verwachten.....ReemF schreef op 19 januari 2004 @ 17:21:
[...]
Leuk verzonnen he![]()
![]()
edit:
Gewone sticky:
[afbeelding]
Verse sticky (duurt maar kort dat felle groen):
[afbeelding]
Zo, dat is eruit
* We Are Borg is blij dat update vrij snel gefixed is
[ Voor 10% gewijzigd door We Are Borg op 19-01-2004 17:58 ]
de "< " die erbij is gekomen
maareh, "none, zero, squad" bij iemand die geen homepage heeft als ALT
? eh, mijn fout
kan het icoontje voor "edit" weer vervangen worden
?
maareh, "none, zero, squad" bij iemand die geen homepage heeft als ALT
[ Voor 49% gewijzigd door krvabo op 19-01-2004 18:05 ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Mogguh 

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Keek je bij mij? Dat heb ik er namelijk jaren geleden zelf ingezetkrvabo schreef op 19 januari 2004 @ 18:03:
de "< " die erbij is gekomen![]()
maareh, "none, zero, squad" bij iemand die geen homepage heeft als ALT?
edit:
En dan snel editten hè
En dan snel editten hè

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 18:06 ]
Mooi werk hoor!
Zoeken-functie onderaan de pagina is in ieder geval al wel handig denk ik.
Nu ga ik weer verder met het ontdekken van nieuwe knopjes e.d.
Zoeken-functie onderaan de pagina is in ieder geval al wel handig denk ik.
Nu ga ik weer verder met het ontdekken van nieuwe knopjes e.d.
Mooi werk heren
en ik ben blij dat mijn verzoek wat betreft de postreminders is meegenomen
Ook de searchbalk en de het Topicstarter icon zijn duidelijk aanwezig
Met de nieuwe template, geweldig dit
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Yes en eindelijk een logootje om te zien wie de topicstarter is

- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:49
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Jij bent de zoveelste al die dat zegt en er is toch niks veranderd
Ja, ik heb CTRL + F5 gedaan
De inklapfunctie werkt in Opera
leoaq.fm // Jeune Loop
^^gsjonnie schreef op 19 januari 2004 @ 18:19:
Yes en eindelijk een logootje om te zien wie de topicstarter is [afbeelding]
Ik haat niet reproduceerbare bugs!
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Goed verwachtingsmanagement, als ik zo lange downtime veroorzaak met een minor update dan krijg ik weinig lovende reacties
Who is John Galt?
ben ik de enige die dat geel van die nieuwe zoeklinks niet het juiste geel vindt?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
nee, maar het viel me pas op toen ik jouw reply lasSpider.007 schreef op 19 januari 2004 @ 19:07:
ben ik de enige die dat geel van die nieuwe zoeklinks niet het juiste geel vindt?
ziet er wel gelikt uit dit nieuwe. vooral die zoekfunctie is handig om n**bs urhm beginnende computer gebruikers op te wijzen.
Dat is zeker waar; en dat snel zoeken binnen een forum hebben we ook lang op moetne wachtenmutsje schreef op 19 januari 2004 @ 19:20:
ziet er wel gelikt uit dit nieuwe. vooral die zoekfunctie is handig om n**bs urhm beginnende computer gebruikers op te wijzen.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Goodjob
Maar toch moet ik ff zeiken
; m'n winbar tracker "doett niet meer", geen directe links meer enzo, das wel jammer magoed 1 keer meer klikken is np
Maar toch moet ik ff zeiken
gelukkig, kreeg al last van het parkinson effect
kan iemand mij vertellen waarom sommige online/offline hoofdjes een pijltje hebben en andere niet??
Verwijderd
Ga er maar eens overheen, dat is de topicstarter.damster schreef op 19 januari 2004 @ 20:15:
kan iemand mij vertellen waarom sommige online/offline hoofdjes een pijltje hebben en andere niet??
De topicstarter. natuurlijk stom van me.
maar die tooltips werken hier niet.
ligt aan IE6 die weet ik op een of andere manier binnen 2 week na een format en nieuwe install altijd te verneuken.
ligt aan IE6 die weet ik op een of andere manier binnen 2 week na een format en nieuwe install altijd te verneuken.
Een redelijk vaak voorgestelde feature; maar dat is een standaard title attribute op een image; of laat IE alleen maar alt teksten zien (die daar nooit voor bedoeld zijn)damster schreef op 19 januari 2004 @ 20:45:
De topicstarter. natuurlijk stom van me.
---
IE laat ook titles zien: testlinkje.Spider.007 schreef op 19 januari 2004 @ 20:51:
[...]
Een redelijk vaak voorgestelde feature; maar dat is een standaard title attribute op een image; of laat IE alleen maar alt teksten zien (die daar nooit voor bedoeld zijn)
[edit]
En op plaatjes laat IE ook titles zien, voor een voorbeeld moet je maar even naar de FP gaan en een nieuwsbericht openen en dan hoveren boven een afbeelding
[ Voor 19% gewijzigd door Harm op 19-01-2004 20:54 . Reden: BTW ]
http://www.inkoopacties.net/ia/g31yjy0gniwreG schreef op 19 januari 2004 @ 17:18:
mmm wie heeft er een F5 toets voor mij? hij is doodmaar het is wel mooi
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ik dacht dat de quickinlog op de index van GoT mijn idee was en die Zoek knop onderin ook. Dus dan is de GoT FP voor een deel bedacht door mij 
Maarre welke kleur hebben Sticky mapjes waar je wel in kan reageren?
Donker=Hele tijd terug geedit
Licht=pas geedit
Maarre welke kleur hebben Sticky mapjes waar je wel in kan reageren?
Donker=Hele tijd terug geedit
Licht=pas geedit
[ Voor 33% gewijzigd door AW_Bos op 20-01-2004 09:33 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Als user kan je nooit reageren in een sticky
Intentionally left blank
Er zijn toch sticky en sticky+lock
Waarin je in een sticky kan reageren mar niet als user in een sticky met lock? Of zie ik dat nou verkeerd? Want ik dacht dat het modpenel met checkboxes werkt toch? Zodat je Sticky en Locked kon aanvinken?
Maar als het dus niet mogelijk is dan valt dat wel simpel aan te zetten ofzo in een React config.inc.php (ofzo)
[ Voor 13% gewijzigd door AW_Bos op 20-01-2004 09:44 ]
nee, je hebt locked, open en sticky; combo's zijn niet mogelijk - ook niet als een instelling.AW_Bos schreef op 20 januari 2004 @ 09:43:
[...]
Er zijn toch sticky en sticky+lock
Waarin je in een sticky kan reageren mar niet als user in een sticky met lock? Of zie ik dat nou verkeerd? Want ik dacht dat het modpenel met checkboxes werkt toch? Zodat je Sticky en Locked kon aanvinken?
Maar als het dus niet mogelijk is dan valt dat wel simpel aan te zetten ofzo in een React config.inc.php (ofzo)
Intentionally left blank
yeah nieuwe f5 toesten
^^eventueele typfouten zijn als vermaak bedoeld
Hmzzz toen React ooit nog es open huis hield op hun site en een config.inc.php gewoon downloadbaar was (om functies te weten te komen) kon je toch nieuwe topicstatussen bedenkencrisp schreef op 20 januari 2004 @ 09:45:
[...]
nee, je hebt locked, open en sticky; combo's zijn niet mogelijk - ook niet als een instelling.
Misschien zijn meerdere statussen wel mogelijk hoor, maar niet standaard vanuit de admin - ik denk dat je dan in de DB moet zijn. Iig is dat op GoT niet zo.
Intentionally left blank
ah zo dus. Enne hebben beheerder ook wat nieuwe functies extra
? Was ff benieuwd? Er was al: Impersonate, topicnote, usernote, pushmessage mogelijk enzo