Ik zie dat dit je 5e topic is en dat de andere 4 al gesloten zijn. Laat ik je daarom er even aan herinneren dat er hier wel wat meer wordt verwacht van een startpost. Je post ziet er namelijk uit alsof er geen enkele moeite voor is gedaan en de search heb je in ieder geval ook niet gebruikt.
Een kleine hint:
zoeken op stille pc
zoeken op silent pc
zoeken op stille voedingEn hoe bevalt het geluid bij jullie
Het geluid van mijn pc bevalt mij prima, dank je. Ik heb er dan ook wel enige moeite voor gedaan. Waarom jij dat wilt weten ontgaat me verder wel een beetje....
Is er een tol hoe je het aantal db kan meten via sofware misschien?
Ik kan weinig maken van deze zin. Een tol voor het meten van decibellen

Waarom zou het aantal decibel überhaupt interessant zijn?? Je maakt je pc toch niet stiller om dat soort specs, maar omdat je je irriteert aan het geluid

Als je je pc dan eenmaal zo stil hebt dat je er géén last meer van hebt dan ben je toch klaar? dan is het aantal decibel ook niet interessant meer lijkt mij.
Thnx

Ik neem aan dat je de verkeerde smilie hebt aangeklikt? Als je ons bij voorbaat al dankbaar zou zijn voor onze reacties dan gebruik je toch gewoon de

smilie? Nu komt het op mij een beetje over alsof je ons ertussen wilt nemen met je post.....
edit:
Nog welkom op GoT overigens. Ik wilde verder niet bot overkomen in mijn post ofzow. Wel raad ik je aan om de
FAQ nog even een (extra) keertje te lezen.
[
Voor 11% gewijzigd door
makje op 13-01-2004 10:05
]