Toon posts:

Sweex router aansluiten op internet*

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een sweex routertje gekocht en ik heb gedaan wat er in het boekje staat maar er gebeurt helemaal niets.
er staat ook niet bij of ik de router meteen aan moet sluiten of pas als ik de instellingen heb gedaan. wie kan mij helpen want ik zit met me handen in het haar en wilde me pc het raam al uit goien,wat een klotehandleiding is dit zeg, ik snap er helemaaal niets van!!! wie kan mij helpen???
wie kan mij helpen mij uit te leggen hoe ik hem kan laten werken???
je klan mij mailen op djanse@planet.nl of zijnekoninklijkehoogheid@msn.com
maar hier antwoord is natuurlijk ook goed!
ik hoop echt dat iemand me kan helpen want ik wil kunnen xbox-live'n als me meisie op internet zit

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 20:41

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Edit: Okeej, botte post, ik neem de botheid terug ;) Succes met je probleem.

oude post:
offtopic:
Wat een ontzettend SLIM idee van jou om het gewoon in zoveel mogelijk fora te posten!!! :) GOED BEZIG!!

:Z

[ Voor 38% gewijzigd door R4NCOR op 18-01-2004 03:54 ]

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 10:46
• Ten eerste: niet crossposten (sweex help!!!!!!!!!!)
• Ten tweede: lees eerst de FAQ voordat je hier je problemen post
• Ten derde: spelling en interpunctie
• Ten vierde: wat heb je geprobeerd en wat gebeurde er toen?
• Ten slotte: doe gewoon precies wat er in de handleiding staat, zo moeilijk kan dat toch niet zijn :?

[ Voor 10% gewijzigd door jazz op 17-01-2004 18:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
R4NCOR schreef op 17 januari 2004 @ 18:29:
Wat een ontzettend SLIM idee van jou om het gewoon in zoveel mogelijk fora te posten!!! :) GOED BEZIG!!

:Z
maar kun jij me helpen of niet?
ik poste het idd in een verkeerd map maar wistnog nie hoe het werkte hier vandaar excuus

Verwijderd

Topicstarter
jazz schreef op 17 januari 2004 @ 18:30:
• Ten eerste: niet crossposten (sweex help!!!!!!!!!!)
• Ten tweede: lees eerst de FAQ voordat je hier je problemen post
• Ten derde: spelling en interpunctie
• Ten vierde: wat heb je geprobeerd en wat gebeurde er toen?
• Ten slotte: doe gewoon precies wat er in de handleiding staat, zo moeilijk kan dat toch niet zijn :?
ten eerste sorry voor alles wat fout is maar ben helemaal nieuw hier dus neem t me niet kwalijk oke
thnx
ik heb echt gedaan wat er in het boekje stond,maar wat er niet instaat is of ik eerst moet configureren en dan pas aanluiten of eerst aales aansluiten en dan configureren. ik heb dat nml eerst gedaan en toen vernieuwde hij mn ip-adres helemaal niet.ik heb het boekje gelezen, de faq, en ik mom er gewoon niet uit.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 18:35:
[...]

ten eerste sorry voor alles wat fout is maar ben helemaal nieuw hier dus neem t me niet kwalijk oke
thnx
ik heb echt gedaan wat er in het boekje stond,maar wat er niet instaat is of ik eerst moet configureren en dan pas aanluiten of eerst aales aansluiten en dan configureren. ik heb dat nml eerst gedaan en toen vernieuwde hij mn ip-adres helemaal niet.ik heb het boekje gelezen, de faq, en ik mom er gewoon niet uit.
Hoe zit je netwerk inelkaar? Welke kabels etc etc etc....

BTW: Help Help!!!!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-01-2004 18:36 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 18:35:
[...]

thnx
sorry voor de spelling,gaat nog een beetje slordig merk ik.
ik heb dus geprobeert ip te veranderen,maar ik kon het internet niet meer op en ook niet toen ik die http:// 192.168.2.1 probeerde te bezoeken kon hij niets vinden.
als ik mn router loskoppel en alleen adsl aansluit doet alles het maar zodra ik die router aanzet heb ik helemaal geen internet meer

Verwijderd

2 keer eenzelfde topic openen over sweex?

lijkt me niet de bedoeling van het forum

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 18:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Illegal_Alien schreef op 17 januari 2004 @ 18:35:
[...]

