Werkt de BlueTooth van de T610 nou op 10 meter of 100 meter afstand?
Verwijderd
10 meterVerwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 19:37:
Werkt de BlueTooth van de T610 nou op 10 meter of 100 meter afstand?
heey mijn vriendin en ik hebben allebij de 610 aangeschaft.
alleen bij mij zat er belgische software in (gekocht bij belcompany) deze mag dus omgeruilt worden.
en mijn vriendin heeft een blauwe lijn over haar scherm heen lopen (nee niet laten vallen oid, en het toestel is al een keer uit en aan gezet)
morgen maar terug naar de belcompany om te kijken of ze die ook willen omruilen. dat ding is nog geen 4 dagen oud
nog meer mensen dat probleem tegen gekomen?? zou het het scherm zijn of is het een software bug?
voor de rest is het een fijne foon
alleen bij mij zat er belgische software in (gekocht bij belcompany) deze mag dus omgeruilt worden.
en mijn vriendin heeft een blauwe lijn over haar scherm heen lopen (nee niet laten vallen oid, en het toestel is al een keer uit en aan gezet)
morgen maar terug naar de belcompany om te kijken of ze die ook willen omruilen. dat ding is nog geen 4 dagen oud
nog meer mensen dat probleem tegen gekomen?? zou het het scherm zijn of is het een software bug?
Verwijderd
Even een 'domme' vraag. Kheb het niet kunnen vinden in de eerdere topics, al zal het er vast wel gestaan hebben, maar:
hoe kan je checken hoeveel geheugen je nog vrij hebt?
alvast bedankt.
k thanks varkentje
alvast bedankt.
k thanks varkentje
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 21:22 . Reden: bedankje ]
Verwijderd
Een manier: Ga naar je afbeeldingen toe -> klik op more/meer -> onderaan staat memory statusVerwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 20:10:
Even een 'domme' vraag. Kheb het niet kunnen vinden in de eerdere topics, al zal het er vast wel gestaan hebben, maar:
alvast bedankt.
Zal ook wel makkelijker kunnen, maarja zo doe ik het altijd
Verwijderd
Hebben jullie het Belcompany pakket genomen met de Orange PrePaid a E 199 eurios, en anders welk abbo van welke provider?????Zjemm schreef op 20 januari 2004 @ 19:42:
heey mijn vriendin en ik hebben allebij de 610 aangeschaft.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 21:33 ]
Volgens mij hangt het van de firmware af of dat dit werkt...met mijn firmware ken ik maar een manier om te kijken hoeveel ruimte je nog hebt en dat is door er vanaf de pc een file naar toe te sturen. Op het foon schermpje verschijnt dan de melding dat je nog ...kb vrij hebt. Als ik op jouw manier naar memory status ga staat er geen getal achter "beschikbaar"Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 20:46:
[...]
Een manier: Ga naar je afbeeldingen toe -> klik op more/meer -> onderaan staat memory status
Zal ook wel makkelijker kunnen, maarja zo doe ik het altijd
Verwijderd
Voor diegene die interesse hebben, heb nu ook nog een amr-conventer gevonden. hiermee kun je memo's (amr-files) conventeren naar wav-files, om ze dan op je PC af te spelen.Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 22:13:
Ik was al blij met de t610 en dacht dat ik al veel wist over het toestel en toch ben ik vandaag weer een handige mogelijkheid tegengekomen. Met 1 klik het lopende gesprek opnemen. Ik heb onder de favoriten "geluid opnemen" op de 1 plaats gezet. Als ik nu an het bellen ben kan ik met klik naar links gelijk het gesprek opnemen. Soms kan dit heel handig zijn
hier te downloaden: http://miksoft.evzonastravel.com/new_page_4.htm
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 22:27 ]
Verwijderd
Ja! Minigolf bijvoorbeeldTerryC schreef op 20 januari 2004 @ 22:06:
Kan je met de T610 nou eigenlijk met een andere T610 spellekes spelen? Via bluetooth?
Verwijderd
Hmz.. Wazig, dat wist ik niet. Welke firmware heb jij erop zitten dan? Nieuwe of ouwe?marcel067 schreef op 20 januari 2004 @ 21:22:
[...]
Volgens mij hangt het van de firmware af of dat dit werkt...met mijn firmware ken ik maar een manier om te kijken hoeveel ruimte je nog hebt en dat is door er vanaf de pc een file naar toe te sturen. Op het foon schermpje verschijnt dan de melding dat je nog ...kb vrij hebt. Als ik op jouw manier naar memory status ga staat er geen getal achter "beschikbaar"
ik zou vandaag mail krijgen betreft de frontjes per 6 euro. tot heden nog niks ontvangen. ik zag wel dat ene ginz al iets heeft besteld, naja dan wacht ik nog wel ff.
offtopic:
iemand geintresseerd in een 1 dag ouwe t610 accu???
[ Voor 4% gewijzigd door SYQ op 20-01-2004 23:00 ]
Verwijderd
Nee dat ging bij R1A ook al. Je moet soms alleen eventjes wachtenmarcel067 schreef op 20 januari 2004 @ 21:22:
[...]
Volgens mij hangt het van de firmware af of dat dit werkt...met mijn firmware ken ik maar een manier om te kijken hoeveel ruimte je nog hebt en dat is door er vanaf de pc een file naar toe te sturen. Op het foon schermpje verschijnt dan de melding dat je nog ...kb vrij hebt. Als ik op jouw manier naar memory status ga staat er geen getal achter "beschikbaar"
....
[ Voor 99% gewijzigd door Ginz op 21-01-2004 02:12 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Als je ergens 'Ginz' zie, dan ben ik het, maar ik heb niks besteld. Ik heb een blauwe T610, en een zilvere (oude) die ik zwart ga maken....SYQ schreef op 20 januari 2004 @ 22:59:
ik zou vandaag mail krijgen betreft de frontjes per 6 euro. tot heden nog niks ontvangen. ik zag wel dat ene ginz al iets heeft besteld, naja dan wacht ik nog wel ff.
offtopic:
Not me...
NEE!!!!!!!!, hoe komen jullie erbij dat ik iets besteld heb?marcel067 schreef op 20 januari 2004 @ 14:29:
[...]
Ginz heeft hier een aantal dingen besteld als ik me niet vergis. Daar krijgt ie de komende paar dagen iets van te horen en dan post ie hier wat zijn ervaringen zijn. Als het goed is. Nog even geduld dus.
[...]
Dat kan zeker handig zijn, ik geloof dat je wel verplicht bent te melden dat je aan het opnemen bent...
[ Voor 34% gewijzigd door Ginz op 21-01-2004 02:12 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit is de besteller. Niet Ginz.SYQ schreef op 15 januari 2004 @ 03:01:
( tis geen spam mensen !! )
voor degenen die nog op zoek zijn naar frontjes, hier kun je ze voor belachelijke prijs kopenmorgen gelijk ff de zwarte bestellen
http://www.surround.cd/t610/index.htm
indien je het niet vertrouwd, wacht dan nog ff. ik plaats bestelling morgen en dan zie ik wel of ik ze ontvang of niet. tik mijn ervaring wel hiero
PSN: Shiver23
Sorry, ik was de boosdoener. Volgens mij heb ik de plaatjes door elkaar gehaald.Ginz schreef op 21 januari 2004 @ 02:11:
NEE!!!!!!!!, hoe komen jullie erbij dat ik iets besteld heb?

