Ik heb al eens proberen te hosten maar ik heb een Sitecom Router (10/100Mbps xDSL/Cable Router 45) en ik heb van een aantal gehoord dat je dan niet kan hosten of server op starten en van andere hoor ik dat het weer wel kan alleen is het iets ingewikkelder maar hun kunnen mij het niet uitleggen.:'(
Nu weet ik wel dat ik met mijn server pc meteen van de modem naar mijn pc toe en van mijn pc naar de router en die router gaat weer naar de andere pc toe.
dus moeten er 2 internet kaarten in 1 van modem naar deze pc en 1 van deze pc naar de router.
Kan iemand mij dit beter uitleggen en hoe ik zo'n server kan maken,
Ik krijg na me verjaardag een nieuwe pc en die wil ik gebruiken voor het maken van een Helbreath Gameserver en ook voor de andere dingen die ik op deze pc ook doe zoals kazaa, msn, Helbreath spelen en al die andere dingen...
_/-\o_Alvast bedankt,_/-\o_
Darcey
Nu weet ik wel dat ik met mijn server pc meteen van de modem naar mijn pc toe en van mijn pc naar de router en die router gaat weer naar de andere pc toe.
dus moeten er 2 internet kaarten in 1 van modem naar deze pc en 1 van deze pc naar de router.
Kan iemand mij dit beter uitleggen en hoe ik zo'n server kan maken,
Ik krijg na me verjaardag een nieuwe pc en die wil ik gebruiken voor het maken van een Helbreath Gameserver en ook voor de andere dingen die ik op deze pc ook doe zoals kazaa, msn, Helbreath spelen en al die andere dingen...
_/-\o_Alvast bedankt,_/-\o_
Darcey