Hoe zit je netwerk inelkaar? Welke kabels etc etc etc....

BTW: Help Help!!!!!!!
hallo illegal,
ik las het ja van die uitroeptekens,zal t wel laten voortaan.
ik heb een gewoon adsl verbinding met een normale modem dus geen usb-modem.
deze werkt echt perfect en het enige wat ik gewoon niet snap en voor elkaar krijg is het configureren van die router en wanneer ik hem aan moet sluiten. voordat of nadat ik een ander ip adres heb ed.

Verwijderd

mischien helpt deze online handleiding (hielp bij mij wel)

http://www.sweexeurope.co...nfiguratie_ADSLRouter.pdf

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 18:38:
2 keer eenzelfde topic openen over sweex?

lijkt me niet de bedoeling van het forum
zeur liever niet over wat ik fout doe hier, iedereen moet een keertje leren oke.
ik weet dat ik erp ongeluk twee keer heb geplaatst,maar als iedereen dat komt zeggen kom ik nog niet verder en jij ook niet door het te melden .
ik hooop liever iemand te vinden die me kan helpen want ik snap niet wat ik verkeerd doe

• japaveh
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:42

japaveh

Jield BV

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 18:28:
.... sweex routertje .... maar er gebeurt helemaal niets. [...]
en wilde me pc het raam al uit goien
Dat gaat natuurlijk zonder meer niet werken :+

Probeer uit de zoeken via de diskette/handleiding wat het IPadres is van de router, zodat je die kan bereiken en ervoor te zorgen dat de router de verbinding met je ADSL/Kabel maakt. Je moet in het vervolg in je startpost wel meer info geven zoals ook de faq staat vermeld. en post eens de uitkomst van bijvoorbeeld ipconfig /all

Misschien kun je daar de gateway zien en zo het ip adres achterhalen

EDIT: het configureren van de router kan pas nadat je een IP adres van de router hebt gekregen, meestal gaat het configureren van zo'n router via een web-interface en daarvoor het je echt een IP nodig

[ Voor 14% gewijzigd door japaveh op 17-01-2004 18:46 ]

Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications

Verwijderd

Topicstarter
dank je wel totha,
ik ga het gelijk even lezen
ik hoop dat het gaat lukken

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 18:37:
[...]

sorry voor de spelling,gaat nog een beetje slordig merk ik.
ik heb dus geprobeert ip te veranderen,maar ik kon het internet niet meer op en ook niet toen ik die http:// 192.168.2.1 probeerde te bezoeken kon hij niets vinden.
als ik mn router loskoppel en alleen adsl aansluit doet alles het maar zodra ik die router aanzet heb ik helemaal geen internet meer
Godsie hee je lult echt onzettend krom.

Maar goed effe opstelling.

Ik neem aan dat je een ADSL modem hebt van de KPN boer Whatever.
En een router van sweex en 2 pctjes.

Als eerst ga ik maar even de funtie van een router uitleggen:
Een router zou je moeten zien als een 3e computer in je eigen netwerk.
De functie van deze router is dan ook niet meer dan het internet verdelen over de computers die aangesloten zijn via de netwerk functie op de router zelf, vandaar die 4 netwerk poortjes :P.

Maar die router weet de weg totaal niet dus die zal je in moeten stellen.
Dit geld natuurlijk voor je computer hetzelfde.

Je kan het ook zo redeneren.. als ik jou oppad stuurt zonder landkaart in het olie oliebos.. weet je ook de weg niet te vinden naar je bestemming.

Dus instellen die zooi.

Begin bij het begin.
De computer:
Dus die router die gooi je aan de kant totdat we daar aantoe zijn.

Computer controle / instellen:
Welk besturings systeem heb je?
Ik ga er nu van uit dat je windows XP heb omdat ik dat nergens terug kan lezen!.