Die lijken toch best veel op elkaar
Je hebt echt wel gelijk, daar had ik geen idee van...thanxVerwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 23:35:
[...]
Nee dat ging bij R1A ook al. Je moet soms alleen eventjes wachten
[edit]
firmware is R1L013, maar dat is eigenlijk niet interessant meer
[ Voor 6% gewijzigd door marcel067 op 21-01-2004 09:29 ]
lang verhaal kort houden, heb laatst accu besteld en ontvangen voor mijn t610. met de huidige werd ie maar niet geladen. kom ik er vervolgens achter dat de lader kapot is ipv de accu. zit dus nu met 1 extra accu opgeschept. wat doe ik doodleuk, ga een no-name lader kopen voor 10 euro. ook deze werkt niet. uiteindelijk heb ik dus ff 30 euro weg gegooid. had voor dit geld gewoon een bluetooth gevalletje kunnen kopen
ook niks gehoord van de gozer die frontjes verkoopt voor 6 euro. zelfde vandaag op de markt gezien in hengelo, hij vroeg er 10 euro voor. de toetsen zien er heel nep uit, verder niks op aan te merken
[ Voor 6% gewijzigd door SYQ op 22-01-2004 02:43 ]
Verwijderd
Heeft iemand hier die FloAt media control eens aan de praat gekregen?
ik kan nergens een goede uitleg vinden en het programmatje heeft geen helpfunctie
wanneer ik m opstart blijft het onderdeel "assecoires" in mijn "verbindingen" grijs.
ik kan nergens een goede uitleg vinden en het programmatje heeft geen helpfunctie
wanneer ik m opstart blijft het onderdeel "assecoires" in mijn "verbindingen" grijs.
je moet wel eerst op "connect" drukken... 
je kunt wat zaken (comport enzo) instellen in FM zelf. Met andere woorden, ja hoor, ik heb Float gewoon draaien. Werkt prima!
je kunt wat zaken (comport enzo) instellen in FM zelf. Met andere woorden, ja hoor, ik heb Float gewoon draaien. Werkt prima!
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
de mobile manager werkt prima!party42 schreef op 22 januari 2004 @ 14:23:
je moet wel eerst op "connect" drukken...
maar dat hele mediacontroll doet gewoon niets.. t staat maar een beetje in me systray en als ik erop klik zegt ie "Volume 100%" maar ik krijg er geen extra opties in me gsm bij...
of komt de media-controll niet onder "assecoires" te staan in je phone (gebruikte tot nu toe Christersons-pc-controll)
Winamp Howto
Using Winamp through your phone is simple, in two steps:
Run command "regsvr32 C:\Program Files\Fma\WinampCOMLib.dll" (skip this if you use setup to install Fma, it's done automaticaly)
Run Fma go to Options and select Carpedi3m script, connect to phone, and just go to phone menu: connections, accessoires and then FMA, enter WinAmp and see what is offered there :-)
Note: You can control other applications as Windows Media Player, PowerPoint, WinDVD, etc. Explore FMA menu under accessories for more information.
Using Winamp through your phone is simple, in two steps:
Run command "regsvr32 C:\Program Files\Fma\WinampCOMLib.dll" (skip this if you use setup to install Fma, it's done automaticaly)
Run Fma go to Options and select Carpedi3m script, connect to phone, and just go to phone menu: connections, accessoires and then FMA, enter WinAmp and see what is offered there :-)
Note: You can control other applications as Windows Media Player, PowerPoint, WinDVD, etc. Explore FMA menu under accessories for more information.
Verwijderd
ik heb gewoon echt een ander frontje nodig, het beeldscherm is beschadigt en er zitten veel krassen op de achterkant, ziet er gewoon neit mooi meer uit
ik wil wel een orgineel frontje maar zijn die wel ergens te verkrijgen ?? liefst in nederland.
Officiele SESP's verkopen deze.Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 17:39:
ik heb gewoon echt een ander frontje nodig, het beeldscherm is beschadigt en er zitten veel krassen op de achterkant, ziet er gewoon neit mooi meer uitik wil wel een orgineel frontje maar zijn die wel ergens te verkrijgen ?? liefst in nederland.
Verwijderd
Heeft er iemand verstand van deze pagina? Kan dit wel kloppen een SE T610 + Orange PrePaid voor E 199,-? Er staan voor de rest helemaal geen gegevens die pagina over de T610. Heeft iemand deze combinatie al aangeschaft? Of zijn er GoT'ers die bij Belcompany werken die van deze actie afweten?
Het is al te laat om te bellen :(!
Ga naar www.belcompany.com
Check mobiele telefoons --> prepaid pakketten --> Orange --> SE T610.
Exacte link kan ik niet geven, sorry!
Het is al te laat om te bellen :(!
Ga naar www.belcompany.com
Check mobiele telefoons --> prepaid pakketten --> Orange --> SE T610.
Exacte link kan ik niet geven, sorry!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 22:10 ]
Is al 3 pagina's geleden gezegd, en er was geloof ik 1 iemand die hem gekocht had. Verder is het geen fout, het staat daar nu al een weekie (ik ben inmiddels ook al een week aan het sparen
).
Heb hem besteld, maar moet nog even worden betaalt. Daarna probeer ik die Orange 20 Free er in te krijgen. (moet ook nog even op de bus.)
edit:
laat maar. ik was te laat met mijn reply
laat maar. ik was te laat met mijn reply
[ Voor 89% gewijzigd door Shiver23 op 22-01-2004 22:20 ]
Verwijderd
Ook bij BelCompany.com???? Dat zou mooi zijn, want dat overtuigd m'n vader dat dat ding ook voor E 200, - eurios te koop is. Zodat ik hem mag kopen-Skyhawk- schreef op 22 januari 2004 @ 22:17:
Heb hem besteld, maar moet nog even worden betaalt. Daarna probeer ik die Orange 20 Free er in te krijgen. (moet ook nog even op de bus.)
Kan iemand mij vertellen hoe ik achter de toetsen 1-10 een snelkeuze nummer kan programmeren? Volgens de handleiding moet dat in 'positielijst' maar daar lukt het mij niet mee... THNX
Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall
kun je niet gewoon vanuit het telefoonboek een tel.nummer toewijzen aan een toets?
overigens staat er een behoorlijke FAQ op de eerste pagina, en daarnaast diverse handleidingen van de t610.
overigens staat er een behoorlijke FAQ op de eerste pagina, en daarnaast diverse handleidingen van de t610.
[ Voor 42% gewijzigd door party42 op 23-01-2004 09:18 ]
Ga naar telefoonboek > geavanceerd > positielijst > THAT'S IT 
Je kan die sneltoetsen gebruiken door in het standby scherm het corresponderende nummer in te toetsen en op de linker softkey te drukken. Vb. Je moeder is geprogrammeerd onder 3, dan hoef je alleen 3 in te drukken en dan bellen.
Je kan die sneltoetsen gebruiken door in het standby scherm het corresponderende nummer in te toetsen en op de linker softkey te drukken. Vb. Je moeder is geprogrammeerd onder 3, dan hoef je alleen 3 in te drukken en dan bellen.
Verwijderd
mooi ik heb bij een SESP in Amsterdam de hele achterkant van mijn T610 gekocht voor 37,50 en als je het voorfrontje ook wou dat koste dan nog eens 35 euro, gelukkig ziet de voorkant er nog goed uit.
mail ontvangen van surround.info ofzo. na weekend gaat ie 9 euro kosten en hij heeft geen zwarte versie. dus voor mij no go. op de markt hiero kosten ze 10 euro
De markt in Hengelo was dat toch? Wanneer is die?SYQ schreef op 23 januari 2004 @ 13:54:
mail ontvangen van surround.info ofzo. na weekend gaat ie 9 euro kosten en hij heeft geen zwarte versie. dus voor mij no go. op de markt hiero kosten ze 10 euro
Ik zal op de markt in Enschede eens kijken of ze daar ook te krijgen zijn.
Verwijderd
jammer.....SYQ schreef op 23 januari 2004 @ 13:54:
Verwijderd
Ik heb toch maar een metallic blauwe besteld, want alleen deze week zijn ze nog voor de oude prijs 6 Euro dus (excl. de 2 Euro verzendkosten)
Ik ben benieuwd en zal laten weten hoe snel het word geleverd, ook de kwaliteit natuurlijk
Ik ben benieuwd en zal laten weten hoe snel het word geleverd, ook de kwaliteit natuurlijk
Verwijderd
Ik heb hier nu de R6B004 firmware (niet Nederlands talig) waar mensen het over hadden, maar ik kan totaal geen verschil ontdekken met RC4002 behalve dat de kleine lag in de menu zat die al zo goed als weg gehaald was er in deze versie helemaal niet meer is.
Verder werkt de camera nu ook zonder vertraging
Java presteert ongeveer hetzelfde als op R4C en ik kan ook geen bugs vinden zo...
Dit zal dus wel de beta final firmware zijn... zonder my friends dus.
Verder werkt de camera nu ook zonder vertraging
Java presteert ongeveer hetzelfde als op R4C en ik kan ook geen bugs vinden zo...
Dit zal dus wel de beta final firmware zijn... zonder my friends dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 16:58 ]
Verwijderd
Ze hebben niet toevallig bij het telefoonboek de mogelijkheid om straat en plaats in te vullen erbijgevoegd?
Kun je dit voor mij even kijken?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 17:32 ]
Verwijderd
Zit er niet bij idd.
Ik heb ooit een developers firmware gehad waar dat wel in zat maar die ben ik om de een of andere reden kwijtgeraakt
Ik heb ooit een developers firmware gehad waar dat wel in zat maar die ben ik om de een of andere reden kwijtgeraakt
Verwijderd
dat is jammer. Was wel handig geweest. Had je tenminste overal de compl. postadres bij de hand gehad.
Trouwens, wat bedoel je met beta final firmware. Zou er geen nieuwe firmware meer komen voor de T610, behalve dan de final?
Trouwens, wat bedoel je met beta final firmware. Zou er geen nieuwe firmware meer komen voor de T610, behalve dan de final?
Verwijderd
Niet veel meer iig want de bugs zijn er in R4C bijna helemaal uit en in R6B helemaal.
Trouwens, het is zo dat de B in de firmware staat voor een beta versie, een C voor een commerciële en een D voor een developers version dacht ik zo...
Trouwens, het is zo dat de B in de firmware staat voor een beta versie, een C voor een commerciële en een D voor een developers version dacht ik zo...
Nondeju, ik heb al een tijdje een T610 en vind het een prachtig toestel.
Om helemaal gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden van de T610 heb ik natuurlijk ook een bluetooth dongle en sinds gisteren een SE HBH 35 - headset.
Maar daar begonnen de problemen, als ik de 2 apparaten aan elkaar koppel blijft de verbinding niet stand houden. Heeft iemand dit ook al gehad of weet iemand hier een oplossing voor, want customer care zegt me dit:
Weet iemand misschien een oplossing? En excuseer mij als bij de 7000 replies die in dit topic staan de oplossing al eens genoemd is, want ik kan niks vinden.
Om helemaal gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden van de T610 heb ik natuurlijk ook een bluetooth dongle en sinds gisteren een SE HBH 35 - headset.
Maar daar begonnen de problemen, als ik de 2 apparaten aan elkaar koppel blijft de verbinding niet stand houden. Heeft iemand dit ook al gehad of weet iemand hier een oplossing voor, want customer care zegt me dit:
Ja, duh die kan alleen maar aan of uit, er is geen automatische stand.U kunt proberen de bluetooth op de telefoon op aan te zetten ipv automatisch.
Weet iemand misschien een oplossing? En excuseer mij als bij de 7000 replies die in dit topic staan de oplossing al eens genoemd is, want ik kan niks vinden.
Verwijderd
Ik ben mijn T630 binnenkort waarschijnlijk kwijt en denk eraan om dan een T610 te kopen (is veel goedkoper).
Nu vond ik op Esato iamand die had zijn frontje zelf zwart gemaakt:

