alle domeinen van mij zoeken

Pagina: 1
Acties:

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:32

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
Hoi,
ik heb veel domeinen geregistreerd, voor eigen bedrijven maar ook andere, maar nu ben ik door een crash veel kwijt,
is er een mogelijkheid mijn naam in te typen, en dan een overzicht te krijgen welke domeinen ik geregd heb? dit kan standaard NIET met whois!

hier was altijd wat voor, maar weet niet meer wat

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Tja, met je Handle is het wel mogelijk natuurlijk.
Mits je alles op dat Handle hebt aangevraagd.

Beetje vreemde vraagstelling.

[ Voor 53% gewijzigd door avon op 14-01-2004 14:39 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-04 19:43

Gé Brander

MS SQL Server

Waarom heb je dat in godsnaam niet goed geadministreerd? Dan bedoel ik dus niet alleen op je pc maar ook in een ordner?
(tja, alles ordenen, das toch wel fijn he..... we houden het maar op drukte, maar alles word nu netjes geordend)
Helaas moeten we door schade en schande wijs worden nietwaar? ;) Ik heb zelf al mijn on-line aankopen en facturen opgeslagen/gescanned/backupped en uitgeprint in een ordner. Mij zal het niet gebeuren dat ik iets niet meer terug kan vinden...

[ Voor 61% gewijzigd door Gé Brander op 14-01-2004 14:42 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
alle domeinen staan op de zelfde gegevens geregd. ik heb ruzie met mijn domein provider (deheeg) zijn de grootste oplichters die er rondlopen... dus ga z.s.m. al mijn domeinen overzetten naar een andere provider, maar wil buiten de heeg om alles opzoeken, waar deed ik dat nog maar

(tja, alles ordenen, das toch wel fijn he..... we houden het maar op drukte, maar alles word nu netjes geordend)

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
domein provider ?... Dat kost toch overal precies hetzelfde, aangezien dat via
SIDN of soortgelijke instantie's lopen voor buitenlandse extensie's en daar staat
je provider natuurlijk eigenlijk los van. Alleen het DNS record zal naar je hosting
provider verwijzen. Zou zeggen zoek je Handle op!.

[ Voor 117% gewijzigd door avon op 14-01-2004 14:44 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
zei ik dat het iets met kosten te maken heeft??????

het is heel makkelijk,,,, ik wil bij een whois een domein naam intikken, neem vanolm.nl dan wil ik op een knop drukken zodat ik alle domeinen die op deze registrant geregistreerd staan, in 1 overzicht te zien krijg! dat kon altijd ergens, maar weet niet meer waar!

ik weet namelijk alle domeinen van mij niet meer!

Verwijderd

Kijk even op je laatste factuur :? Of staan ze daar niet op gespecificeerd?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 20:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Bij mijn weten kun je niet zoeken op registrant eigenlijk?

Maar ik neem aan dat je toch nog wel facturen ed zult hebben van de domeinen? Ze hebben ook geen 'customer care centre' (sorry, ik ken dat alleen van 2Fast, mooie naam voor uhm ja, een overzicht met gegevens :P) toevallig?

En ach, deheeg kan niks met jou domeinen dus wat is er op tegen om ze gewoon te mailen met de vraag "geef mij een lijst met al mijn domeinen" :)?

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 18:07
Mag ik vragen waarom je ruzie hebt met deHeeg?

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Tja, dit soort zaken mag je als eigenaar gewoon achterhalen, en desnoods dreig je met gerechtelijke procedures zodat DeHeeg je deze info verschaft, of neem eens contact op met het SIDN om navraag te doen over je mogelijkheden.
Ik twijfel gezien de vraagstelling en het blijkbaar geen andere mogelijkheden zien of je wel de eigenaar bent, en niet gewoon iemand die (veelal kwaadwillend) dit soort info over een bepaalde partij zoekt.
Deze info is niet zonder reden niet makkelijk te achterhalen, juist omdat dit spam-technisch zeer onwenselijk is. Als je gewoon de domeinen op je eigen naam hebt staan is de whois denk ik dat je er zo achter kunt komen, via sidn of andere instanties, zowel met als zonder medewerking van deheeg

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
om het verhaal wat verder uit te leggen,

ik ben wel de eigenaar ;-) , ik heb al 1 jaar problemen met de heeg, zij hebben een jaar lang facturen gestuurd naar een verkeerd adres, en mij daarvan op de hoogte gesteld via een email adres die was afgesloten omdat de facturen die op het verkeerde adres zijn beland niet betaald werden, dit is een dom probleem, maar niet het mijne, ik kan het hun maar niet aan het verstand brengen wat voor fout ze hebben gemaakt, ze begrijpen het zelf niet eens, uiteindelijk hebben ze het doorgestuurd naar een incasso bureau, maar die hebben geen verdere actie ondernomen om dat ik failliet zou zijn?? wat dus niet heb probleem is, gevolg, 2 domeinnamen hebben ze geannuleerd, en een daarvan is geregistreerd door een ander bedrijf, nu zitten zij op diverse fronten fout, nu kan ik hier maar 1 ding tegen doen, een rechtzaak beginnen, dit zou normaal ook geen probleem zijn, ik heb meerdere advocaten, maar nu is dit zoiets kleins, en alleen de moiete daarvoor zal meer kosten, dan wat het uiteindelijk oplevert, ik heb dus al afspraken gemaakt met het incasso bureau, ik moet een paar openstaande rekeneningen betaleb (zonder de incasso kosten) en dan ben ik er vanaf, zodra dit klaar is laat ik alles overzetten, maar die deheeg bel ik liever niet meer, omdat ze er gewoon geen donder van snappen, zakendoen is bij hun niet bekend.
dus ik wil er gewoon vanaf, heb geen zin meer met ze te praten, schiet toch niet op. nu weet ik dat ik ooit eens bij een whois search, een domein in kon vullen, en dan als ie bezet was, een search kon doen op de registrant, om ook andere domeinnamen vandeze registrant te over zien.
ik kan dit helaas niet werr vinden, misschien is het ook niet meer mogelijk i.v.m. privacie redenen. als dit niet mogelijk is, okay, dan zal ik toch deheeg bellen, maar mijn voorkeur ging daar niet naar uit!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 20:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