Heb je een netwerkkaart?
Ook hier ga ik vanuit!
Ga naar "start"/"instellingen"/"configuratiescherm"
En klik dan op het icoontje netwerk connecties.

Als je dus een netwerkkaart in je computer hebt zitten staat hier als het goed is een of 2 icoontjes.

(Firewire de IEE1994 kan daar ook ook bij staan als netwerk, alleen dit is geen netwerk wat we hier nodig hebben.)

Klik met de RECHTERMUIS op het icoontje
Lokale internet connectie - Lan of hoge snelheid internet
Daarna op "Eigenschappen" of "Propperties"

Hier zie je nu
de instellingen/eigenschappen hoofdscherm van je netwerk kaart
In het midden zie je een vak waar 4 of 5 icoontjes staan
De naam van dat vak is "Deze verbinding gebruikt de volgende ......."

Klik hier op "internet protocol (TCP/IP)"
Dan opent zich een scherm met de eigenschappen van het internet protocol (TCP/IP).

En nu het belangrijkste.

De bovenste keuzeronde (Verkrijg een ip adres automatische) moet geslecteerd zijn.

Klik op OK en nog eens op OK, en start je pctje opnieuw op.

Router:
Deze kan je nu aansluiten doormiddel van de netwerk kabels.

De computer sluit je aan op 1 van de poortjes van 1 t/m 4.. maakt niet uit waar.
Hierna start je voor de zekerheid je pc maar opniew op.
Nou open nu een internet brouwser en ga naar http://192.168.2.1
Wanneer u het login scherm ziet, klikt u op login.
Nieuwe router heeft als gebruikersnaam admin en als wachtwoord 1234.

Klik nu op General Setup, vervolgens op WAN en kies PPTP
• Vul het volgende IP-adres in 10.0.0.150
• Het subnetmask is 255.255.255.0
• De default gateway laat u weg, vul nu uw user ID en password in
• Bij de PPTP gateway vult u in 10.0.0.138
Klik op Apply, vervolgens rechtsboven in de hoek op logout en klik op cancel.
Sluit de browser af om deze vervolgens weer op te starten.
Internet is nu klaar voor gebruik.

Naslagwerk:
LB000020 sweex router handleiding in het nederlands
LB000020 sweex router handleiding die bij de cd zit

En als je nu ook de rest van de computers insteld als bij "Computer controle / instellen", dan komt het helemaal goed.

Succes.

Offtopic voor de ziekers onderons. :|
En voor de overige zeikende mensen die vinden dat het niet comform de regels is van het board en dat het geen nederlands is.
Ga maar eens in een computer winkel staan.
60% van de klanten praten echt over poep zodra ze hun probleem proberen te uiten.

Dit geeft niet dit is geen gebrek maar een menselijk kwaal dit hebben wij ook.
Als wij computernerds naar de dokter gaan hebben wij hetzelfde probleem als dat de klanten bij een Computerwinkel hebben.. om alles maar even over 1 kam te scheren.

Dus hou alsjeblieft OP over bla bla bla taal geen nederlands dyslectisch, whatever.
Want jij bent ook niet perfect in je doen en laten :|

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 19:21 . Reden: Beetje toevoegen ]

Verwijderd

Titel gefixt. Ik hoef je zo te horen niet meer te wijzen op wat je fout gedaan hebt ;) Gelieve dit de volgende keer inderdaad ook in je achterhoofd te houden. Dank u :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 19:18:
[...]

Godsie hee je lult echt onzettend krom.

Maar goed effe opstelling.

Ik neem aan dat je een ADSL modem hebt van de KPN boer Whatever.
En een router van sweex en 2 pctjes.

Als eerst ga ik maar even de funtie van een router uitleggen:
Een router zou je moeten zien als een 3e computer in je eigen netwerk.
De functie van deze router is dan ook niet meer dan het internet verdelen over de computers die aangesloten zijn via de netwerk functie op de router zelf, vandaar die 4 netwerk poortjes :P.

Maar die router weet de weg totaal niet dus die zal je in moeten stellen.
Dit geld natuurlijk voor je computer hetzelfde.