Dit wil ik dan ook gaan doen. Wat heb ik hier voor nodig:
- Gereedschap om hem te openen.
- Plastic-primer en zwarte spuitbus.
Welk gereedschap heb ik nodig dan? En zou ik eerst ook moeten schuren of kan ik erzo overheen spuiten?
Nu vond ik op Esato iamand die had zijn frontje zelf zwart gemaakt:

Dit wil ik dan ook gaan doen. Wat heb ik hier voor nodig:
- Gereedschap om hem te openen.
- Plastic-primer en zwarte spuitbus.
Welk gereedschap heb ik nodig dan? En zou ik eerst ook moeten schuren of kan ik erzo overheen spuiten?
Volgens mij stond hier de complete uitleg bij van hoe en wat:
http://howardforums.com/s...&highlight=%2BXPMILLINIUM
Verwijderd
Ja, hetzelfde stond op Esato. Ik weet verder ook wel hoe ik het moet doen maar ik vraag me af wat voor gereedschap ik nodig heb voor het openmaken enzo?thegeronimo schreef op 23 januari 2004 @ 19:22:
Volgens mij stond hier de complete uitleg bij van hoe en wat:
En of ik eerst ook moet schuren of kan de primer zo over het frontje heen en dan het zwarte erover heen?
Verwijderd
@jelte ik sta een beetje paf dat je T630 kwijt wilt en teruggaat naar de T610. kan je de reden ff vertellen?
yup, er staan dacht ik 2 stands in hengelo. woensdag zeker, of het ook zaterdag is weet ik niet.Shiver23 schreef op 23 januari 2004 @ 14:01:
[...]
De markt in Hengelo was dat toch? Wanneer is die?
Ik zal op de markt in Enschede eens kijken of ze daar ook te krijgen zijn.
/edit
moet zeggen dat ik bovenstaande cover erg mislukt vind. je ziet een duidelijk verschil tussen het zwart boven en eronder. loop ik liever met een huidige cover rond
/edit2
zag zonet op de andere site dat er een desktop-charger bestaat. iemand enig idee hoeveel deze moet kosten?? een orginele SE lader kost 22,50 euro bij belcompany, anders ga ik zeker voor zon desktop geval
[ Voor 39% gewijzigd door SYQ op 24-01-2004 00:41 ]
Jelte, als je die vraag stelt aan die gast bij Esato heb je natuurlijk meteen het antwoord van iemand die er ervaring mee heeft. En waarom doe je nou weer je T630 weg? Je krijgt er zeker veel geld voor ofzo.
SYQ, ik begrijp wat je bedoelt met dat die cover mislukt is. Alleen is hij dat niet natuurlijk. Dat is het probleem met die standaard covers van de T610. Het zwarte gedeelte is glanzend, glad en je ziet je vingerafdrukken overduidelijk. Terwijl het grijze gedeelte mat is met "textuur", daardoor zal je altijd een overgang zien. Daarom hoopten wij dat jij die namaak covers van die ene site zou ontvangen om te zien hoe dat eruitziet als alles mooi overloopt. Ga je ze nu wel op de markt kopen of niet?
Btw. in principe verloopt je garantie als je je telefoon openmaakt, maar daar lijkt mij toch niets van te merken of wel?
SYQ, ik begrijp wat je bedoelt met dat die cover mislukt is. Alleen is hij dat niet natuurlijk. Dat is het probleem met die standaard covers van de T610. Het zwarte gedeelte is glanzend, glad en je ziet je vingerafdrukken overduidelijk. Terwijl het grijze gedeelte mat is met "textuur", daardoor zal je altijd een overgang zien. Daarom hoopten wij dat jij die namaak covers van die ene site zou ontvangen om te zien hoe dat eruitziet als alles mooi overloopt. Ga je ze nu wel op de markt kopen of niet?
Btw. in principe verloopt je garantie als je je telefoon openmaakt, maar daar lijkt mij toch niets van te merken of wel?
Verwijderd
Ik heb problemen met SE Image Editor en MMS home studio..
Image Editor zegt n keer of zes; 'An unsupported operation was attempted' en detecteerd mn phone niet.
MMS home studio loopt vast tijdens het opstarten en zegt: fout-blabla ModMain.Main - frmMain.Show (0)
Iemand die het wel aan de gang heeft?
xtndc/fma doet het wel prima...
Image Editor zegt n keer of zes; 'An unsupported operation was attempted' en detecteerd mn phone niet.
MMS home studio loopt vast tijdens het opstarten en zegt: fout-blabla ModMain.Main - frmMain.Show (0)
Iemand die het wel aan de gang heeft?
xtndc/fma doet het wel prima...
offtopic:
Best mooi dat matte zwart... mn vorige t610 is meegewassen met mn broek, dus ik heb een frontje 'over'
. Kan ik daar mooi ff op experimenteren..
Best mooi dat matte zwart... mn vorige t610 is meegewassen met mn broek, dus ik heb een frontje 'over'

Verwijderd
@SYQ die zwarte cover bovenste deel glimt omdat de glanzende lak aan de binnenkant is gespoten en dus een glaslaagje eroverheen zit waardoor je vingerafdrukken iets te goed kan zien. de onderste deel kan je onmogelijk aan de binnenkant spuiten omdat dat niet van glas is.
en als je de onderste deel zwart glanzend zou spuiten zou je ook vaak vuil of vingerafdrukken zien ( minder goed dan bij het bovenste deel) maar het schoonmaken van onderste deel is 2 keer moeilijker omdat er geen glas overheen zit en niet zo glad is als het bovenste deel.
al met al, zwart mat is het beste, ondanks dat je verschil ziet van boven naar beneden en ik vind het ECHT mooi. ik wacht nog ff met frontje spuiten tot ik een andere frontje in me bezit heb.....
@deuxani je weet niet wat jelte ervoor betaald heeft, misschien kan hij zowiezo geen winst maken op de verkoop....
@BJ1314159 wat een naam
heb je al op sony ericsson site de nieuwste mms en image editor gedownt? en de nieuwste XTND?
en als je de onderste deel zwart glanzend zou spuiten zou je ook vaak vuil of vingerafdrukken zien ( minder goed dan bij het bovenste deel) maar het schoonmaken van onderste deel is 2 keer moeilijker omdat er geen glas overheen zit en niet zo glad is als het bovenste deel.
al met al, zwart mat is het beste, ondanks dat je verschil ziet van boven naar beneden en ik vind het ECHT mooi. ik wacht nog ff met frontje spuiten tot ik een andere frontje in me bezit heb.....
@deuxani je weet niet wat jelte ervoor betaald heeft, misschien kan hij zowiezo geen winst maken op de verkoop....
@BJ1314159 wat een naam

