Ik heb een tijdje geleden een WL-018v2 gekocht. Nu wilde ik draadloos mijn laptop hier op aansluiten. Ik heb daarvoor de WL-011v2 gekocht. Ik stelde voor de router in dat de SSID uitgezonden moest worden en daarna installeerde ik de WL-011 zoals beschreven in de handleiding. Ik kan echter op geen enkele manier verbinding krijgen met internet. Er branden zelfs geen lampjes op de netwerkkaart.
Ik heb eerst de cd geinstalleerd en daarna de netwerkkaart erin gestoken. Daarna heb ik de computer opnieuw opgestart. Ik kan wel in het utility programma komen. Hij maakt alleen geen verbinding en de lampjes branden ook niet. Ik heb windows 98.
Ik heb overigens voor de WL-011 de nieuwste update gebruikt en bij het opstarten knippert het acitivity lampje 1x.
Maar als ik het profiel kies en ik druk op connect gebeurt er niets.
Ik heb eerst de cd geinstalleerd en daarna de netwerkkaart erin gestoken. Daarna heb ik de computer opnieuw opgestart. Ik kan wel in het utility programma komen. Hij maakt alleen geen verbinding en de lampjes branden ook niet. Ik heb windows 98.
Ik heb overigens voor de WL-011 de nieuwste update gebruikt en bij het opstarten knippert het acitivity lampje 1x.
Maar als ik het profiel kies en ik druk op connect gebeurt er niets.