Je kan het ook zo redeneren.. als ik jou oppad stuurt zonder landkaart in het olie oliebos.. weet je ook de weg niet te vinden naar je bestemming.

Dus instellen die zooi.

Begin bij het begin.
De computer:
Dus die router die gooi je aan de kant totdat we daar aantoe zijn.

Computer controle / instellen:
Welk besturings systeem heb je?
Ik ga er nu van uit dat je windows XP heb omdat ik dat nergens terug kan lezen!.

Heb je een netwerkkaart?
Ook hier ga ik vanuit!
Ga naar "start"/"instellingen"/"configuratiescherm"
En klik dan op het icoontje netwerk connecties.

Als je dus een netwerkkaart in je computer hebt zitten staat hier als het goed is een of 2 icoontjes.

(Firewire de IEE1994 kan daar ook ook bij staan als netwerk, alleen dit is geen netwerk wat we hier nodig hebben.)

Klik met de RECHTERMUIS op het icoontje
Lokale internet connectie - Lan of hoge snelheid internet
Daarna op "Eigenschappen" of "Propperties"

Hier zie je nu
de instellingen/eigenschappen hoofdscherm van je netwerk kaart
In het midden zie je een vak waar 4 of 5 icoontjes staan
De naam van dat vak is "Deze verbinding gebruikt de volgende ......."

Klik hier op "internet protocol (TCP/IP)"
Dan opent zich een scherm met de eigenschappen van het internet protocol (TCP/IP).

En nu het belangrijkste.

De bovenste keuzeronde (Verkrijg een ip adres automatische) moet geslecteerd zijn.

Klik op OK en nog eens op OK, en start je pctje opnieuw op.

Router:
Deze kan je nu aansluiten doormiddel van de netwerk kabels.

De computer sluit je aan op 1 van de poortjes van 1 t/m 4.. maakt niet uit waar.
Hierna start je voor de zekerheid je pc maar opniew op.
Nou open nu een internet brouwser en ga naar http://192.168.2.1
Wanneer u het login scherm ziet, klikt u op login.
Nieuwe router heeft als gebruikersnaam admin en als wachtwoord 1234.

Klik nu op General Setup, vervolgens op WAN en kies PPTP
• Vul het volgende IP-adres in 10.0.0.150
• Het subnetmask is 255.255.255.0
• De default gateway laat u weg, vul nu uw user ID en password in
• Bij de PPTP gateway vult u in 10.0.0.138
Klik op Apply, vervolgens rechtsboven in de hoek op logout en klik op cancel.
Sluit de browser af om deze vervolgens weer op te starten.
Internet is nu klaar voor gebruik.

Naslagwerk:
LB000020 sweex router handleiding in het nederlands
LB000020 sweex router handleiding die bij de cd zit

En als je nu ook de rest van de computers insteld als bij "Computer controle / instellen", dan komt het helemaal goed.

Succes.

Offtopic voor de ziekers onderons. :|
En voor de overige zeikende mensen die vinden dat het niet comform de regels is van het board en dat het geen nederlands is.
Ga maar eens in een computer winkel staan.
60% van de klanten praten echt over poep zodra ze hun probleem proberen te uiten.

Dit geeft niet dit is geen gebrek maar een menselijk kwaal dit hebben wij ook.
Als wij computernerds naar de dokter gaan hebben wij hetzelfde probleem als dat de klanten bij een Computerwinkel hebben.. om alles maar even over 1 kam te scheren.

Dus hou alsjeblieft OP over bla bla bla taal geen nederlands dyslectisch, whatever.
Want jij bent ook niet perfect in je doen en laten :|
dank je wel voor je hulp! ik ga het proberen zoals je zegt want volgens het boekje moest ik naar quicl set up gaan en niet welke u uitlegde, dus ik ga even aan de slag en hoop dat t nu gaat lukken!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 19:46:
[...]

dank je wel voor je hulp! ik ga het proberen zoals je zegt want volgens het boekje moest ik naar quicl set up gaan en niet welke u uitlegde, dus ik ga even aan de slag en hoop dat t nu gaat lukken!
Als je de "Quick Setup" volgt kom je er ook, alleen vind ik dat een omweg, omdat je daar ook de tijd en dat soort dingen in moet stellen.

