Ik ben bezig om een installatieprogje te maken. Een van de zaken is een snelkoppeling. Het is de bedoeling dat ik de regel "beginnen in" ga wijzigen met de map ik ik heb opgegeven. Kan ik deze regel via de command-line uitvoeren????, zo ja hoe????
Hoi Kanarievogel,
Welkom op GoT
Meer info over wat je al geprobeerd hebt en waar je hiermee tegenaan liep is gewenst. Het wordt van je verwacht dat je het een en ander aan vooronderzoek doet voordat je een topic opent. Zoeken metGoogle en de GoT Search zijn hierbij de meest logische eerste stappen
Hierover kan je meer lezen in :
Het algemeen beleid.
Windows Operated Systems - Policy
Windows Operated Systems - FAQ
Wat heb je al geprobeerd ?
Klinkt ook als een schoolopdracht
Anyway, met [google=script rename start in shortcut] komen er best wel veel opties tevoorschijn.
Welkom op GoT
Meer info over wat je al geprobeerd hebt en waar je hiermee tegenaan liep is gewenst. Het wordt van je verwacht dat je het een en ander aan vooronderzoek doet voordat je een topic opent. Zoeken metGoogle en de GoT Search zijn hierbij de meest logische eerste stappen
Het algemeen beleid.
Windows Operated Systems - Policy
Windows Operated Systems - FAQ
Wat heb je al geprobeerd ?
Klinkt ook als een schoolopdracht
Anyway, met [google=script rename start in shortcut] komen er best wel veel opties tevoorschijn.
[ Voor 23% gewijzigd door sanfranjake op 14-01-2004 13:43 ]
En wat heb je zelf al allemaal geprobeert?
Waar heb je overal gezocht?
Wat heb je reeds gevonden?
Voor welk OS is die software?
Dit heeft iig niks met met Windows Operated Systems te maken. Een topic met dit onderwerp hoort meer in Software Algemeen of Programming & Webscripting... Echter rammelt dit topic aan alle kanten qua info en voorbereiding dat moven geen enkele zin heeft.
Ga eerst zelf aan de slag en wanneer je er echt niet meer uitkomt dan kun je alsnog een topic openen in een daarvoor bestemde forum. Lees dan wel eerst even de voorwaarden voor het openen van een topic nog eens goed door:
Wat je allemaal moet doen voordat je een topic opent. (1)
Wat je allemaal moet doen voordat je een topic opent. (2)
Een topicstart, wat moet ik allemaal vermelden?
Een topictitel, waar moet deze aan voldoen?
Succes
Waar heb je overal gezocht?
Wat heb je reeds gevonden?
Voor welk OS is die software?
Dit heeft iig niks met met Windows Operated Systems te maken. Een topic met dit onderwerp hoort meer in Software Algemeen of Programming & Webscripting... Echter rammelt dit topic aan alle kanten qua info en voorbereiding dat moven geen enkele zin heeft.
Ga eerst zelf aan de slag en wanneer je er echt niet meer uitkomt dan kun je alsnog een topic openen in een daarvoor bestemde forum. Lees dan wel eerst even de voorwaarden voor het openen van een topic nog eens goed door:
Wat je allemaal moet doen voordat je een topic opent. (1)
Wat je allemaal moet doen voordat je een topic opent. (2)
Een topicstart, wat moet ik allemaal vermelden?
Een topictitel, waar moet deze aan voldoen?
Succes
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()