video bios flashen?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08 11:10
stel ik wil mijn bios flashen en het gaat fout kan ik dan met:
nvflash -r weer me bios wissen en het opnieuw proberen?

• Magure
  • Laatst online: 13-08 17:08

Magure

Bla....

Neej, als het fout gaat moet je zorgen dat je een PCI-videokaartje bij de hand hebt, want dan kun je altijd nog je videokaart opnieuw flashen als het fout gaat

• Tripwire999
hoe bedoel je?

• Magure
  • Laatst online: 13-08 17:08

Magure

Bla....

Nou, als je je bios wilt flashen en het is mislukt (je hebt geluk als hij aangeeft dat het flashen mislukt is, 9/10 geeft hij aan de alles gelukt is en dan reboot en dan NIETS!!) , en je hebt je pc nog NIET opnieuw opgestart kan je de code -r gebruiken, maar dit werk niet bij elke videokaart!! Maar als je pc wel opnieuw hebt opgestart moet je een PCI kaartje gebruiken om in je pc te komen en je BIOS opnieuw te proberen te flashen!! Maar flash alleen als het ook daadwerkelijk nodig is!!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:46
Ook dit antwoord is in de faq te vinden! _/-\o_
Alhoewel enigzins verouderd, is op de site uit de faq te lezen wat te doen als het misgaat, hoe het precies in zijn werk gaat en veel meer. Ook al gaat het hier om de GF 1, 2 en 3 series, is dit nog redelijk actueel. Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor een videokaart je hebt, maar aangezien je dat soort dingen niet verteld kan je geen duidelijk antwoord van mij verwachten :P .

Kijk in ieder geval even in de F.A.Q. en zoek op google naar de gebruiksaanwijzing van je flash utility (kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat er niet bijstaat).

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• Tripwire999
nou omdat je het ZOOOOOO graag wilt weten ik heb een Geforce FX 5900 XT van Club 3D en ik zit te twijfelen of ik die zal proberen te flashen naar een Geforce FX 5950 ultra.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 19:29
Gebruik de search eens. Het is hier niet de bedoeling dat je elke vraag gewoon stelt, maar dat je eerst zelf op zoek gaat. Jouw vraag is al eerder behandeld.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.