Vanaf heden is het niet meer mogelijk om te reageren op topics in dit forum. Verder verdwijnen gesloten topics uit de topiclist. Binnenkort zal er nog het eea gewijzigd worden.
Had men al kunnen zien aan de slotjes.
"-1 Overbodig"
He ik kan niet eens een topic openen!
Check deze dan maar:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/84139
(wrong forum, maar ja in het juiste forum mag niet)
"-1 Overbodig"
He ik kan niet eens een topic openen!
Check deze dan maar:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/84139
(wrong forum, maar ja in het juiste forum mag niet)
Tja, liever overbodig dan users die straks weer beginen te piepen dat het niet gezegd is.
Zie edit^
Wat is dit voor crap?
Wat is dit voor crap?
Je hebt niet de rechten om hier te posten, voor vragen kun je mailen naar gathering@tweakers.net.
arjen: neem je dan het recht van iemand niet af om zich te verdedigen?Op zondag 10 december 2000 20:23 schreef Arjen het volgende:
Vanaf heden is het niet meer mogelijk om te reageren op topics in dit forum. Verder verdwijnen gesloten topics uit de topiclist. Binnenkort zal er nog het eea gewijzigd worden.
Als ik ergens van beschuldigd wordt wil ik mijn visie van de feiten VOOR IEDEREEN kunnen weergeven..
* witchdoc kan wel weer als zageman overkomen maja.. mijn visie is toch weer geventileerd
Dan open je daar toch gewoon een apart topic voor?? :):)Op zondag 10 december 2000 22:25 schreef poohbeer het volgende:
[..]
arjen: neem je dan het recht van iemand niet af om zich te verdedigen?
Als ik ergens van beschuldigd wordt wil ik mijn visie van de feiten VOOR IEDEREEN kunnen weergeven..
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
mm, 'k denk nu niet meteen dat dat de bedoeling was hoorOp zondag 10 december 2000 22:34 schreef Hyp Hyper het volgende:
[..]
Dan open je daar toch gewoon een apart topic voor?? :):)
eerder om flamewars te vermijden, maarja, zie mijn post hierboven
Dank voor de infoOp zondag 10 december 2000 20:28 schreef Arjen het volgende:
Tja, liever overbodig dan users die straks weer beginen te piepen dat het niet gezegd is.
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Iedereen waarvan level > 1, dus adjes, global modjes en andere 'speciale mensjes'.Op zondag 10 december 2000 22:26 schreef poohbeer het volgende:
wie kan er eigenlijk nog wel iets zeggen? adjes, modjes??
de magere-modjes?
Tsss wat moeten die normale usertjes nou in het SU forum...:?
Jzus man adjes aars likkers ofzo
irritante mensen 'aangeven' in de hoop op een niet-irritant board?Op maandag 11 december 2000 10:18 schreef Config het volgende:
Tsss wat moeten die normale usertjes nou in het SU forum...:?
Pagina: 1