Wat eigenlijk geen toegevoegde waarde heeft voor het internetten.

Tenzij je een tijdsschema opsteld voor de kids dat ze na 10e niet meer mogen internetten.

Dan moet je het wel instellen.
Maar dat is voor latere zorg.

En doe het rustig aan.. want met gestress lukt het je totaal niet en kom je er ook op een gegeven moment niet meer uit.

Aanrader de nieuw Pickwick thee doet echt wonderen.
Wat ze daar ingestop hebben is voor mij een raadsel. Maar rustig wordt je er wel van :*)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 19:50:
[...]

Als je de "Quick Setup" volgt kom je er ook, alleen vind ik dat een omweg, omdat je daar ook de tijd en dat soort dingen in moet stellen.

Wat eigenlijk geen toegevoegde waarde heeft voor het internetten.

Tenzij je een tijdsschema opsteld voor de kids dat ze na 10e niet meer mogen internetten.

Dan moet je het wel instellen.
Maar dat is voor latere zorg.

En doe het rustig aan.. want met gestress lukt het je totaal niet en kom je er ook op een gegeven moment niet meer uit.

Aanrader de nieuw Pickwick thee doet echt wonderen.
Wat ze daar ingestop hebben is voor mij een raadsel. Maar rustig wordt je er wel van :*)
hahahahaha een beetje valium misschien, je weet t niet he ;)
wat jullie mij allemaal zeggen lukt ook allemaal wel,alleen zegt mijn pc dat 1 van mijn netwerkkabels niet is aangesloten terwijl ze dat allemaal wel zijn. als ik mijn router loskoppel van mijn asdl modem dan doet mijn internet het gewoon gelijk weer. maar met de router doet hij helemaal niets. ik kan wel naar het inlogscherm enzo en daar alles configureren ,maar zodra ik alles heb ingesteld en weer log out doet zegt hij dat mn kabels niet aangesloten zijn en dat ik geen internet heb.
ik snap t niet meer, misschien is het tijd voor een lekker ejoint ipv thee :)

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

En je kabels ? Gekocht of zelf gemaakt ? En allemaal goed ? Weet je dat wel zeker ?
En niet goed aangeknepen/bedraadde connector kan je router je laten melden dat één van de kabels niet is aangesloten.
Check en dubbelcheck alles nu eerst 's.

eagle

Verwijderd

Topicstarter
Brothar schreef op 17 januari 2004 @ 20:12:
En je kabels ? Gekocht of zelf gemaakt ? En allemaal goed ? Weet je dat wel zeker ?
En niet goed aangeknepen/bedraadde connector kan je router je laten melden dat één van de kabels niet is aangesloten.
Check en dubbelcheck alles nu eerst 's.
heb ik echt allemaal gedaan. mijn draden komen zo uit de doos , hij is helemaal nieuw. alle lampjes branden ook maar elke keer als ik opnieuw opstart of uit mn instellingen kom geeft hij aan dat 21 van de kabels niet goed is. ik heb ze nagekeken en ze zijn echt oke

• Brothar

Brothar

meester

en in de goeie UTP-connector gestopt ?

[ Voor 29% gewijzigd door Brothar op 17-01-2004 20:21 ]

eagle

Verwijderd

Topicstarter
Brothar schreef op 17 januari 2004 @ 20:21:
en in de goeie UTP-connector gestopt ?
ik heb alles gedaan zoals de mensen me hier hebben geholpen en ook via het boekje en de helpsites die erbij horen,maar ik weet gewoon niet wat ik fout doe.
vor de mnesen die het snappen is het makkelijk, als ze hier zouden zijn zou hij vast in 5 minuutjes kant en klaar zijn ,maja ik moet het zo doen en das best wel a-relaxxx
ik denk dat ik maar es wat moet gaan smoke ofzo
misschien voorkomt dat dat me pc het raam uit gaat

• Brothar

Brothar

meester

Ik heb je voorlaatste melding nog eens gelezen:
Ik begrijp nu dat je, als je je ADSL-modem rechtrsskes verbindt met je PC, je wel kunt internetten,
En dat je niet kunt internetten als je de sweex er tussen zet.

