Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vragen over me case mod

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:45
hallo

heb nu zitten zoeken op google en ook hier naar het antwoord op mijn vragen en veel daarvan zijn beantwoord blijf alleen nog met een aantal vragen zitten.

ik wil dus een raam in me Chieftec dragon midi tower maar hoe moet je dit raam vast zetten heb namelijk de optie lijmen gezien maar ook een how to waarin ze het met dubbel zijdig tape vast zette.

verder wou ik weten wat je het beste kunt gebruiken om de randen van de kast dan af te werken want in iedere how to wordt wat anders gebruikt.

verder wil ik me hdd in een 5,25 slot bouwen maar moet ik er dan nog extra koeling bij hangen omdat hij daar niet zo veel ruimte heeft

en me laatste vraag is of ik ccfl's ook in sterkte kan verandere en uitzetten met iets dat lijkt op een fan controler ( dus met draai knoppen)

ik hoop dat jullie antwoord weten op me vragen

alvast bedankt

grtz eltinio

Verwijderd

Zie de sluitpost van euss in vragen voor mijn eerste casemod. Als je het er niet mee eens bent dat hij dat topic gesloten heeft, moet je contact met hem opnemen. :)

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 20:01
Lees ook ff de huisregels door:
* maak een goede topictitel, [tag ervoor] >bijv: [CM] vragen over windows, CCFL & HDD
* niet groeten aan het einde van je tekst
* beter searchen, er is genoeg te vinden
* lees de FAQ
* en type normal Nederlands, van interpunctie heb je nog nie gehoord

maarja...Eraser is duidelijk genoeg...

[ Voor 26% gewijzigd door Rein_stein op 11-01-2004 20:32 ]

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 07:57

creative8500

freedom.

Je oude topic kun je gewoon nog bekijken, je moet alleen wel even onderaan de lijst met topics kijken. (bij mijn eerste slotje las ik ook de sluit-message niet, omdat ik mijn topic nergens vinden kon :D)

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:45
euhh ik zeg niet dat ik er tegen was dat me topic is gesloten als ik de reden zie vind ik het heel terecht en als het goed is heb ik dat in deze topic wel goed gedaan maar als dat niet zo is moet hij gewoon dicht

Verwijderd

Goed te zien dat je nu toch wat meer gelezen hebt alvorens een topic te openen. Hierdoor zijn je vragen al een stukje gerichter en is het ook wat makkelijker om antwoord te geven (zonder hele guides te copypasten in het topic). ;)

Over het monteren van een raam: tsja, er zijn inderdaad veel manieren waarop dit kan. Zo kun je met rubbers werken of direct op het metaal monteren. De reden dat velen kiezen voor directe montage is omdat ze het rubber niet mooi vinden staat of omdat ze zulke scherpe hoeken gaan maken die met een rubbermontage niet mogelijk zijn.
Kortom: een montagebeperking, maar ook smaak.

Randen van kast afwerken, wat bedoel je precies daarmee? Als je doelt op de scherpe randen na het zagen/dremelen: je kunt daar speciale plastic randbeschermers voor kopen (oa bij www.conrad.nl) of deze met een schuurpapier afronden. Ikzelf heb ervoor gekozen om de randen om te flenzen zodat ze tegelijkertijd afgerond maar ook steviger zijn.

HDD in 5¼" rek, dat ligt er maar helemaal aan hoeveel airflow er dan al zonder extra fan overheen komt. De meeste harddisken vinden een temperatuur van 35'C en lager 'het lekkerst' op de lange duur. Met een simpele thermometer kun je dit eenvoudig controleren (te koop bij Blokker/Halfords etc).

Een CCFL kun je regelen door hem aan de 12V zijde aan te sluiten op een Baybus. Er zijn ook baybussen met ingebouwde CCFL inverter. Niet elke inverter vindt het lekker om op de eerste manier geregeld te worden, sommige gaan irritant knipperen als ze beneden een bepaalde spanning gevoed worden. Alleen de praktijk kan daar een 100% antwoord op geven - al zijn er best een hoop topics over dit onderwerp geweest: Search: ccfl baybus / met fan controler cclf bedienen

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 20:57 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 21:32

Turkish

zhé germans

Ik heb zelf m'n windows met (dun) dubbelzijdig tape vastgeplakt, vind het persoonlijk strakker dan met rubber ;)

Afwerken van het uitgezaagde stuk doe ik met een dremel en een vijl

[ Voor 27% gewijzigd door Turkish op 11-01-2004 20:53 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 20:01
naja..2 sec. gezocht:

CCFL

na nog 2 sec zoeken:
HDD in 5.25

en voor je raampie zijn er wel 100en topics...

* lijmen > 2 componentenlijm
* schroeven > boutje - (dop)moertje
* raamrubber
* posterstrips

beetje beter zoeken dude

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.