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 09:41 ]
Deze vind ik ook wel mooi (alleen veel mensen die ik ken niet
, maar dit kan ook een pluspunt zijn, want dan loopt niemand ermee
):

Alleen het probleem is: op de achterkant staat SonyEricsson. Hoe wil je dat zo spuiten dat de tekst aan de achterkant onbeschaden blijft

Alleen het probleem is: op de achterkant staat SonyEricsson. Hoe wil je dat zo spuiten dat de tekst aan de achterkant onbeschaden blijft
Verwijderd
das onmogelijk om die letters te behouden. maar op de voorkant staat het wel en dat is toch ook goed? wees gerust niemand zal het voor een nokia aanzien whehehe....
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 10:56 ]
ik ga zo ff de stad in, en geef de kapotte lader terug. indien hij het zwarte frontje heeft koop ik hem zeker.
misschien kunnen we een IA doen bij de volgende gozer ???
http://cgi.ebay.de/ws/eBa...3380649246&category=36915
of anders bij surround.info (doe alleen mee als ie de zwarte heeft)
Zo te zien zijn deze frontjes niet origineelSYQ schreef op 24 januari 2004 @ 11:32:
ik ga zo ff de stad in, en geef de kapotte lader terug. indien hij het zwarte frontje heeft koop ik hem zeker.

Zijn deze wel van aluminium gemaakt
Wat ik niet snap: waarom kopen mensen neppe, plastic frontjes zonder SE logo, als ze een originele (wel meestal zilvere), aluminium, met SE logo frontje al hebben
Natuurlijk moeten mensen dit zelf weten, maar naar mijn ervaring krijg je er alleen maar gekl**t mee
Vroeger had ik een 8210 en kocht ik altijd op de zwarte markt in Beverwijk mijn neppe frontjes. Ze pasten op de een of andere manier meestal niet goed en er kwam altijd veel stof in. En later kreeg ik ook problemen dat mijn trilfunctie niet werkte en mijn beltonen niet afspeelden als ik gebeld werd. Dit even ter zijde, want ik weet niet zeker of dit aan de frontjes lag, of dat het gewoon 100% Nokia was

Ik snap best dat mensen wel eens een ander kleur frontje willen hebben, maar als je dit zo graag wilt, dan spuit je em toch gewoon
Ik heb geinformeerd bij de Photoshop in Den Haag en die hadden de originele frontjes voor (niet schrikken!

Ginz en ik zijn een IA aan het voorbereiden, dus als je 55euries net iets te veel vind en je toch de originele aluminium frontjes wil, dan weet je ons binnenkort wel te vinden. (Voor degene die nieuw zijn, of het gewoon niet weten: inkoopacties.nl) Als het zover is, wordt het wel gemeld hier op het forum en op IRC, maar verder kan ik er niet op in gaan, omdat we nog aan het onderhandelen zijn en IA's hier niet mogen
Maar het probleem wat je dus krijgt met overspuiten is te zien op de foto hierboven van de zwarte T610. Je ziet een verschil tussen het matte gedeelte en het glimmende gedeelte. Ik wil mn T610 in 1 kleur hebben het liefst en dan dus in dezelfde kleur grijs als het onderste gedeelte en de zijkant van de phone. Zoiets dus:

Behalve dan iets meer grijs/zilver. Dit lijkt meer wit.