Nu is het zo dat ADSL-modems (in ieder geval de mijne) óók router functionaliteit heeft.
De sweex router moet je ADSL-modem dan kunnen herkennen. Daarom ook dat gevraagd werd naar de IP-nummers (meervoud !).

Er zit ergens iets fout in de instellingen op de sweex-router.
Omdat je een foutmelding van de router ziet bij het afsluiten, moet de verbinding tussen de PC en de router gemaakt zijn.
De foute instelling betreft dus de instelling router <-> ADSL-modem.

(En nee, gooien moet je niet doen, en troep roken helpt al helemaal niet. Gewoon rustige blijven, desnoods even de hond uitlaten, en dan opnieuw proberen: het is een schitterend leermoment [in de zin van: "ik heb geen probleem - ik heb een uitdaging"])

eagle

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-05 10:12
Sweex router en adsl werkt niet, want hij ondersteund die protocol niet

Verwijderd

Topicstarter
devil-strike schreef op 17 januari 2004 @ 20:40:
Sweex router en adsl werkt niet, want hij ondersteund die protocol niet
in de winkel werd mij verteld dat ik dit kon gebruiken voor mijn adsl
ik snap dr helemaal niets meer van allemaal, ik ga maandag wel terug naar die winkel want ik snap niet wat er verkeerd gaat allemaal.

• devil-strike
Ik heb ook de sweex router gehad, ik had toen problemen ermee ook met adsl.

Toen ik opbelde naar sweex zijden ze dat adsl niet word ondersteund door de router.

Verwijderd

Topicstarter
Brothar schreef op 17 januari 2004 @ 20:37:
Ik heb je voorlaatste melding nog eens gelezen:
Ik begrijp nu dat je, als je je ADSL-modem rechtrsskes verbindt met je PC, je wel kunt internetten,
En dat je niet kunt internetten als je de sweex er tussen zet.

Nu is het zo dat ADSL-modems (in ieder geval de mijne) óók router functionaliteit heeft.
De sweex router moet je ADSL-modem dan kunnen herkennen. Daarom ook dat gevraagd werd naar de IP-nummers (meervoud !).

Er zit ergens iets fout in de instellingen op de sweex-router.
Omdat je een foutmelding van de router ziet bij het afsluiten, moet de verbinding tussen de PC en de router gemaakt zijn.
De foute instelling betreft dus de instelling router <-> ADSL-modem.

(En nee, gooien moet je niet doen, en troep roken helpt al helemaal niet. Gewoon rustige blijven, desnoods even de hond uitlaten, en dan opnieuw proberen: het is een schitterend leermoment [in de zin van: "ik heb geen probleem - ik heb een uitdaging"])
ik denk dat ik er maar eentje van linksys ga halen maandag want dit werkt gewon niet en gaat niet werken ook denk ik,want als hij al zo moeilijk doet met mijn pc wat moet hij dan gaan denken als ik mijn xbox erbij zet. dan slaat hij helemaal op hol denk ik
ik wil je in ieder geval bedanken voor je moeite en ik ga voor vanavond afsluiten en het morgen nog eens overlezen allemaal hier en nog een keertje proberen. en anders maandag een linksys halen
preetig weekend! en bedankt voor je moeite!

• devil-strike
np ;)

• Brothar

Brothar

meester

wachte even ... je hébt al een ADSL-modem ?
Er is een sweex router met een ingebouwd ADSL-modem: je vebindt dié sweex dan toch wel IN DE PLAATS VAN ADSL-modem met de telefoon-splitter ?

eagle

Verwijderd

Topicstarter
devil-strike schreef op 17 januari 2004 @ 20:45:
Ik heb ook de sweex router gehad, ik had toen problemen ermee ook met adsl.

