Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Coolermaster Wavemaster en regel/statusscherm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag liep ik naar mijn lokale computerwinkel om een nieuw AMD boardje te kopen voor mijn Thunderbird 1200Mhz.

Om een lang verhaal kort te maken, ik liep de winkel uit met een P4 2.8Ghz HT, MSI 865PE Neo2 PFIS2R, 2x 256 DDR pc3200/400 en een Maxtor SATA schijf.

Toen kwam de volgende stap, een kast. Tussen alle kasten die ze daar hadden staan viel deze meteen op, de Coolermaster Wavemaster (zwart alu). Ik dacht die neem ik. Natuurlijk had ik weer pech, geen een op voorraad, het demo model kon ik meekrijgen voor 10 euro korting maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Ik wacht wel tot eind deze week, dan staat er weer een nieuwe.

Ik las net op de coolermaster site iets over de Aerogate II. Kan iemand mij vertellen of deze ook in de Wavemaster past met gesloten klep.?

Zijn er naast de Aerogate II nog andere soortgelijke meet en regelpanelen te koop? Ze moeten wel zwart zijn. :)

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

dat heet een baybus of rheobus.
die zijn overal wel te koop en er loopt op inkoopacties.net ook een inkoopactie waar ze ook van die dingen hebben:
zie hier

ze verkopen daar ook de aerogate II
je kan er natuurlijk ook zelf 1 maken:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/826557

[ Voor 36% gewijzigd door BJD op 17-01-2004 20:39 ]

Verwijderd

zo te zien hebben wij ongeveer dezelfde smaak (heb ook een zwarte wavemaster, p4 2.8, msi 865 NEO2 FIS2R 8) ), ik ben ook benieuwd of dat dat past, ben al een klein beetje aan het modden gegaan (voornamelijk de kabels), maar ik ben ook nog op zoek naar een mooi, liefst zwart alu, contole paneel voor fan speed regeling.

o, en die wavemaster is waanzinnig goed afgewerkt, echt waar voor z'n geld

Verwijderd

Topicstarter
Deze ziet er inderdaad goed uit:

Afbeeldingslocatie: http://store4.yimg.com/I/xoxide_1776_82665283

Zijn er naast de L.I.S. lcd nog meer kant en klare lcd's te koop?

Weet iemand of je de 4 gouden schroeven vervangen door zwarte?

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

Je zou ook een DigiDoc 5+ kunnen nemen.
Die is alleen een beetje duur (70 euro ofzo).
Afbeeldingslocatie: http://www.benka.nl/shop/pictures/951-989G.JPG

Weet je wel zeker dat die L.S.I. een fancontroler is?
Het ziet er uit als een LCD en dat is niet direct een fan controler.

[ Voor 31% gewijzigd door BJD op 18-01-2004 15:56 ]

Verwijderd

heb zelf ook de wavemaster met aerogate II,en past zeer goed,deurtje heeft er geen last van.

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een alu wavemaster met een aerogate en een musketeer erin.
Dit past allemaal prima!

Ook met deurtje, jammer alleen dat je dan niks meer ziet.
Ik heb zelf danook maar een plexi deurtje gemaakt :*)

Verwijderd

ik heb zelf ook een wavemaster, maar ik dacht eigenlijk dat ik bij het deurtje maar een paar millimeter ruimte had, precies op de plaats waar knop van de aerogate II.
Daarom heb ik er (nog) geen gekocht.

Ga dadelijk gelijk nog een keer kijken. Enige andere oplossing die ik gezien heb (buiten een potmetertje in de achterzijde van de comp modden) is een fan controller van ongeveer 140 euri en dat vind ik toch wel een beetje te duur.

Verwijderd

heb net een aerogate gehaald. werkt en past perfect _/-\o_

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
Allo beste mensen,

Nu ben ik dus van plan ook zo'n aerogate (1 of 2?, of maakt da nie uit) te kopen, maar wat blijkt: de coolers die in de kast zitten hebben een 4 pins molex aansluiting, en niet de 3pins aansluiting zoals op de aerogate zelf aangesloten hoort te worden.