Behalve dan iets meer grijs/zilver. Dit lijkt meer wit.
Verwijderd
Ik wil hem niet kwijt, maar raak hem kwijt. Het is een lang verhaal maar het komt er dus op neer dat ik hem binnenkort niet meer heb. En nee, ik heb hem niet verkocht.Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 22:07:
@jelte ik sta een beetje paf dat je T630 kwijt wilt en teruggaat naar de T610. kan je de reden ff vertellen?
Weer even over de zwarte t610:
Ik kan die vraag daar niet aan die man op esato stellen omdat die man zijn email niet meer klopt en het topic al erg oud is...
Ik heb daar ook foto's gezien van iemand die het onderste deel ook in glans had met autolak:
Dit lijkt ook erg kewl. Alleen ik weet niet hoe het er overdag uitziet omdat al deze foto's bij wat donkerder licht zijn genomen
Verwijderd
Ziet het allemaal ZEER netjes uit
Waar ik wel een voordeel mee heb, waar ik werk wordt ook veel gespoten.
Als ik m'n T-610 een andere kleur wil geven kan ik dit zelf dus zo effe doen
En dan krijg ik ook een cover met een mooie glans erop ( hoogglans spuiten )
Ben wel benieuwd hoe dat eruit gaat zien
Waar ik wel een voordeel mee heb, waar ik werk wordt ook veel gespoten.
Als ik m'n T-610 een andere kleur wil geven kan ik dit zelf dus zo effe doen
En dan krijg ik ook een cover met een mooie glans erop ( hoogglans spuiten )
Ben wel benieuwd hoe dat eruit gaat zien
omdat je op je achterhoofd gevallen moet zijn wil je voor een frontje 55 euro betalen ! das ruim 120 gulden. met dat geld drink ik mezelf liever lam
ja, maar dan vind ik het toch zonde om van een originele zilvere naar een neppe gekleurde te gaan.SYQ schreef op 24 januari 2004 @ 15:38:
[...]
omdat je op je achterhoofd gevallen moet zijn wil je voor een frontje 55 euro betalen ! das ruim 120 gulden. met dat geld drink ik mezelf liever lam
enne... ga je gang hoor!
Verwijderd
misschien ligt het aan mijn computer maar die link werkt niet bij mij?SYQ schreef op 24 januari 2004 @ 11:32:
Verwijderd
Ligt aan je pc, bij mij doet die het !!Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 19:56:
[...]
misschien ligt het aan mijn computer maar die link werkt niet bij mij?
Hehehe, het is alleen de vraag of het wel slim is om het onderste gedeelte ook glanzend te maken.
Even serieus, check hoeveel vingerafdrukken er overal op het bovenste zwarte gedeelte altijd al zit. Ik denk dat het daar beneden dan wel 10x zo erg zal zijn omdat je de toetsten juist zo vaak aanraakt met je vingers. Ik vind het sowieso jammer dat SE niet gewoon een éénkleurige T610 uit heeft gebracht, aangezien hier veel vraag naar is.
WOOH! Welke theme is dat????Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 14:29:
[...]
Ik wil hem niet kwijt, maar raak hem kwijt. Het is een lang verhaal maar het komt er dus op neer dat ik hem binnenkort niet meer heb. En nee, ik heb hem niet verkocht.
Weer even over de zwarte t610:
Ik kan die vraag daar niet aan die man op esato stellen omdat die man zijn email niet meer klopt en het topic al erg oud is...
Ik heb daar ook foto's gezien van iemand die het onderste deel ook in glans had met autolak:
[afbeelding]
Dit lijkt ook erg kewl. Alleen ik weet niet hoe het er overdag uitziet omdat al deze foto's bij wat donkerder licht zijn genomen. Maar toch lijkt mat zwart mij mooier aangezien je anders altijd verschil in "hoeveelheid glans" erop zit zeg maar...
Iemand die me hier verder mee kan helpen?thegeronimo schreef op 23 januari 2004 @ 18:40:
Nondeju, ik heb al een tijdje een T610 en vind het een prachtig toestel.
[...]
Ja, duh die kan alleen maar aan of uit, er is geen automatische stand.
Het werkt wel als je aant bellen bent, maar de "standby" (als je het zo kunt zeggen) werkt niet. Op het moment dat je de headset aanzet maakt die verbinding met de telefoon waarop het headsetlogootje in de statusbalk verschijnt. 2 seconden later valt deze verbinding weer weg en verdwijnt dus het headset logootje.
Wie gebruikt deze 2 apparaten samen en herkent dit probleem niet?
[ Voor 12% gewijzigd door thegeronimo op 25-01-2004 14:11 ]
Verwijderd
Ik krijg van de week de SE T610
. Gekocht bij belcompany.com. Maar nu wil ik ook communicatie tussen m'n phone en m'n pc. Dit kan met een USB Bluetooth Dongle als het goed is.
Maar nu is m'n vraag: Welke hebben jullie en wat is aan te raden? Ik heb gezocht naar 100 meter dongles omdat dat werd aangeraden door Ginz in het openings topic.
Ik heb wat gezocht op internet en heb deze gevonden:
- http://silverapp1.mycom.n...uctID=35060&productType=1
- En ik heb ook wat op CDROMland.nl gezien. Die zijn van Site-com.
- http://www3.alternate.nl/html/nodes_info/lbus80.html
Hebben jullie ervaring met deze of zijn er betere/goedkopere te vinden?
Mvg. Bill
Maar nu is m'n vraag: Welke hebben jullie en wat is aan te raden? Ik heb gezocht naar 100 meter dongles omdat dat werd aangeraden door Ginz in het openings topic.
Mvg. Bill
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 21:32 ]
Je hebt niets aan een 100 meter dongle omdat je phone maar 10 meter aan kan. Ik heb zelf die dongle van MY COM en die bevalt me primaVerwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 21:24:
Ik krijg van de week de SE T610. Gekocht bij belcompany.com. Maar nu wil ik ook communicatie tussen m'n phone en m'n pc. Dit kan met een USB Bluetooth Dongle als het goed is.
Mvg. Bill
[ Voor 3% gewijzigd door Mavvie op 25-01-2004 22:00 ]
zet ik de scarface plaatje in mijn gsm zit de operator logo precies voor zn hoofd
iemand enig idee of het mogelijk is om de operator logo (tijdelijk) te verwijderen?? met de s55 was het gewoon ff transparant gifje laden
Heeft iemand enig idee of de al eerder genoemde aanbieding van Belcompany (en nu ook bij de Kijkshop) van de T610 + Orange Prepaid voor 199,- een toestel met simlock betreft?
Verwijderd
Reken daar maar wel op, is volgens mij altijd bij prepaid pakketjesjeropc schreef op 26 januari 2004 @ 11:21:
Heeft iemand enig idee of de al eerder genoemde aanbieding van Belcompany (en nu ook bij de Kijkshop) van de T610 + Orange Prepaid voor 199,- een toestel met simlock betreft?
mn vriendin heeft sinds eergister ook een 610. dus ik vraag het meer voor haar.
hoe ist het met de software op een mac? want volgens mij (we hebben die cd nog niet nader bekeken) is die cd met software die je dr bij krijgt alleen voor pc.
dus hoe kan mijn lief nou dr foon aan dr mac koppelen en wat er zoal mogelijk is uitvoeren??? (via bluetooth)
hoe ist het met de software op een mac? want volgens mij (we hebben die cd nog niet nader bekeken) is die cd met software die je dr bij krijgt alleen voor pc.
dus hoe kan mijn lief nou dr foon aan dr mac koppelen en wat er zoal mogelijk is uitvoeren??? (via bluetooth)
