Ad maiorem black_eye gloriam
Sony WM-WE1.jpg:

Bron: www.gadgetcentral.com
En deze hebben ze ook nog ($200,-
)
Sony's 20th Anniversary Walkman:

En deze hebben ze ook nog ($200,-
Sony's 20th Anniversary Walkman:

[ Voor 47% gewijzigd door Swop1200 op 15-01-2004 15:27 ]
Klopt, dat is de WM-WE1
je hebt ook nog de WM-WE7 en de WM-WE01.
Er moet ook nog een ouder model zijn. Die heb ik hier in Nederland eens gezien.
Een schoolvriendje had dat apparaatje. Werkte perfect.
Daarom ben ik ook erg benieuwd waarom je die techniek van Sony niet Europa ziet.
je hebt ook nog de WM-WE7 en de WM-WE01.
Er moet ook nog een ouder model zijn. Die heb ik hier in Nederland eens gezien.
Een schoolvriendje had dat apparaatje. Werkte perfect.
Daarom ben ik ook erg benieuwd waarom je die techniek van Sony niet Europa ziet.
Verwijderd
Als ik die bovenste afbeelding zo zie is de ontvanger met de koptelefoon al net zo groot als een MP3 speler dus alleen interesant voor HD mp3 players.
inderdaad.. als de ontvanger net zo groot is als een mp3 speler, is het een beetje nutteloos.. of je nu het 1 of het ander om je nek hebt hangen
doet niet aan icons, usertitels of signatures
De bovenste is ook een oudere. De foto daaronder (jubileummodel) is de nieuwste volgens mij. Daar zit de ontvanger in de oordopjes en de WM heeft een draadloze afstandsbediening. Veel kleiner dus en zeer goed bruikbaar.
Verwijderd
Ik heb hier ook al eens een topic over geopent, helaas zonder uitkomst. In de kijk heeft ooit een draadloze mp3 speler gestaan, maar daarover is niets op het internet te vinden.
Ik vind het wel voordelen hebben, vaak zijn er andere die een oordopje van je willen, of moet je moeilijke toestanden uithalen om de draadjes door je jas, over je trui, via je onderbroek in je oor te krijgen.
Ik vind het wel voordelen hebben, vaak zijn er andere die een oordopje van je willen, of moet je moeilijke toestanden uithalen om de draadjes door je jas, over je trui, via je onderbroek in je oor te krijgen.
Pagina: 1