Sitecom WL-011 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-07 14:41
Ik heb een tijdje geleden een WL-018v2 gekocht. Nu wilde ik draadloos mijn laptop hier op aansluiten. Ik heb daarvoor de WL-011v2 gekocht. Ik stelde voor de router in dat de SSID uitgezonden moest worden en daarna installeerde ik de WL-011 zoals beschreven in de handleiding. Ik kan echter op geen enkele manier verbinding krijgen met internet. Er branden zelfs geen lampjes op de netwerkkaart.

Ik heb eerst de cd geinstalleerd en daarna de netwerkkaart erin gestoken. Daarna heb ik de computer opnieuw opgestart. Ik kan wel in het utility programma komen. Hij maakt alleen geen verbinding en de lampjes branden ook niet. Ik heb windows 98.

Ik heb overigens voor de WL-011 de nieuwste update gebruikt en bij het opstarten knippert het acitivity lampje 1x.

Maar als ik het profiel kies en ik druk op connect gebeurt er niets.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welkom op GoT :)

We kunnen vrij weinig met deze zeer beperkte info. Wat heb je al gevonden met Google ? En bijvoorbeeld de GoT search ?

Heb jealle updates en de tweede editie van Windows 98 ?

Let wel op, dit OS wordt niet meer door MS ondersteund. Er zullen geen nieuwe security-pastches voor verschijnen.Zorg dat je deze goed beveilgit m.b.t internet toegang inde toekomtst.

Je zegt de cd te hebben geinstalleerd ? Drives neem ik aan ? Die kan je 't beste pas als je 't apparaat in de computer hebt gezet installeren. Met wat mazzel installeert Windows die automagisch.

Lijkt me zo dat het hier mis gaat ....

Heb je dhcp (indien aanwezig op de router) geconfigureerd ? Anders de client een statisch ip gegeven ?

Graag wat meer info ;)

Tip : Lees ook ff Hoe deel ik Internet ? en FAQ Network Troubleshooting. Staat best wel een berg gerelateerde info in en wat richtlijnen over dit forum :)

[ Voor 98% gewijzigd door sanfranjake op 11-01-2004 07:58 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• coachmans
Als je geen idee hebt waar je het over hebt, want kennelijk ken je de WL-011 helemaal niet. Geef dan alsjeblieft geen reactie, want anders had je al je vragen al beantwoord gezien.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
coachmans schreef op 11 januari 2004 @ 12:30:
Als je geen idee hebt waar je het over hebt, want kennelijk ken je de WL-011 helemaal niet. Geef dan alsjeblieft geen reactie, want anders had je al je vragen al beantwoord gezien.
coachmans,

Als je wat vragen mbt troubleshouting niet beantwoordt, er over reageert alsof ze ongewenst zijn, vraag ik me af of je je wel op het goede forum hebt geregd ....

We hebben hier op GoT namelijk een aantal voorwaarden, zoals zoeken, info geven over wat er al gedaan is, bijv een linkje met een mogelijke oplossing. die niet werkte .. GoT is iig geen kant en klare helpdesk zoals je in je vorige post stelt :|

Lees ff de FAQ Network Troubleshooting, GoT Faq door. Je bent daar akkoord mee gegaan bij de registratie ;)

ontopic : Totdat je meer info geeft blijft het gissen, ook voor een persoon met dit zelfde apparaat ....

.

[ Voor 6% gewijzigd door sanfranjake op 11-01-2004 18:08 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

sanfranjake schreef op 11 januari 2004 @ 18:07:
[...]
ontopic : Totdat je meer info geeft blijft het gissen, ook voor een persoon met dit zelfde apparaat ....

.
Klopt ik heb hetzelfde apparaat... ;)

• coachmans
Ik ben daarom ook blij dat ik het zelf opgelost heb...
Pagina: 1