Toon posts:

Linux:wat is de beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een beetje vreemde vraag. maareh...wat is nu over het algemeen aanvaard als de beste versie voor de gewone thuisgebruiker ( Typen, surfen, gamen ).

Ik wil de overstap naar linux ( In dualboot, ik heb het programma ESRI GIS nodig voor school dus windows ook ) maken maar kan niet echt kiezen uit de gigantische hoeveelheid programmas die de ronde doen.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Gewoon een pakket proberen. Dan zie je vanzelf of het je goed bevalt of niet. Wij kunnen zo niet oordelen wat een goed pakket voor jou is en wat jou toch het beste bevalt :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

tja dit topic zal wel snel gesloten worden maar om kort te zijn mandrake (veel wizard-gedoe) ik gebruik het nu ook al even

(je zal ongeveer elke distributie horen paseren, dus deze vraag is een beetje persoonlijke smaak)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kijk eens in dit topic: Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 3. Daar komen dit soort vragen wel vaker voorbij en daar kun je ook je eigen vraag stellen. Verder is de kans op een antwoord daar wat groter :).

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
als je deze vraag al stelt neem ik aan dat je niet al teveel ervaring hebt met linux,

in dat geval zou ik voor;
RedHat
Suse
Mandrake
gaan dit zijn namelijk redelijk simpele (gebruikers vriendelijke) linux varianten

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Daar hebben we een speciaal topic voor *klik*, zoals je ook in de NOS policy - updated 01/04/03 had kunnen lezen, stel daar dus nog maar een keer je vraag, dan gooi ik ondertussen dit topic even op slot.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.