Toon posts:

Filmpjes bewerken

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik had een vraagske, misschien voor jullie een makkie, maar ik heb dus een aantal idols audities van internet gehaald en daarvan wil ik 1 geheel maken; dus filmpjes van INTERNET via een programma importen en bewerken om achter elkaar te zetten en eventueel wat tekst toe te voegen

Wie weet een goede prog?

• Timorad
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:03
Als je niet erg veeleisend bent kan je gewoon Windows Movie maker gebruiken. Zit volgens mij standaard in windows XP.

Verwijderd

Geef dan even aan wat voor films het zijn (avi, xvid, mpg etc.)

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Het simpelst is het gebruik van virtualdub, daarmee kan je de files achter elkaar plakken en knippen. Het is mischien wel nodig om eerst met virtualdub alles in b.v. mpeg/wav omtezetten zodat de bitrate bij de filmpjes gelijk en constant is.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
avi bestanden en Wmv

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 15:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Timorad schreef op 15 januari 2004 @ 15:10:
Als je niet erg veeleisend bent kan je gewoon Windows Movie maker gebruiken. Zit volgens mij standaard in windows XP.
Maar daar kan je géén tekst aanbrengen he

Verwijderd

Adobe Premiere Pro

is gewoon bij p2p programma's te krijgen....

en hier kun je echt alles mee...

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:33
En is illegaal en heeft een steile leercurve.

Kijk eens naar Windows Movie Maker. Daar moet het wel mee te doen zijn.

Als je een krachtig, doch simpel te gebruiken alternatief zoekt, kijk eens op www.sonicfoundry.com. Er zijn gratis demo's te downloaden van Video Factory en Vegas Video.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
Windows movie maker is opzicht goed, maar nu wil ik alleen nog tekst toevoegen aan het begin

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 15:45:
Adobe Premiere Pro

is gewoon bij p2p programma's te krijgen....
Relevante info :? Je kunt het ook gewoon kopen :Y)
Laat warez ajb buiten GoT :*

Maar goed,
[search=filmpjes bewerken], [google=filmpjes samenvoegen] / [search=filmpjes samenvoegen] voor enkel samenvoegen etc.
Plus natuurlijk de engelse vertalingen: [google=video editing].

Er is toch echt zat over te vinden, probeer voortaan even goed te zoeken voor je je vraag stelt: zie ook FAQ topicstart + SA Policy :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.