----> GoT Site <----
NOGMAALS een OPROEP voor hulp aan de nieuwe GoT Site. Helaas hebben we nog niet echt een designer, vandaar dat er misschien mensen zijn die de oproep gemist hebben of toch van dienst kunnen zijn
Wat hebben we al?
-Webmaster (Devv05)
-Co-Webmaster (Brainpower)
-ASP Coders (Devv05, Brainpower)
-Toto (Brainpower)
-Got Ratings (Zonar)
-8 Bits of Hattrick (Hoedje)
-Faq (Ronald Koeman &
-GoT Cup (Groovie)
Wat zoeken we nog?
-Designer (vooral op grafisch gebied.. het re-designen van de website, maken van een logo, buttons etc.)
-Ideeen voor andere rubrieken en mensen die deze zouden willen gaan verzorgen
-Mensen met XML kennis die hiermee leuke dingen zouden kunnen doen
-Mensen die op andere manieren denken hun steentje bij te kunnen dragen (denk aan nieuwe rubrieken. er moet zoveel mogelijk informatie beschikbaar komen, zoiets als databased.at, zodat de federatie nog aantrekkelijker wordt)
Meldt je met voorkeur via email bij mij, devv05athotmail.com.
IRC Meeting
Alle bovengenoemde personen maar ook andere GoT'ers die mee willen discussieren of ideeen in willen brengen wordt gevraagd Woensdag 28 Januari om 20.00 aanwezig te zijn op IRC. Server irc.quakenet.org kanaal #HT-GoT
We zullen dan een eerste bespreking over de site gaan houden. Laat vantevoren even weten of je kunt of niet.
Bedankt voor de aandacht en ik hoop op veel enthousiaste respons
NOGMAALS een OPROEP voor hulp aan de nieuwe GoT Site. Helaas hebben we nog niet echt een designer, vandaar dat er misschien mensen zijn die de oproep gemist hebben of toch van dienst kunnen zijn
Wat hebben we al?
-Webmaster (Devv05)
-Co-Webmaster (Brainpower)
-ASP Coders (Devv05, Brainpower)
-Toto (Brainpower)
-Got Ratings (Zonar)
-8 Bits of Hattrick (Hoedje)
-Faq (Ronald Koeman &
-GoT Cup (Groovie)
Wat zoeken we nog?
-Designer (vooral op grafisch gebied.. het re-designen van de website, maken van een logo, buttons etc.)
-Ideeen voor andere rubrieken en mensen die deze zouden willen gaan verzorgen
-Mensen met XML kennis die hiermee leuke dingen zouden kunnen doen
-Mensen die op andere manieren denken hun steentje bij te kunnen dragen (denk aan nieuwe rubrieken. er moet zoveel mogelijk informatie beschikbaar komen, zoiets als databased.at, zodat de federatie nog aantrekkelijker wordt)
Meldt je met voorkeur via email bij mij, devv05athotmail.com.
IRC Meeting
Alle bovengenoemde personen maar ook andere GoT'ers die mee willen discussieren of ideeen in willen brengen wordt gevraagd Woensdag 28 Januari om 20.00 aanwezig te zijn op IRC. Server irc.quakenet.org kanaal #HT-GoT
We zullen dan een eerste bespreking over de site gaan houden. Laat vantevoren even weten of je kunt of niet.
Bedankt voor de aandacht en ik hoop op veel enthousiaste respons
[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 27-01-2004 14:43 ]