Toon posts:

phpmyadmin + router

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen
Kan iemand mij helpen ik ben op zoek naar de perfect lopende Server
Kan iemand mij de configuratie en instellingen van de volgende zaken toe sturen:
Van Apache de httpd.conf
Van Phpmyadmin de Config.php
Van WinNT de php.ini en de my.ini
Ook zou ik willen weten hoe jij je router hebt geconfigureed.

Op een af andere manier botsen bij mij steeds deze 4
Ik zelf zit steeds op port 9680 te werken
Als dank krijg je van mij als mijn Server goed loopt een Ereplaats op mijn site met jou reclame.

Met vriendelijke groet
The MatrixRAV 8) 8) 8) 8)

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 11:33

Blauw

De Schreeuw

toevallig heeft Apache een hele goede documentatie, misschien moet je daar eens kijken.

En de anderen heb ik geen zin in om op te zoeken, bovendien is Got geen uitwisselingsforum. Ga zelf eens eerst moeite doen om dit onder de knie te krijgen :)

[ Voor 39% gewijzigd door Blauw op 12-01-2004 20:06 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
[rml][ Howto] Apache, PHP, MySQL, .htaccess & Virtual Hosts[/rml] en [rml][ Howto] PHPMyAdmin[/rml]. Succes :)

Wat heet de 'perfect lopende server' in jouw boekje? Er zijn vele combinaties mogelijk hoor, gewoon goed de documentatie bekijken en je komt er wel uit (of je kijkt in de SA FAQ en ziet 2 howtos) :)

Bekijk even wat Glimi en whoami zeiden, want hier kunnen we echt niets mee :)

Kijk dus even de volgende dingen goed door:

Software Algemeen - Policy
Software Algemeen - FAQ

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #pre-topic
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #pre-got

want op deze manier kunnen we je helaas niet helpen. en ja, daar zijn we best toe bereid :)

[ Voor 50% gewijzigd door G33rt op 12-01-2004 20:14 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ondanks het slotje door whoami in "phpmyadmin + router" hier nog een slotje :o

Dit omdat het handje vasthouden niet nodig is op Gathering of Tweakers: geef even zelf aan wat je zelf hebt ingesteld en waar & waarom je denkt dat het fout gaat, dan lopen hier ongetwijfeld mensen rond die mee kunnen denken. Maar eenvoudigweg "de" oplossing geven werkt hier niet. Dit nog naast het feit dat "de perfect lopende server" niet bestaat, elke toepassing is anders, ook is het beoogde publiek anders :)

Kortom: geef even jouw gegevens en we kunnen meedenken, maar check dus eerst zelf even waar het fout kan gaan - lees bijv. de handleidingen van Apache zelf en lees zaken als [rml][ Howto] Apache, PHP, MySQL, .htaccess & Virtual Hosts[/rml] en [rml][ Howto] PHPMyAdmin[/rml] even door. (Zoals bij je vorige slotje al was gevraagd ;) )

Dan zie ik graag een nieuw topic komen, zodat we je tenminste kunnen helpen. Check dus wel eerst even FAQ topicstart, SA Policy en natuurlijk de websites van de progs.

Waarom? Nee niet om je te pesten maar omdat helpen zonder iets van jouw situatie te weten niet werkt. Een arts zegt ook niet zomaar waar er moet worden gesneden zonder dat 'ie je in levende lijve heeft gezien ;)

Succes :Y)

En nee een excuus is niet nodig, wel een duidelijke topicstart ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.