Verwijderd
bijna alle functionaliteiten, alleen je pc als headset gebruiken kan volgens mij nietXdeckX schreef op 26 januari 2004 @ 11:44:
mn vriendin heeft sinds eergister ook een 610. dus ik vraag het meer voor haar.
outlook e.d. kan wel
Reclame maken voor je inkoopacties is niet de bedoeling.
[ Voor 80% gewijzigd door intoxicated op 26-01-2004 12:19 ]
kun je dit wat duidelijker uitleggen?Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 12:06:
[...]
bijna alle functionaliteiten, alleen je pc als headset gebruiken kan volgens mij niet
outlook e.d. kan wel
is er software beschikbaar voor de mac waarmee je dezelfde dingen kan doen als met de software voor de pc? of staat die gewoon op die bijgeleverde cd? (nee nog steeds niet gecheckt;))
Vraagje. Ik heb eindelijk maar is een BT dongeltje gehaald bij MyCom.
Werkt prima, maar ik heb nu iets vreemds.
Gister float mobile agent gedownload. Erg leuk programma.
Verder een aantal themes en ringtones naar me telefoon verzonden.
Maar nu komt het probleem.
Op het hoofdscherm van me telefoon staat er nu een tekst extra bij. Er staat bovenin gewoon Orange. Maar direcht daaronder staat de volgende tekst: CarpeDi3m1687.
Dit zal ongetwijfeld te maken hebben met iets wat ik gedownload heb, maar mijn vraag is hoe ik dit er nu uit krijg?
van Theme veranderen help niet. Iemand een idee?
Op het hoofdscherm van me telefoon staat er nu een tekst extra bij. Er staat bovenin gewoon Orange. Maar direcht daaronder staat de volgende tekst: CarpeDi3m1687.
Dit zal ongetwijfeld te maken hebben met iets wat ik gedownload heb, maar mijn vraag is hoe ik dit er nu uit krijg?
Verwijderd
Ik heb er zelf niet echt ervaring mee. Een vriend van mij heeft de T610 en MacOSX en die kan iig foto's versturen naar zijn notebook (powerbook), ringtones, themes e.d. naar zijn T610 kopieren en zijn adressenboek aanpassen. Als ik hem goed begrepen heb zit dat allemaal built-in is MacOSX, ik weet dit niet zeker, als ik hem spreek zal ik het hem vragen.XdeckX schreef op 26 januari 2004 @ 12:13:
[...]
kun je dit wat duidelijker uitleggen?
is er software beschikbaar voor de mac waarmee je dezelfde dingen kan doen als met de software voor de pc? of staat die gewoon op die bijgeleverde cd? (nee nog steeds niet gecheckt;))
Ik moet toch even van het hart dat ik dit echt een K*TTOESTEL vind... Had eerst een T-Mobile T68i, die na drie keer kapot geweest te zijn, eindelijk omgeruild werd voor een T610... Maar ook deze ging binnen korte tijd kapot (speaker) en deze ga ik nu dus weer voor de derde keer opsturen... Voor mij écht géén SE meer... BLEGH!!!
Verwijderd
de t68i problemen icm T-mobile zijn bekend.MikeyMan schreef op 26 januari 2004 @ 15:15:
Ik moet toch even van het hart dat ik dit echt een K*TTOESTEL vind... Had eerst een T-Mobile T68i, die na drie keer kapot geweest te zijn, eindelijk omgeruild werd voor een T610... Maar ook deze ging binnen korte tijd kapot (speaker) en deze ga ik nu dus weer voor de derde keer opsturen... Voor mij écht géén SE meer... BLEGH!!!
Daar ben ik zelf ook slachtoffer van (tot 4x toe een nieuw toestel)
heb nu de t610 gehad en daar ben ik tot nu toe heel erg tevreden over.
Ik zou zeggen cool down.. take a deep breath.. and give it another try
Verwijderd
volgens mij krijg je gewoon mac software bijgeleverd en de software van apple zelf kan ook heel veel met bluetooth. ik durf het zelfs te stellen dat je met de combi bluetooth mac meer kan als met de combi pc-bluetooth. Contacten synchroniseren, plaatjes en beltonen versturen etc schijnt allemaal super makkelijk te gaan. Maar ik heb het ook alleen maar van horen zeggen hoor, ik heb het niet uitgezocht.XdeckX schreef op 26 januari 2004 @ 12:13:
[...]
kun je dit wat duidelijker uitleggen?
Verwijderd
dat is de naam van het script van FMA, hiermee kan je ook je pc besturen (of iig gedeeltes). Kijk maar ff in je telefoon onder verbindingen->accessoires.mrVB schreef op 26 januari 2004 @ 12:33:
Vraagje. Ik heb eindelijk maar is een BT dongeltje gehaald bij MyCom.
als je dat script uitschakeld in FMA zal het er waarschijnlijk niet meer staan. Ik kan het niet voor je uitproberen want mijn Belkin dongle was volgens de software hardwarematig niet helemaal goed en ik heb em dus teruggebracht. Alleen wastie toen natuurlijk uitverkocht dus ik ga binnenkort bij de mycom maar ff zo'n MSI dongle halen, in dat merk heb ik ook meer vertrouwen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 17:04 ]
Verwijderd
Aarghh...
Ik word hier tot waanzin gedreven... iemand hier die heel toevallig nog een adres weet waar ze dit ding incl. Tmobile abo hebben? De levering is wel waardeloos van dit toestel... Darn...
Ik word hier tot waanzin gedreven... iemand hier die heel toevallig nog een adres weet waar ze dit ding incl. Tmobile abo hebben? De levering is wel waardeloos van dit toestel... Darn...
thx, je hebt gelijk. T'is er al uitVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 17:00:
[...]
dat is de naam van het script van FMA, hiermee kan je ook je pc besturen (of iig gedeeltes). Kijk maar ff in je telefoon onder verbindingen->accessoires.
als je dat script uitschakeld in FMA zal het er waarschijnlijk niet meer staan. Ik kan het niet voor je uitproberen want mijn Belkin dongle was volgens de software hardwarematig niet helemaal goed en ik heb em dus teruggebracht. Alleen wastie toen natuurlijk uitverkocht dus ik ga binnenkort bij de mycom maar ff zo'n MSI dongle halen, in dat merk heb ik ook meer vertrouwen.
ik heb sinds een paar dagen ook een t610 met een vodafone abo 
ik ben zeer content met deze fone alleen een nadeel vind ik is: klein geheugen
voor de rest is het echt een gigantisch top toestel beter is er niet!
ik zitter ook de hele tijd op te geilen
maar uhm wat ik wilde vragen is... als ik het achterklepje eraf haal dan valt me accu er gewoon uit... is dit normaal hoort die accu gewoon los te zitten? als het klepje erop zit is er niets aan de hand... maar klepje af accu weg
waar ik ook zeer benieuwd naar ben is hoe de foto's er op de pc uitzien, aangezien ik nog geen BT dongle heb (komt nog) weet ik dat niet. Is er misschien iemand die een t610 plaatje kan posten? ik weet wel dat de samsung e700 hele mooie foto's maakt maar die is 0.3 mp en t610 0.1 en geen zoom enz.
dus iemand die een voorbeeldje wil posten?
ik ben zeer content met deze fone alleen een nadeel vind ik is: klein geheugen
voor de rest is het echt een gigantisch top toestel beter is er niet!
maar uhm wat ik wilde vragen is... als ik het achterklepje eraf haal dan valt me accu er gewoon uit... is dit normaal hoort die accu gewoon los te zitten? als het klepje erop zit is er niets aan de hand... maar klepje af accu weg

