Toon posts:

EPoX gaat ook NVidia VGA card doen.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.epox.nl/newshtm/january.htm >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.epox.nl/newshtm/jan_images/vgas.jpg

EPoX VGA graphic cards bring a new level of graphic performance to desktop PCs delivering new generation 3D experience. From GeForce MX440/MX4000 to FX5200 and even the highest performance FX5950 Ultra, EPoX provides a full range to satisfy your performance needs! EPoX VGA cards are based upon the chipsets from Nvidia to continue our successful relationship.

Nou wat denken jullie, wordt dat wat?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

SPAM :+

Serieus : Als ABIT niet wil dan wij wel zullen ze gedacht hebben dacht ik zo ?? ;)

en dan de vraag : Komen er ook ATI kaarten >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:11
dat wordt denk ik wel wat dikke vette overclockkaarten >:) .

hehehehe.......... 8) .

maar even serieus jawel ik dank dat epox vga kaarten wel een leuk succesje word op de markt. :)
Maarjah de vraag die al gesteld is zouden ze ook ati kaarten gaan maken. :/

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:55
Worden dit overklok kaarten :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06 20:37

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

epox heeft wel een naam op te houden als het gaat om betaalbaar en funktioneel pcb.....

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ben benieuwd of Epox dezelfde visie doortrekt zoals in hun moederborden. Iedereen weet dat Epox moederborden overklok beesten zijn tegen een reletief lage prijs. Nu hopen dat zij dus deze gedachte ook overbrengen op de nieuwe lijn videokaarten.

Hoop persoonlijk een beetje in de trant van abit, die toen al wat exotische nvidia kaarten verkochten met extra koeling... ff de naam kwijt van die speciale benaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op 13 januari 2004 @ 22:12:
SPAM :+

Serieus : Als ABIT niet wil dan wij wel zullen ze gedacht hebben dacht ik zo ?? ;)

en dan de vraag : Komen er ook ATI kaarten >:)
Wie weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sedat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 13:57

Sedat

Tweaker...

Is er toevallig ook een FX5900 versie.... :) een die mooi te flashen valt naar de FX5950 ultra... dat zou denk ik de verkopen ook stimuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sedat schreef op 14 januari 2004 @ 10:27:
Is er toevallig ook een FX5900 versie.... :) een die mooi te flashen valt naar de FX5950 ultra... dat zou denk ik de verkopen ook stimuleren
vast wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Miki schreef op 13 januari 2004 @ 23:00:
Ben benieuwd of Epox dezelfde visie doortrekt zoals in hun moederborden. Iedereen weet dat Epox moederborden overklok beesten zijn tegen een reletief lage prijs. Nu hopen dat zij dus deze gedachte ook overbrengen op de nieuwe lijn videokaarten.

Hoop persoonlijk een beetje in de trant van abit, die toen al wat exotische nvidia kaarten verkochten met extra koeling... ff de naam kwijt van die speciale benaming.
OTES ;)
Pagina: 1