Toen ik opbelde naar sweex zijden ze dat adsl niet word ondersteund door de router.
mmm moet ik dan maar voor de Linksys gaan? die ondersteunt adsl en xbox geloof ik

• devil-strike
ja die ondersteunt adsl/xbox/ps2

idd die heb je ook nog.

srry was ik vergeten tezeggen 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door devil-strike op 17-01-2004 20:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Brothar schreef op 17 januari 2004 @ 20:47:
wachte even ... je hébt al een ADSL-modem ?
Er is een sweex router met een ingebouwd ADSL-modem: je vebindt dié sweex dan toch wel IN DE PLAATS VAN ADSL-modem met de telefoon-splitter ?
nee want de sweex is geen modem/router, het is alleen een routervolgens mij want ik kan mijn adls telefoonlijn niet aansluiten op de sweex router. , ik laat mijn kabel lopen vanaf mijn adsl modem naar de router

Verwijderd

Topicstarter
devil-strike schreef op 17 januari 2004 @ 20:48:
ja die ondersteunt adsl/xbox/ps2

idd die heb je ook nog.

srry was ik vergeten tezeggen 8)7
hahah geef nie hoor, ik hoop dattie winkel m heeft anders moet ik weer gaan smeken voor me geld terug.
ik ga die linksys wel halen denk ik dan. kost waarschinjnlijk ook niet zo veel moeite.

• devil-strike
Wat hij bedoelde dat je die van sweex ook in modem-router form hebt.

Verwijderd

Topicstarter
devil-strike schreef op 17 januari 2004 @ 20:51:
Wat hij bedoelde dat je die van sweex ook in modem-router form hebt.
mmm wat kan ik nou beter kopen? een adsl modem/router of gewoon een router van linksys?
want wil ook niet te veel betalen voor dat gedoe, het is alleen maar dat ik ook op xbox kan als de pc aanstaat

• devil-strike
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 20:53:
[...]

mmm wat kan ik nou beter kopen? een adsl modem/router of gewoon een router van linksys?
want wil ook niet te veel betalen voor dat gedoe, het is alleen maar dat ik ook op xbox kan als de pc aanstaat
Dan zou ik voor de linksys gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
devil-strike schreef op 17 januari 2004 @ 20:55:
[...]

Dan zou ik voor de linksys gaan :)
mmm ik zie m staan die befsr 41 voor 57 euro.
weet iemand of dit duur is voor deze?

• devil-strike
ik heb de smc router zonder adsl ondersteuning en die koste 79eu,
dus dan is niet duur die 57eutjes

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ik zou voor een de draytek V2200E gaan, heb ik zelf ook en werdt nog als beste getest door een computerblad (PCM of de computer totaal weet niet uit me hoofd welke :P, ut februari nummer iig :P)

en nooit problemen mee gehad en werkte in 1 keer :)

hmmm die draytek is wel 96 eurotjes trouwes :)
pricewatch: DrayTek Vigor 2200E

:)

edits: sta een beetje vaag te type :O

[ Voor 26% gewijzigd door DutchTSE op 17-01-2004 21:07 ]

• devil-strike
DutchTSE schreef op 17 januari 2004 @ 21:02:
ik zou voor een de draytek V2200E gaan, heb ik zelf ook en werdt nog als beste getest door een computerblad (PCM of de computer totaal weet niet uit me hoofd welke :P, ut februari nummer iig :P)

en nooit problemen mee gehad en werkte in 1 keer :)

hmmm die draytek is wel 96 eurotjes trouwes :)
pricewatch: DrayTek Vigor 2200E

:)
is idd de beste die je maar kan hebben

Verwijderd

Topicstarter
devil-strike schreef op 17 januari 2004 @ 21:05:
[...]

is idd de beste die je maar kan hebben
thnx voor alles mannen! ik ga eerst ff die sweex als frisbee gebruiken en dan ga ik een goie kopen en die vent afslaan die me dat ding verkocht heeft hahahahahahhaha, nee maargoed
alvast erg bedankt en ik ga nu eventjes met t vrouwtje wat tijd doorbrengen
groetjesss laterssssssssssss
Pagina: 1