ik ben wel de eigenaar ;-) , ik heb al 1 jaar problemen met de heeg, zij hebben een jaar lang facturen gestuurd naar een verkeerd adres, en mij daarvan op de hoogte gesteld via een email adres die was afgesloten omdat de facturen die op het verkeerde adres zijn beland niet betaald werden, dit is een dom probleem, maar niet het mijne, ik kan het hun maar niet aan het verstand brengen wat voor fout ze hebben gemaakt, ze begrijpen het zelf niet eens, uiteindelijk hebben ze het doorgestuurd naar een incasso bureau, maar die hebben geen verdere actie ondernomen om dat ik failliet zou zijn?? wat dus niet heb probleem is, gevolg, 2 domeinnamen hebben ze geannuleerd, en een daarvan is geregistreerd door een ander bedrijf, nu zitten zij op diverse fronten fout, nu kan ik hier maar 1 ding tegen doen, een rechtzaak beginnen, dit zou normaal ook geen probleem zijn, ik heb meerdere advocaten, maar nu is dit zoiets kleins, en alleen de moiete daarvoor zal meer kosten, dan wat het uiteindelijk oplevert, ik heb dus al afspraken gemaakt met het incasso bureau, ik moet een paar openstaande rekeneningen betaleb (zonder de incasso kosten) en dan ben ik er vanaf, zodra dit klaar is laat ik alles overzetten, maar die deheeg bel ik liever niet meer, omdat ze er gewoon geen donder van snappen, zakendoen is bij hun niet bekend.
Gefeliciteerd, dit is de langste zin ooit op GoT zonder tussenkomst van een punt :P.

Kort samengevat, ik zou De Heeg gewoon mailen ook al wil je dat liever niet, het zijn nog steeds jou domeinnamen en ik ga er van uit dat ze dat bij De Heeg wel in een mooi lijstje kunnen proppen.

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
nee hoor, ik heb nog VEEEEEL veel langere zinnen op G.O.T. staan, mijn enter knop is stuk!

maar goed, dit zal wel de makkelijkste weg zijn, dus ik verzoek ze wel de vraag een overzicht te sturen naar mij,
in ieder geval bedankt folkA!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:16
Agressor schreef op 14 januari 2004 @ 15:17:
nee hoor, ik heb nog VEEEEEL veel langere zinnen op G.O.T. staan, mijn enter knop is stuk!
Ipv meerdere advocaten toch maar een nieuw toetsenbord aanschaffen ? En werkt de punt ook al niet ?

-

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05 20:17
Vroeger kon je nog per nameserver bekijken welke .nl-domeinnamen daarop aanwezig waren maar sinds SIDN geen zonetransfers van de .nl-zone meer toelaat is het niet mogelijk om deze informatie te kunnen bekijken.

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
(tuurlijk is mijn enter knop of mijn punt knop niet stuk ;-) ) ik typ gewoon zo, kan er ook niets aan doen.

maar steije, dat bedoelde ik dus.
Het kan niet meer, mmmm. maar goed, ik bedenk wel wat anders!

thx folks! (topic mag gesloten, is niet meer nodig)

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Hoe heb je het nu opgelost?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
heb al een mailtje naar dat #%&*@# bedrijf gestuurd! zal wel een maand duren voor een reply!

ik check mijn boekhouden er nog eens op na. heb al 11 domeinen terug weten te vinden, mot er nog meer hebben.

maar goed. het zal allemaal wel goed komen!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-05 15:23

Mappy

Piramide van Austerlitz

Agressor schreef op 14 januari 2004 @ 15:11:
2 domeinnamen hebben ze geannuleerd
Je provider (SIDN-deelnemer) mag in principe geen .nl-domeinen opheffen zonder jouw toestemming.
Enige hiaat/uitzondering op deze regel is een technische opheffing. Als De Heeg dus eerst jouw dienstverlening stopzet (dus bijv. geen dns-server meer voor jouw domein wil draaien), kan hij daarna het domein technisch opheffen omdat het niet langer aan de technische eisen van SIDN voldoet...

Opheffen omdat jij en De Heeg een financieel meningsverschil hebben mag niet.

Heb je zelf al eerder geprobeerd contact op te nemen met De Heeg, toen je geen rekeningen kreeg, terwijl je die wel logischerwijs kon verwachten?

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Pagina: 1