Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 12:59

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Topicstarter
Waarom zijn alle mp3 spelers niet draadloos. Dit apparaat is al meer dan 5 jaar oud en heeft die functie al.

Ik kan ff geen plaatjes uploaden, maar het is de WM-WE01. Dit zou echt perfect zijn. Geen draden meer tussen de speler en de oordopjes.

Zijn er mensen die hem hebben, ben erg benieuwd naar de ervaringen en of dit misschien ook op MP3 spelers komt.

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Sony WM-WE1.jpg:
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetcentral.com/_art/WM-WE1.jpg
Bron: www.gadgetcentral.com

En deze hebben ze ook nog ($200,- ;) )
Sony's 20th Anniversary Walkman:
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetcentral.com/_art/WM-WE01_200x200.jpg
Bron: www.gadgetcentral.com

[ Voor 47% gewijzigd door Swop1200 op 15-01-2004 15:27 ]

• black_eye

black_eye

Topicstarter
Klopt, dat is de WM-WE1

je hebt ook nog de WM-WE7 en de WM-WE01.
Er moet ook nog een ouder model zijn. Die heb ik hier in Nederland eens gezien.
Een schoolvriendje had dat apparaatje. Werkte perfect.
Daarom ben ik ook erg benieuwd waarom je die techniek van Sony niet Europa ziet.

Verwijderd

Als ik die bovenste afbeelding zo zie is de ontvanger met de koptelefoon al net zo groot als een MP3 speler dus alleen interesant voor HD mp3 players.

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
inderdaad.. als de ontvanger net zo groot is als een mp3 speler, is het een beetje nutteloos.. of je nu het 1 of het ander om je nek hebt hangen :p

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• black_eye

black_eye

Topicstarter
De bovenste is ook een oudere. De foto daaronder (jubileummodel) is de nieuwste volgens mij. Daar zit de ontvanger in de oordopjes en de WM heeft een draadloze afstandsbediening. Veel kleiner dus en zeer goed bruikbaar. :D

Verwijderd

Ik heb hier ook al eens een topic over geopent, helaas zonder uitkomst. In de kijk heeft ooit een draadloze mp3 speler gestaan, maar daarover is niets op het internet te vinden.

Ik vind het wel voordelen hebben, vaak zijn er andere die een oordopje van je willen, of moet je moeilijke toestanden uithalen om de draadjes door je jas, over je trui, via je onderbroek in je oor te krijgen.
Pagina: 1