IDD, zelfde probleem kom ik net tegen, post is niet op slot gezet (voor zover ik kan zien)Op maandag 11 december 2000 13:08 schreef HlpDsK het volgende:
Ik wil ee nreplie zetten in een topic in Stoute Usertjes, maar 'je hebt geen rechten' ..
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/85917
Had ik gisteren ook al gezien...
Het is nu zo dat je wel topics kan plaatsen, maar dat er niet op gereageerd kan worden. Is op slot gezet.
(ik denk door het vele gezeik om het melden van 'foute' topics en/ of users)
Het is nu zo dat je wel topics kan plaatsen, maar dat er niet op gereageerd kan worden. Is op slot gezet.
(ik denk door het vele gezeik om het melden van 'foute' topics en/ of users)
heb ik ook. heel irritant.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Maar wel begrijpelijk.. anders krijg je daar weer discussies of ie nou wel of niet op slot moetOp maandag 11 december 2000 13:20 schreef bombadil het volgende:
heb ik ook. heel irritant.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
je zou het toch echt moeten kunnne hoor hlpdsk'jeOp maandag 11 december 2000 13:08 schreef HlpDsK het volgende:
Ik wil ee nreplie zetten in een topic in Stoute Usertjes, maar 'je hebt geen rechten' ..
Nup als het goed is kan HlpDsK dat niet. Alleen global mods en adjes kunnen dat.
(In het MeldPunt misbruik forum dus).
Heeft Arjen overigens al gemeld, daar niet van.
Bericht hierboven
owjah, klopt.. scuses hoor baasOp maandag 11 december 2000 20:53 schreef Floris_Diemel het volgende:
Nup als het goed is kan HlpDsK dat niet. Alleen global mods en adjes kunnen dat.
jij bent toch maar lekker een light versie hlpdsk
lekker puuh
Pagina: 1