Hoe heben jullie dit opgelost? Verloopjes gemaakt/gekocht? Of hadden jullie dit probleem niet?

De ene winkel raad me weer aan om alle coolers te vervangen, de andere weer om verloopjes zelf te solderen: en ik baal want ik heb die kast net in huis en ik lees hier dat het zo erin moet passen

Afbeeldingslocatie: http://www.cables4computer.com/Images/large/fan-2910.jpg

Om het verhaal compleet te maken, heb ik ff een lam plaatje gezocht van een cooler met zo'n molex aansluiting (heb wel coolermaster coolers erin, maar dan wel met zulke aansluitingen dus)

[ Voor 3% gewijzigd door Morphine op 23-04-2004 12:07 ]

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Morphine schreef op 23 april 2004 @ 12:07:
Allo beste mensen,

Nu ben ik dus van plan ook zo'n aerogate (1 of 2?, of maakt da nie uit) te kopen, maar wat blijkt: de coolers die in de kast zitten hebben een 4 pins molex aansluiting, en niet de 3pins aansluiting zoals op de aerogate zelf aangesloten hoort te worden.

Hoe heben jullie dit opgelost? Verloopjes gemaakt/gekocht? Of hadden jullie dit probleem niet?

De ene winkel raad me weer aan om alle coolers te vervangen, de andere weer om verloopjes zelf te solderen: en ik baal want ik heb die kast net in huis en ik lees hier dat het zo erin moet passen
weet je wat het makkelijke is. je koopt bij de electro shop van die 3pins stekkertjes.. en dan knip je gewoon die oude aansluiting eraf. je kan het toch wel weer vast solderen als je het op die manier wilt.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 15:00
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 20:28:
Vandaag liep ik naar mijn lokale computerwinkel om een nieuw AMD boardje te kopen voor mijn Thunderbird 1200Mhz.

Om een lang verhaal kort te maken, ik liep de winkel uit met een P4 2.8Ghz HT, MSI 865PE Neo2 PFIS2R, 2x 256 DDR pc3200/400 en een Maxtor SATA schijf.

Toen kwam de volgende stap, een kast. Tussen alle kasten die ze daar hadden staan viel deze meteen op, de Coolermaster Wavemaster (zwart alu). Ik dacht die neem ik. Natuurlijk had ik weer pech, geen een op voorraad, het demo model kon ik meekrijgen voor 10 euro korting maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Ik wacht wel tot eind deze week, dan staat er weer een nieuwe.

Ik las net op de coolermaster site iets over de Aerogate II. Kan iemand mij vertellen of deze ook in de Wavemaster past met gesloten klep.?

Zijn er naast de Aerogate II nog andere soortgelijke meet en regelpanelen te koop? Ze moeten wel zwart zijn. :)
Je hebt of geld teveel of je laat je veels te snel omlullen door verkopers :P

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• SetsunaKaede
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07-2024

SetsunaKaede

Ing.Dr.Prof.Onz.In

of beide natuurlijk... :p

Of gewoon zin in een nieuwe pc, had ik ook vorige zomer. HD-crash gehad, en er zo zat van zijn dat je maar gelijk een hele nieuwe pc bestelt... En dan 2 week later horen dat er garantie op die schijf zat 8)7 wistikveel, dat ding was al 3 jaar oud ofzo :? Anywayz, nu heb ik dus mijn ouwe bak nog steeds (wel ff nieuwe proc er in, was toch gratiz) en een lekkere snelle nieuwe :9

• Morphine
ReseTTim schreef op 23 april 2004 @ 12:21:
[...]

weet je wat het makkelijke is. je koopt bij de electro shop van die 3pins stekkertjes.. en dan knip je gewoon die oude aansluiting eraf. je kan het toch wel weer vast solderen als je het op die manier wilt.
klopt ja, maar das wel gaar: koop je net een nieuwe kast, staat er op de site van coolermaster dat de aerogate 1: compatible is, krijg je dit :/

• Morphine
Nah, ik mocht al mn coolers voor noppes vervangen, en dus gaat ik morgen die aerogate 2 is halen :)
Pagina: 1