waar ik ook zeer benieuwd naar ben is hoe de foto's er op de pc uitzien, aangezien ik nog geen BT dongle heb (komt nog) weet ik dat niet. Is er misschien iemand die een t610 plaatje kan posten? ik weet wel dat de samsung e700 hele mooie foto's maakt maar die is 0.3 mp en t610 0.1 en geen zoom enz.
[ Voor 26% gewijzigd door Mx-KAEY op 26-01-2004 23:04 ]
-- Mx-Generætion --
true, maar mocht je nou iets meer toekomstgericht zijn en er vanuit gaan dat je wellicht ooit nog andere BlueTooth apparaten gaat aanschaffen die wel verder dan 100m kunnen, dan zou ik je aanraden de €10,- duurdere versie te kopen...Evil M@V schreef op 25 januari 2004 @ 22:00:
[...]
Je hebt niets aan een 100 meter dongle omdat je phone maar 10 meter aan kan. Ik heb zelf die dongle van MY COM en die bevalt me prima
maargoed. suit ya'rself.
Heb sinds gister ook de t610 wat een gaaf toestel is dat zeg. Had hiervoor een t68i welke ik al super vond maar deze overftreft hem zeker. Heb hem gekocht in combi met een orange free 20. Toen ik thuis kwam en de doos open deed vond ik ook nog zo'n leuk bestuurbaar bluetooth autotje is eigenlijk erg zinloos maar wel cool om eens te proberen.
Weet iemand of er ergens ook gratis leuke spelletjes te downen zijn voor dit oh zo gave ding???
Weet iemand of er ergens ook gratis leuke spelletjes te downen zijn voor dit oh zo gave ding???
[ Voor 4% gewijzigd door sjekneck op 26-01-2004 23:10 ]
dats vet koel man bij mij zattie er niet bij!
[ Voor 3% gewijzigd door Mx-KAEY op 26-01-2004 23:25 ]
-- Mx-Generætion --
Ja hij is erg cool ja werkt tot ruim 10 meter afstand en functioneerd zeker naar behoren. Vandaag ff me leraar gek gemaakt door met dat ding rond te toeren door z'n lokaalMx-KAEY schreef op 26 januari 2004 @ 23:24:
heb jij dat autootje erbij gekregen?
dats vet koel man bij mij zattie er niet bij!
HELP! nog steeds.thegeronimo schreef op 25 januari 2004 @ 14:11:
Het werkt wel als je aant bellen bent, maar de "standby" (als je het zo kunt zeggen) werkt niet. Op het moment dat je de headset aanzet maakt die verbinding met de telefoon waarop het headsetlogootje in de statusbalk verschijnt. 2 seconden later valt deze verbinding weer weg en verdwijnt dus het headset logootje.
Gebruikt iemand met succes de t610 met de HBH 35, of heeft er iemand dezelfde problemen als ik? En weet er iemand een oplossing?
heeft iemand al een htmlbrowser geinstalleerd ?
is er misschien ook een gratis browser verkrijgbaar?
want anders ben ik aangewezen op die webviewer van Sony Ericson voor maarliefst 18 euro!!
ziet er wel mooi uit.
is er misschien ook een gratis browser verkrijgbaar?
want anders ben ik aangewezen op die webviewer van Sony Ericson voor maarliefst 18 euro!!
ziet er wel mooi uit.
Huh... bij belcompany kun je voor 50 euro extra dat autotje erbij kopen... Niet eerlijk... anders had ik em ook met autotje gehaald 
Als je wilt weten wat de kwaliteit van de foto's zijn... moet je in een review zoeken.. daar stonden dacht ik foto's in! (zie starttopic)
Als je wilt weten wat de kwaliteit van de foto's zijn... moet je in een review zoeken.. daar stonden dacht ik foto's in! (zie starttopic)
[ Voor 6% gewijzigd door steffex op 27-01-2004 00:59 ]
Mx-KAEY schreef op 26 januari 2004 @ 22:58:

Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
as ik de klepje eraf haal dan zit mijn accu ook los en floept de mobiel uit omdat ie geen kontakt meer maakt. maar eruitvallen doet ie niet tenzij ik hard schud of zo.Mx-KAEY schreef op 26 januari 2004 @ 22:58:
imaar uhm wat ik wilde vragen is... als ik het achterklepje eraf haal dan valt me accu er gewoon uit... is dit normaal hoort die accu gewoon los te zitten? als het klepje erop zit is er niets aan de hand... maar klepje af accu weg
als je de klepje omkeert zie je waarom hij niet rammelt wanneer de klepje er weer op zou zitten
Dat ziet er lekker uit...
Maar wat dacht je van Saigon Sticks met biertje?

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
tnx voor het pic posten. Deze zijn waarschijnlijk genomen in het donker of niet?
ik kan het niet uitstaan dat die e700 beter is
maar wat ik ook heb met mijn telefoon is mobistar. Dat is een provider in belgie en dat staat gewoon in me telefoon
misschien dat mijn telefoon is geimporteerd uit belgie. Zou dit een reden kunnen zijn voor mij om terug naar de winkel te gaan en em te laten flashen of om te laten ruilen naar een goede ik vind het een beetje irritant namelijk dat ik met een belgische telefoon zit 
tenminste het enige verschil is dat ik een mobistar logo heb ipv wap en dat ik een paar standaard plaatjes heb die ik niet kan weg kan krijgen.
dat autootje wil ik ook ik vind het niet eerlijk dattie er bij mij niet bij zat
maar ik heb dus een vriend die een e700 heeft en we zitten af en toe te discussieren welke telefoon nou beter is. mijnes is beter omdat ik bluetooth heb zijnes is beter omdat ie betere foto's kan maken en mooier scherm heeft en een groter geheugen heeft. mijnes is beter omdat ik.... enz
hebben nog wat mensen wat argumenten voor me ?
argumenten zoals die telefoon heeft een klepje heeft geen zin... ik ben antiklepje en hij is pro klepje dus daar zijn we al over uit
maar wat maakt de t610 nou zo veel beter dan de e700 (ik wil me gewoon even wat beter voelen)
ik kan het niet uitstaan dat die e700 beter is
maar wat ik ook heb met mijn telefoon is mobistar. Dat is een provider in belgie en dat staat gewoon in me telefoon

tenminste het enige verschil is dat ik een mobistar logo heb ipv wap en dat ik een paar standaard plaatjes heb die ik niet kan weg kan krijgen.
dat autootje wil ik ook ik vind het niet eerlijk dattie er bij mij niet bij zat
maar ik heb dus een vriend die een e700 heeft en we zitten af en toe te discussieren welke telefoon nou beter is. mijnes is beter omdat ik bluetooth heb zijnes is beter omdat ie betere foto's kan maken en mooier scherm heeft en een groter geheugen heeft. mijnes is beter omdat ik.... enz
hebben nog wat mensen wat argumenten voor me ?
argumenten zoals die telefoon heeft een klepje heeft geen zin... ik ben antiklepje en hij is pro klepje dus daar zijn we al over uit
maar wat maakt de t610 nou zo veel beter dan de e700 (ik wil me gewoon even wat beter voelen)
-- Mx-Generætion --
Dit topic is gesloten.